• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Robert Roodbaard's 2018' opdrachten en beloningen.

Groot was mijn verbazing dat ik dezelfde vergoeding kreeg in mijn hoofdaccount als ik mijn 2e account en dat amper aan de orkjes begonnen is. Niet helemaal netjes voor mensen die tot 3 dagen moeten wachten om een opdracht voltooid te krijgen nog te zwijgen van de kunstgrepen die ze moeten uithalen om gebouwen te uppen.

Vergoedingen worden bepaald door het hoofdstuk waar je bent op het moment dat het evenement begint. dus ook als je halverwege het evenement naar een ander hoofdstuk promoveert krijg je de vergoeding van het oude hoofdstuk. (Dit is een ervaring van iemand in mijn BS; niet van mezelf)
 
Vergoedingen worden bepaald door het hoofdstuk waar je bent op het moment dat het evenement begint. dus ook als je halverwege het evenement naar een ander hoofdstuk promoveert krijg je de vergoeding van het oude hoofdstuk. (Dit is een ervaring van iemand in mijn BS; niet van mezelf)
Dat zeg ik dus, met mijn hoofdaccoount speel ik Halflingen en met mijn 2e account orken. 4 of 5 hoofdstukken zitten daar tussen dus dat bevreemd me.
 

DeletedUser

Guest
Vergoedingen worden bepaald door het hoofdstuk waar je bent op het moment dat het evenement begint. dus ook als je halverwege het evenement naar een ander hoofdstuk promoveert krijg je de vergoeding van het oude hoofdstuk. (Dit is een ervaring van iemand in mijn BS; niet van mezelf)
Dat zeg ik dus, met mijn hoofdaccoount speel ik Halflingen en met mijn 2e account orken. 4 of 5 hoofdstukken zitten daar tussen dus dat bevreemd me.
Denk dat hij de beloning voor de individuele opdrachten bedoeld, die zijn altijd hetzelfde ongeacht in welk hoofdstuk je zit.
 
Zonder tijdsverkorters (directe effecten) haal ik deel 1 al niet als middelgrote speler (halfweg boselfen), omdat ik buiten toernooi om die berg relikwieën niet direct bijeen kan krijgen, tenzij uit "zeer moeilijke" provincies (ook omdat ik enkele provincies moet klaarstaan hebben voor volgende (deel van) evenement, en omdat ik zogezegd te ver gescout heb terwijl als je dat niet doet er gegarandeerd plaatsgebrek is, heck, dat is er zelfs nu ook nog).
Ik vind het niet kunnen dat die tijds-effecten noodzakelijk zijn, vond ze altijd al een domme prijs ook.

Tip voor mede-spelers: als je ze dan toch moet gebruiken, gebruik de tijdsverkorters op de verkenner.
 
Laatst bewerkt:
jammer dat ik je commentaar leuk moet vinden @Aiki , ik voel met je mee.
Het is wel te doen maar het wordt langzaamaan van de zotte om toch maar weer eens 16 KP te KOPEN. Ze werden al duur en zo worden ze weer duurder en dat gaat zomaar door. Op dat punt heb ik de pijp aan Maarten gegeven zelfs wetende dat ik mogelijk dat gebouw hard nodig kan hebben voor mijn goddelijk zaad wat ik in het volgende hoofdstuk hard nodig ga hebben.
 

DeletedUser

Guest
jammer dat ik je commentaar leuk moet vinden @Aiki , ik voel met je mee.
Het is wel te doen maar het wordt langzaamaan van de zotte om toch maar weer eens 16 KP te KOPEN. Ze werden al duur en zo worden ze weer duurder en dat gaat zomaar door. Op dat punt heb ik de pijp aan Maarten gegeven zelfs wetende dat ik mogelijk dat gebouw hard nodig kan hebben voor mijn goddelijk zaad wat ik in het volgende hoofdstuk hard nodig ga hebben.

Voor de Zaden kun je beter het OW Elvenar Handelscentrum bouwen en uppen, want dat zal voor het Elementalen hoofdstuk dubbele winst geven.
a) Zaden
b) Verhoogde bonus en tijdsduur van goederenspreuken

Dit OW staat nu op lvl 6 bij mij en ik krijg er al 1296 zaden per 12 uur van. Daar kan die lelijke Roodbaard niet tegenop :p
 
Voor de Zaden kun je beter het OW Elvenar Handelscentrum bouwen en uppen, want dat zal voor het Elementalen hoofdstuk dubbele winst geven.
a) Zaden
b) Verhoogde bonus en tijdsduur van goederenspreuken

Dit OW staat nu op lvl 6 bij mij en ik krijg er al 1296 zaden per 12 uur van. Daar kan die lelijke Roodbaard niet tegenop :p
Moet die alleen nog vrijspelen maar bedankt voor de tip
 
Ik vond de beloningen voor de losse opdrachten ook wat magertjes. Ik had liever de boosters gehad, daar heb je veel meer aan dan 1 relikwie.
 
Bedankt voor de aankondiging, we gingen er al van uit dat het dinsdag zou beginnen. Zelf ga ik niet meedoen met deze ronde. Maar wens iedereen die wel een lekkere éénhoorn-biefstuk houdt veel succes.
 

DeletedUser1751

Guest
Eenhoorn biefstuk, daar houd ik wel van. Ik heb een aantal gebouwen al klaargezet :)

@Desi: Weet je ook de tijd dat het begint? 12.00, eerder, later?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1570

Guest
Bij beide gebouwen staat dat het verbonden moet zijn met het stadhuis. Maar het is toch zo dat er maar 1 gebouw verbonden hoeft te zijn als de gebouwen tegen elkaar aan staan?
Ik vind dit niet terug bij de aankondiging, er wordt alleen gezegd dat er een extra bonus is als ze tegen elkaar aan staan.
 

DeletedUser1427

Guest
Bij beide gebouwen staat dat het verbonden moet zijn met het stadhuis. Maar het is toch zo dat er maar 1 gebouw verbonden hoeft te zijn als de gebouwen tegen elkaar aan staan?
Ik vind dit niet terug bij de aankondiging, er wordt alleen gezegd dat er een extra bonus is als ze tegen elkaar aan staan.

Klopt, als je de gebouwen tegen elkaar zet en de setbonus actief maakt hoeft maar één van deze gebouwen verbonden te zijn met het stadhuis.
 
Bovenaan