• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> notificaties in 2 tabjes

notificaties in 2 tabjes

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 25 100,0%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Enquête gesloten .
@Lord Jirre : heel populaire voorstellen en verzuchtingen kan je beter wel doorgeven, desnoods zeg je erbij dat je wel weet dat het onwaarschijnlijk is dat ze het oppikken, maar er gewoon niks mee doen is onrespectvol en vraagt gewoon om opstandjes/klanten die vertrekken.
 

DeletedUser222

Guest
Ik bedoel, kom op zeg, dit idee wordt doorgezet, en nu wordt er geklaagd dat er niet geluisterd wordt? Dat is toch de omgekeerde wereld.

@Lord Jirre: Ik klaag niet dat het doorgezet wordt maar wel dat wij minimaal niet geinformeerd worden dat er een poll op de beta was. Als er een idee geboren op dit forum doorgezet wordt voor een poll wil ik dat graag weten en de mogelijkheid hebben om te kunnen stemmen.
 

DeletedUser7

Guest
Het Beta forum lees ik zelf tegenwoordig alleen nog voor updates en aankondigingen. Ik kan helaas niet bijhouden welke ideeën een poll krijgen en dit vervolgens bij het idee hier neerzetten.
 

DeletedUser990

Guest
Ik heb eigenlijk het idee, dat de handel steeds minder wordt.
Geef toe, zet zelf ook bijna geen handel meer, want dan ben ik Jawel de gouden handjes kwijt.
Probeer dus zoveel mogelijk te kijken en dan wat te ruilen.
Maar dat zet niet echt zoden aan de dijk.
Zou het dus erg prettig vinden als de notificatie uitgebreid kan worden, desnoods 1 voor burenhulp en 1 voor handel.
 
Ben er ook voor dat er of een extra tab of extra pagina's komen. Zo jammer als je de burenhulp niet kan retourneren.
 

DeletedUser1427

Guest
Zou het mogelijk zijn om in je notificatiescherm ook een extra tabje te krijgen waarbij er onderscheid word gemaakt tussen handel en burenhulp?
Soms heb ik zoveel handel op een dag dat mijn 9 pagina's zo vol zijn en dan ben ik de notificaties kwijt van burenhulp , en das jammer.

Bedankt voor je idee, wij willen je vragen om dit idee uit te werken volgens de werkwijze. Zodra dit idee is uitgewerkt volgens de werkwijze komt dit idee in aanmerking voor een poll, dit idee zal dan verplaatst worden naar de stemmingen. @Smirnoff wij zullen je via een conversatie bereiken en in overleg een datum plannen voor de poll.
 

DeletedUser1427

Guest
@Smirnoff, wij hebben nog geen aanpassing gezien van dit idee volgens de werkwijze of een reactie ontvangen. Wij ontvangen graag voor 15-02-2018 een reactie via dit topic of via een conversatie van je over het aanpassen van dit idee volgens de werkwijze. Mocht dit niet gedaan worden wordt dit idee afgewezen en wordt dit topic verplaatst naar het archief.
 
Het voorstel is dus: de notificaties opsplitsen in twee tabs, 1 voor aangenomen handelsaanbiedingen, en 1 voor burenhulp.
Motivatie is: vermijden dat de notificaties van burenhulp ondergesneeuwd worden door handelsnotificaties, zodat je -ook wanneer je wat minder tijd hebt- toch de actieve buren met een (tegen)bezoekje kunt bedanken. Jij tevreden en de buren tevreden.
Nadelen zie ik niet direct.
 

DeletedUser1570

Guest
Het zal zo fijn zijn als dit er komt! Ik zet nu (bijna) nooit iets in de handelaar, niet omdat ik dat niet graag zou willen, maar omdat het te lastig is om alle andere notoficaties te moeten missen. Juist nu Inno de app heeft geïntroduceerd is de noodzaak nog groter geworden om de burenhulp in een aparte tab te zien.
 

DeletedUser222

Guest
Inderdaad een zeer nuttige modificatie.
De meeste spelers geven nl. alleen burenhulp aan degene die in de notificaties staan.
Als de handel notes er uit zijn betekent dit meer burenhulp.
 

DeletedUser1427

Guest
Helaas komt er geen reactie vanuit @Smirnoff. @Aiki bedankt voor het aanvullen voor eventueel wat meer informatie. Dit idee wordt verplaatst naar de stemmingen om een poll te krijgen. Helaas is de topic leider van dit idee niet actief om dit topic te leiden.

Wij laten de poll van start gaan op 16-02-2018 om 14:00 uur. Deze poll duurt 2 weken en zal eindigen op 02-03-2018 om 13:00 uur.
 

