• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<afgewezen> Aparte opslag gewonnen kennispunten

Aparte opslag gewonnen kennispunten

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 66 78,6%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 18 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    84
  • Enquête gesloten .
Er is gewoon al lang vraag naar. Maar met de 80% voor-stemmen vereiste gaan we het momenteel nog niet halen.
 

DeletedUser

Guest
Een aparte opslag hoeft wat mij betreft niet, KP instances ben ik ook tevreden mee maar dan wel zodat ik zelf kan kiezen waaraan ik ze besteed. :D
 
Een meerderheid is er pas één als ze de 80 % haalt volgens de forumregels :rolleyes:, dus: zijn er nog voorstanders die een duwtje kunnen geven? :cool:
 
Bedankt voor het overnemen van het idee van wij zullen hierbij dan ook enkele post gerelateerd op feedback van het voorgaande topic verplaatsen naar dit idee. Wij horen dan graag wat iedereen van dit uitgewerkte idee vindt.

Het voorgaande idee van @OITNB2017 :



Feedback gegeven door spelers:
Ik speel vaak overdag Nederlandse tijd, kennispunten van oude wonderen zijn meestal "verdwenen" in de nacht, hoewel ik continue betoveringen gebruik, zijn die niet vooraf te verlengen, dus mis ik regelmatig KP beloningen. Terwijl ik 's avonds werk en slaap krijg ik gemiddeld zo'n 13 KP, als iemand na 20:00 uur 's avonds zijn wonder af heeft, krijg ik vaak dus niets extra en laat dat nu net de tijd zijn waarop vele spelers actief zijn en hun wonder afkrijgen.... Een optie om kennispuntbetoveringen te kunnen stapelen zou hiervoor uitkomst kunnen bieden. Verder heb ik door mijn speeltijden nog een ander "dingetje" wat mij dwars zit. Mijn cultuurbonus maakt hetzelfde mee. In de avond zit ik regelmatig op hoge percentages door burenhulp, alleen ben ik zelf dan niet actief en staan dingen aan voor 9 uur, die bonus is dan al vaak vervlogen als ik weer online kom en actief ga spelen. Ik zou natuurlijk kunnen proberen een BS voor "dagmensen" samen te stellen, maar ook dan ben ik omringd door buren met een ander levensritme.... Uiteraard begrijp ik dat het niet bij dit spel past om mensen "te belonen" door bonussen pas te laten werken als ze inloggen, maar misschien is er iets te doen met een marge van 12:00 uur om alle levensritmes betrokken te houden?
 
Alles wat geld in het laatje brengt lijkt geoorloofd, ook al rommelen ze met het bioritme van spelers die er het maximum uit willen halen zonder zich blauw te betalen.
 

DeletedUser1427

Guest
Bedankt allemaal voor het stemmen. Dit idee heeft wel voldoende stemmen behaald maar niet de benodigde percentage. Dit idee is daarom afgewezen en wordt verplaatst naar het archief.
 
Bovenaan