• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gezocht : Leden voor stichting "Red de Eenhoorn"

DeletedUser

Guest
RedbeardBanner01.png

Red de Eenhoorn !

Robert Roodbaard is op jacht naar eenhoornen en heeft zelfs een eenhoorn hoofd in zijn keuken hangen, dit is toch wel een hele barbaarse actie van de makers van Elvenar.

Terecht opperde mod lionell https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/robert-roodbaards-komt-naar-elvenar.4608/#post-49611 om een stichting op te zetten, bij deze zoek ik leden om samen de strijd aan gaan tegen dit barbaarse gedrag.
 

DeletedUser

Guest
Ik meld mij aan hiervoor.

Alle dieren in Elvenar horen beschermd te worden! Geen jacht op dieren en zeker geen doodshoofden van Eenhoorns als troffee in een cultuurgebouw!
Het is toch van de zotte, hebben we net een mooie eenhoorn als kadootjes gekregen, en volgende week is de jacht daarop geopend in een event.

Ik denk dat de devs onderschatten hoeveel dierliefhebbende Elvernarianen er zijn (internationaal want ook op de beta is hier aardig wat kritiek op).

Misschien dat dit topic naar "Suggesties en Ideeën" verplaatst kan worden, en dat wel er over kunnen stemmen of we dit soort gebouwen wel of niet willen?

Ik in ieder geval absoluut niet
 

DeletedUser2349

Guest
Als eenhoorn ben ik natuurlijk niet objectief en is elke vorm van eenhoorn-jacht abject! Kunnen we geen taxidermist inhuren om het lichaam van R.R. op te laten zetten?
 
Met al het bovenstaande van @Didi1 en @Vonkentrekker eens en stel daarom voor ipv een gaarkeuken een draf en renbaan voor deze dieren te laten ontwikkelen. Ze zijn al uitgestorven en dus moeten ze niet helemaal van het toneel verdwijnen middels een knekel van de kop die boven een pan soep hangt.
 

DeletedUser1294

Guest
Nou.. Ik ben niet vies van een eenhoornsteak en zolang ze niet op de lijst van beschermde diersoorten staan, mag Roodbaard best een keer komen koken.

Lekker met champignonnetjes en een uitje..MMmm
 
Nou.. Ik ben niet vies van een eenhoornsteak en zolang ze niet op de lijst van beschermde diersoorten staan, mag Roodbaard best een keer komen koken.

Lekker met champignonnetjes en een uitje..MMmm
Kijk maar uit hoor met dergelijke uitspraken of de stichting komt jou dadelijk uitbenen en opdienen met een champignon op de oogkassen en een appel in de mond
 

DeletedUser1294

Guest
Kijk maar uit hoor met dergelijke uitspraken of de stichting komt jou dadelijk uitbenen en opdienen met een champignon op de oogkassen en een appel in de mond
Wat een agressie. Er worden leden gezocht om samen de strijd aan gaan tegen barbaars gedrag.
Val jij toch even buiten de boot :p
 

DeletedUser2349

Guest
Nou.. Ik ben niet vies van een eenhoornsteak en zolang ze niet op de lijst van beschermde diersoorten staan, mag Roodbaard best een keer komen koken.

Lekker met champignonnetjes en een uitje..MMmm
Met kannibalisme val jij toch ook even buiten de boot El :p
 
Nou.. Ik ben niet vies van een eenhoornsteak en zolang ze niet op de lijst van beschermde diersoorten staan, mag Roodbaard best een keer komen koken.

Lekker met champignonnetjes en een uitje..MMmm

Volgens mij zijn ze niet echt zeldzaam en sinds het laatste event kun je eigenlijk ook wel spreken van een eenhoornplaag. Dus ja, Roodbaard mag er van mij wel eentje opeten hoor. Ik ben benieuwd hoe het smaakt, eenhoorn.

Ik wil het schedeltje dan trouwens wel hebben. Leuke decoratie voor mijn stadje. Weer eens iets anders dan een gewone eenhoorn. Hoeveel cultuur zou een schedeltje opleveren?
 

DeletedUser1427

Guest
Red de eenhoorn!!, heb bij deze het plaatje onder een spoiler moeten plaatsen, zodra dit evenement actief is op de live versie dan mag deze spoiler weg :) heel veel succes met het werven van leden!
 

DeletedUser1294

Guest
je zit in de verkeerde club Elenora, dit is red de Eenhoorn en niet de club van hoe eten we hem smakelijk op
Heb echt zitten schateren hierom, maar kon de leuk-knop niet vinden. Jij maakt mijn dag vandaag!
 

DeletedUser1592

Guest
Tjonge wat een heissa.... Een eenhoorn bestaat niet eens echt :p Maar goed.... ik lust hem ook wel dan., gebakken uitjes dr bij lekker hoor o_O:mad:
 

DeletedUser2080

Guest
Ik meld mij aan hiervoor.

Alle dieren in Elvenar horen beschermd te worden! Geen jacht op dieren en zeker geen doodshoofden van Eenhoorns als troffee in een cultuurgebouw!
Het is toch van de zotte, hebben we net een mooie eenhoorn als kadootjes gekregen, en volgende week is de jacht daarop geopend in een event.

Ik denk dat de devs onderschatten hoeveel dierliefhebbende Elvernarianen er zijn (internationaal want ook op de beta is hier aardig wat kritiek op).

Misschien dat dit topic naar "Suggesties en Ideeën" verplaatst kan worden, en dat wel er over kunnen stemmen of we dit soort gebouwen wel of niet willen?

Ik in ieder geval absoluut niet


ik meld me ook aan :) jammer dat ik de posts weer eens niet mag liken. ik sluit t forum dus maar weer af :(
 

DeletedUser

Guest
@Beldroth Dat begrijp je toch verkeerd denk ik
We spelen een fantasie-spel in een wereld die Elvenar heeft: wij worden ook aangesproken als Elvenarianen.
In onze Elvenariaanse wereld leven allerlei diertjes, waaronder ook eenhoorns.

Veel Elvenarianen houden van deze leuke eenhoorns, en we dachten dat deze een gelukkig leven hadden in onze Elvenariaanse steden.
Nogal schokkend om dan opeens iets te krijgen waardoor het blijkt dat er op eenhoorns gejaagd wordt.
 
Bovenaan