DeletedUser2021

Guest
ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom dat hier niet gescheiden is .
op hun andere spelen zoals grepolis is dat al van in het begin zo .
een simpele link naar het naast ( achter ) liggende notificatie / rapporten tabel in de titelbalk volstaat om alles gescheiden te kunnen houden ; eventueel nog met de mogelijkheid om de betreffende pagina te blokkeren zodat je daarvan / daarop geen berichten krijgt ..


https://www.dropbox.com/s/erbou5radn9qiwd/Schermafdruk 2018-02-15 16.29.44.png?dl=0
 

DeletedUser1888

Guest
Ik ben wel voor dit idee met enige aanvulling:

Tab 1: [logo: handjes] buren(- en broeder)hulp
Tab 2: [logo: weegschaal] handel
Tab 3: [logo: Oude wonderen] hulp aan oude wonderen
Tab 4: [logo: wapenschild] in- en uittreden broederschapsleden, openen kist bij broederschapsavontuur

Tab 3: Oude wonderen
Notificaties inzake het storten van kp's in Oude wonderen zou nieuw zijn, maar ik zie dit graag verschijnen. Als spelers kp's in een van je wonderen stort, is dat ook hulp. Ik word er graag van op de hoogte gesteld om eventueel een tegenprestatie te kunnen bieden.
Er zou bijvoorbeeld kunnen staan:

Speler Fili heeft kennispunten gestort in je Torens van welvaart

Nog mooier zou zijn als er ook het aantal bijstaat:

Speler Fili heeft 5 kennispunten gestort in je Torens van welvaart
maar ik ben mij ervan bewust dat ik erg veel vraag van de makers.

Tab 4: Informatie over broederschapsleden
Het lijkt erop, als ik de berichten hier lees, dat vergeten is dat in- en uittreden van broederschapsleden en het openen van de kist bij broederschapsavontuur ook in de notificaties verschijnen. Persoonlijk vind ik dit overbodig, als dit al niet intern gecommuniceerd is, is het al vrij snel te zien.
Maar ik ben benieuwd hoe anderen hier over denken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2114

Guest
Ik ook, zou heel overzichtelijk zijn! En wie er kp in mijn wonderen stopt lijkt me ook wel handig om een melding van te krijgen, dat mis ik soms wel.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik ben wel voor dit idee met enige aanvulling:

Tab 1: [logo: handjes] buren(- en broeder)hulp
Tab 2: [logo: weegschaal] handel
Tab 3: [logo: Oude wonderen] hulp aan oude wonderen
Tab 4: [logo: wapenschild] in- en uittreden broederschapsleden, openen kist bij broederschapsavontuur

Tab 3: Oude wonderen
Notificaties inzake het storten van kp's in Oude wonderen zou nieuw zijn, maar ik zie dit graag verschijnen. Als spelers kp's in een van je wonderen stort, is dat ook hulp. Ik word er graag van op de hoogte gesteld om eventueel een tegenprestatie te kunnen bieden.
Er zou bijvoorbeeld kunnen staan:

Speler Fili heeft kennispunten gestort in je Torens van welvaart

Nog mooier zou zijn als er ook het aantal bijstaat:

Speler Fili heeft 5 kennispunten gestort in je Torens van welvaart
maar ik ben mij ervan bewust dat ik erg veel vraag van de makers.

Tab 4: Informatie over broederschapsleden
Het lijkt erop, als ik de berichten hier lees, dat vergeten is dat in- en uittreden van broederschapsleden en het openen van de kist bij broederschapsavontuur ook in de notificaties verschijnen. Persoonlijk vind ik dit overbodig, als dit al niet intern gecommuniceerd is, is het al vrij snel te zien.
Maar ik ben benieuwd hoe anderen hier over denken.

Bedankt voor dit aanvullende idee @Fili, dit idee is als aanvulling bij de begin post gezet, zodra de poll actief is kunnen we de begin post niet meer aanvullen. Wel waarderen wij uiteraard feedback op dit idee. De poll begint vandaag om 14:00 uur.
 
@Fili : dat iemand bij jouw Wonderen gedoneerd heeft, daar kom je wel achter. Ik zie er liever verschijnen wat je wint uit de kistjes en van wie dat komt, het 'wat' verschijnt al in een popup melding bij een volgende login, dat zou eigenlijk gecorrigeerd moeten worden naar een notificatie op het moment zelf dat je KP ontvangt, én met vermelding van waar ze komen, en inderdaad best in aparte tab :D. Misschien kan beide :D:D
 
Bovenaan