• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> notificaties in 2 tabjes

notificaties in 2 tabjes

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 25 100,0%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1497

Guest
Zou het mogelijk zijn om in je notificatiescherm ook een extra tabje te krijgen waarbij er onderscheid word gemaakt tussen handel en burenhulp?
Soms heb ik zoveel handel op een dag dat mijn 9 pagina's zo vol zijn en dan ben ik de notificaties kwijt van burenhulp , en das jammer.
 
@Billy77 : als je hier komt zien via nieuwe posts is het wel handig om direct te kunnen zien waarover het gaat, dus dat iemand het voorstel overneemt op een pagina met verder alleen instemmende + 1's is geen slecht idee, en het zegt inderdaad ook dat de persoon het steunt.
 

DeletedUser234

Guest
@CrazyWizard Hoe kwam jij aan de info dat dit idee al is toegezegd? Het zou best handig zijn, als dat gemeld wordt in het topic waarin het wordt voorgesteld.

Misschien kan je in je reactie een linkje plaatsen naar de bron?

Thanks!!!
 

DeletedUser234

Guest
Zo! Dat is nogal groots, waarom wordt dat hier dan niet gecommuniceerd, zodat ook wij mee kunnen stemmen? Ik snap als jij geen antwoord weet op mijn vragen. Maar vraag het me wel af.

Ik heb nooit eerder hier gelezen dat een idee van hier, BETA heeft gehaald, er een poll van is geweest of info over of idee wel of niet erdoor is.

Dat vind ik het eerste echte grote gebrek aan communicatie dat ik tegenkom. Ideeën die (ook) hier geboren worden, zouden toch zeker hier ook terug gekoppeld moeten worden.

Wie bepaald of iets een goed idee is??? Ik heb weleens gelezen dat bij voldoende stemmen hier, het doorgegeven wordt (tot vandaag geen idee aan wie), maar heb nog nooit gelezen dat een idee hier voldoende stemmen heeft gehad. Nu ben ik pas jaar of anderhalf lid hier, dus nooit betreft dan die periode.

Klagen heeft geen zin, maar zou het fijn vinden als er een oplossing komt, zodat dit soort dingen in de toekomst standaard gecommuniceerd worden. Iemand een idee wat daar de beste manier voor zou zijn?

Zo is er op dit forum, nav een voorstel op BETA over burenhulp, heel veel gestemd. Worden die stemmen wel doorgegeven of heeft hier stemmen helemaal geen nut? Los daarvan waarom wordt hier gestemd met +1 en niet gewoon via een poll????

Hoop vragen, wie het weet, mag antwoord geven. Liefst wel op feiten en niet op aannames. :)

Thanks!!!!
 

DeletedUser

Guest
Zo! Dat is nogal groots, waarom wordt dat hier dan niet gecommuniceerd, zodat ook wij mee kunnen stemmen? Ik snap als jij geen antwoord weet op mijn vragen. Maar vraag het me wel af.

Ik heb nooit eerder hier gelezen dat een idee van hier, BETA heeft gehaald, er een poll van is geweest of info over of idee wel of niet erdoor is.

Dat vind ik het eerste echte grote gebrek aan communicatie dat ik tegenkom. Ideeën die (ook) hier geboren worden, zouden toch zeker hier ook terug gekoppeld moeten worden.

Wie bepaald of iets een goed idee is??? Ik heb weleens gelezen dat bij voldoende stemmen hier, het doorgegeven wordt (tot vandaag geen idee aan wie), maar heb nog nooit gelezen dat een idee hier voldoende stemmen heeft gehad. Nu ben ik pas jaar of anderhalf lid hier, dus nooit betreft dan die periode.

Klagen heeft geen zin, maar zou het fijn vinden als er een oplossing komt, zodat dit soort dingen in de toekomst standaard gecommuniceerd worden. Iemand een idee wat daar de beste manier voor zou zijn?

Zo is er op dit forum, nav een voorstel op BETA over burenhulp, heel veel gestemd. Worden die stemmen wel doorgegeven of heeft hier stemmen helemaal geen nut? Los daarvan waarom wordt hier gestemd met +1 en niet gewoon via een poll????

