• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Voltooien wonders

DeletedUser572

Guest
Beste mensen,

Laatst ben ik wat serieuser punten gaan verdelen in de gouden afgronden van mensen in mijn buurt. Maar ik kwam er as snel achter dat dit meer werk is dan dat ik wens. Ik heb niet het idee dat ik runescherven heb gehad terwijl er een aantal keer een wonder upgegrade werd.

Mijn idee is het volgende:
Kunnen we een notificatie krijgen wanneer een buur een wonder upgrade waar jij punten in heb gestopt? Het zou moeten bevatten je plaats in de lijst, hoeveel kennispunten je er van gehad heb en welke scherven je gehad heb. Dit zou het ook een stuk makkelijker maken om makkelijk je buren bij te houden met betrekking tot hun wonderen.
 

DeletedUser1105

Guest
is dat dan al niet? Als er een OW waar ik KPtjes heb in gestopt vol is, en ik sta bij de mensen die een beloning krijgt, krijg ik een melding dat ik bij de topspelers behoor die geholpen heeft om dat OW uit te kunnen breiden (niet de exacte tekst maar daar komt het op neer) + de beloning die ik krijg...
 

DeletedUser889

Guest
Er staat niet bij van welke speler je de beloning krijgt. En op dit moment krijg je volgens mij alleen een melding wanneer je een runescherf als beloning hebt, niet als alleen je beloning uit kp bestaat. Van mij mag dit ook wel wat duidelijker.
 

DeletedUser

Guest
Het is mij vaak een compleet raadsel van wiens OW ik kptjes heb gekregen. Krijg de melding ook niet altijd, ook niet als ik toch een rune heb gekregen. Kom er dan achter omdat er plotseling in mijn OW menu de indicatie tevoorschijn komt dat ik een nieuwe rune heb. Iets meer consistentie in meldingen en duidelijkheid over wiens OW het gaat zou fijn zijn.
En ook de kps daadwerkelijk ontvangen zou geweldig zijn. Nu is het vaak zo, dat een OW van iemand laat in de avond vol zit, en als ik 's morgens inlog ik hooguit 11 kps heb, ipv zeker 10 + OW kps. Met OWs die 20 kps als beloning geven begint dit toch wel erg zuur te worden :(
De meditatiespreuk helpt wel iets, maar het is soms lastig plannen dat die dan weer de hele nacht door blijft lopen
 

DeletedUser889

Guest
Precies Didi1! Helemaal mee eens. Dit heb ik ook in een ander topic recent nog aangekaart. Zoals het nu gaat is het niet eerlijk want op deze manier krijg je niet altijd ook daadwerkelijk je beloning.
 

DeletedUser1105

Guest
Er staat niet bij van welke speler je de beloning krijgt. En op dit moment krijg je volgens mij alleen een melding wanneer je een runescherf als beloning hebt, niet als alleen je beloning uit kp bestaat. Van mij mag dit ook wel wat duidelijker.
daar heb je een punt, er staat inderdaad niet bij van wie de beloning komt!
 

DeletedUser572

Guest
Ik kan me niet herinnneren dat ik ooit een melding heb gezien. Lol.

Een simpele notificatie met:
Gefeliciteerd! PlayerX heeft de Gouden Afgrond vergroot. Je hebt 1x (icoon runescherf gouden wonder) gehad en 10 kennispunten gehad.

Dat zou al perfect zijn.

Het idee van een item in je inventaris is natuurlijk een zeer mooi alternatief. Al zouden mensen ze dan kunnen sparen voor een nieuw gastras bijvoorbeeld. Dit zou je dan weer kunnen oplossen met een vervaldatum van een paar dagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser889

Guest
Er zou inderdaad ten alle tijde een melding moeten komen wanneer een speler een wonder heeft geupgraded. Ook als je niet online was op het moment dat dit gebeurde. Nu krijg je geen melding als je weer online komt, hierdoor hebben spelers geen idee of ze nu wat gewonnen hebben of niet.

Ik heb het net kunnen testen. Ik was online burenhulp aan het geven en ik kreeg 10 kp bijgeschreven plus een runescherf maar ik kreeg geen melding. Dus op dit moment krijg je zelfs geen melding als je online bent.
 

DeletedUser889

Guest
Net weer een beloning gehad van iemand die zijn OW had voltooid. Dit keer was ik in mijn eigen stad en toen kreeg ik wel heel netjes een melding dat ik 10 kp en een runescherf had gekregen. Eerder vanavond toen ik in het wereld scherm zat en buren langsging, kreeg ik geen melding.
 

DeletedUser572

Guest
Gezien het feit dat het zo random is en iedereen er last van heeft ga ik er vanuit dat hier aan gewerkt wordt. Toch zou ik onze moderators willen vragen of ze deze issue naar het hoofdkwartier willen doorspelen
 

DeletedUser7

Guest
Ik raad je aan om een bug-report aan te maken, ik weet eerlijk gezegd niet of de devs al van dit probleem afweten.
 

DeletedUser572

Guest
Ik raad je aan om een bug-report aan te maken, ik weet eerlijk gezegd niet of de devs al van dit probleem afweten.

Worden bug reports ook niet doorgespeeld naar de nederlandse werknemers? Ik snap dat dit de normale procedure zal zijn, maar uiteindelijk zal toch een moderator / admin het door moeten geven naar boven.

Maar goed, zo te zien wordt het geregeld. Dat is alles wat ik wens. :D
 

DeletedUser7

Guest
Ik ga zelf niet over de bugs, ik kan ze ook niet doorgeven. En ik denk niet dat Marindor heel blij zal zijn als ik dit hele topic daarvoor doorzet :p
Ik zou zelf een bugreport aan kunnen maken, maar ik ondervind zelf het probleem niet, dus kan ook minder goed info geven als iemand die wel het probleem ondervind.
 

DeletedUser572

Guest
Ik heb ook al een report toegevoegd aan de topic van Didi, dus het komt wel goed. :)

Bedankt voor de reacties.
 
Grepolis heeft volgens de nieuwe episode van Innogames TV een overzicht van donaties, zoiets klinkt handig voor de Oude Wonderen. Misschien moeten ze eens over het muurtje gaan kijken bij de collega's.
 
Bovenaan