Hoop vragen, wie het weet, mag antwoord geven. Liefst wel op feiten en niet op aannames. :)

Thanks!!!!

Op de beta-site wordt door de leden een idee voorgesteld en er over gediscussieerd. Het oorspronkelijke idee kan aan de hand daarvan nog bijgesteld worden. Vervolgens start de Community Manager een pol, en deze loopt 14 dagen. Er moeten dan minstens 20 stemmen uitgebracht worden en ten minste 80% van de stemmen moeten het idee ondersteunen. Als een idee deze criteria haalt, wordt het doorgestuurd naar het Development team (maar deze kunnen een idee nog steeds afwijzen).

Meer hierover kun je nalezen in: Guidelines Ideas & Suggestions (Read This First!)

Het zou idd fijn zijn als wij hier ook zoiets hadden, of dat wij ook hier op de ideeën zouden kunnen stemmen die op de beta-site geintroduceerd zijn. Maar dat zou Desi dan op moeten zetten denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser222

Guest
Uiteraard is het correct wat jij uitlegt maar ik vind het wel vreemd dat een idee hier op dit forum wordt geopperd dan als poll op beta verschijnt.
ik voel ons dan niet echt serieus genomen.

Ik begrijp wel door de functie van Beta dat men het daar wil doen maar een melding hier op ons forum had ons de mogelijkheid gegeven om ook te stemmen.
 
Al die ideen hier gaan linea recta de prullenbak in. hooguit indirect komen ze ter sprake onder de CM's
Zo hebben de CM's ervoor gezorgd dat we nu een twee wekelijkse update hebben ipv een wekelijkse met 2 bugs per update ipv 25 die we eerst hadden.

Waarom zouden ze de moeite nemen een hongaars, nederlands, pools of ander vreemd forum te monitoren voor ideen, het zijn duitsers (duitse fora) en ze hebben beta. als het idee goed is komt het vanzalf daar aanwaaien.

Hier is het een zoethoudertje voor mensen die van +1 berichten houden ;)
 

DeletedUser

Guest
Uiteraard is het correct wat jij uitlegt maar ik vind het wel vreemd dat een idee hier op dit forum wordt geopperd dan als poll op beta verschijnt.
ik voel ons dan niet echt serieus genomen.

Ik begrijp wel door de functie van Beta dat men het daar wil doen maar een melding hier op ons forum had ons de mogelijkheid gegeven om ook te stemmen.

@Lussie100 Ik ben het helemaal met je eens hoor. Nu worden ideeën op meerdere sites gepost, maar eigenlijk alleen serieus behandeld als het (toevallig ook) op de beta wordt gepost :(
 

DeletedUser7

Guest
Ho even, ik zie hier wat foute informatie langskomen. Ideeën hier worden zeker niet genegeerd. Dat er op het Betaforum een poll verschijnt waarop je kunt stemmen betekent niet dat je stem hier niet mee telt. Eerder het tegenovergestelde. Niet elk idee op de Beta krijgt een poll, juist de ideeën waar al vaker over gesproken is zijn de ideeën met een poll. Ik bedoel, kom op zeg, dit idee wordt doorgezet, en nu wordt er geklaagd dat er niet geluisterd wordt? Dat is toch de omgekeerde wereld.
Zit er verschil in de snelheid waarmee een goed idee wordt doorgegeven? Tuurlijk. Vanaf hier zal je idee via mij moeten worden doorgegeven aan Desi, die het vervolgens weer doorgeeft aan de devs, terwijl op Beta Marindor gelijk in contact staat met de devs. Maar verder zit er weinig verschil in.
Oh, en nee, over het algemeen maakt het aantal "+1" bij een post geen ene donder uit. Alleen omdat er veel op een idee hier gestemd wordt betekend nog niet gelijk dat het ook een goed idee is. Om maar een idee te noemen; "Meer stadsuitbreidingen" is misschien wel heel populair als idee, maar dat hoef ik echt niet aan de devs door te geven. Die weten zelf ook wel dat spelers extra stadsuitbreidingen willen. Betekent niet dat ze dat ook gaan doen.
 
Bovenaan