• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Deleted User - 147694

Guest
Phoenix Episode III komt er aan, dus wederom komt de feniks na een zoveelste hergeboorte om de hoek kijken. :cool:
 
we krijgen eerst nog een handwerk event dacht ik

Als ze die ook hier doen.... Ik had begrepen dat ze de bsa een week hadden uitgesteld ivm klachten over te veel te snel. Dan kan het zijn dat het handwerkje hier overgeslagen wordt of alleen als opvulling gedaan was.

Maar wie weet...
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik meende dat Handwerken producties een onderdeel van het paasevent was.
 
ja je kunt dierenvoer maken in de academie(handwerken) Dat kun je maken maar je krijgt ook dierenvoer als beloning bij een paar opdrachten van het paasevent.
 

Deleted User - 147694

Guest
Je moet ze invriezen...

Verhitten helpt de Feniks alleen maar met uitkomen. :p
 

DeletedUser2989

Guest
Zorg ook voor een goede brandschadeverzekering voor schade veroorzaakt door derden, vooral als je een lid in je BS hebt met Olie in zijn naam die een vuurfeniks gaat plaatsen:eek::eek::eek:
 

DeletedUser4318

Guest
Zorg ook voor een goede brandschadeverzekering voor schade veroorzaakt door derden, vooral als je een lid in je BS hebt met Olie in zijn naam die een vuurfeniks gaat plaatsen:eek::eek::eek:

o_O

Phoenix-Hydraulic-Oil-ATF-Gear-Oil.jpg

:p:p:p
 
Nieuwe uitdaging op Beta. Ipv werkplaatsen nu fabrieken oogsten om spelfragmenten, combi te winnen. Dus als je ruimte hebt plaats dan na het huidige event van de feniks mini fabriekjes. Maakt niet uit of het tier 1,2,of 3 is. Kan voor 3,9, 1 dag of 2 dagen. Uiteraard kun je je spreuken ook inzetten. (Ik weet niet of tier 4,5 en 6 mee tellen want die heb ik nog niet op beta maar mss kan iemand dat nog bevestigen)
 

DeletedUser3880

Guest
Op de beta krijg je 10 punten voor de normale 3 uurs, 20 punten voor de normale 9 uurs, 40 punten voor de 3 uurs tier 4-6 en 60 punten voor de 9 uurs tier 4-6 productie.
Deze laatste 2 producties zijn de vervanging van de 1 en 2 dags productie vanaf fabrieklvl 24.
Ik verwacht dat deze getallen nog aangepast zullen worden en dat het niet de bedoeling is zoveel punten te verdienen met relatief korte producties.
'De Beta blijft een test server en aan informatie van de beta kunnen geen rechten ontleend worden' .
 
Nieuwe uitdaging op Beta. Ipv werkplaatsen nu fabrieken oogsten om spelfragmenten, combi te winnen. Dus als je ruimte hebt plaats dan na het huidige event van de feniks mini fabriekjes.

En moeten dat dan setjes zijn (marmer-staal-hout), of mag het één soort zijn? - Dan wordt het in mijn mensenstad natuurlijk alleen marmer.
 

DeletedUser

Guest
En moeten dat dan setjes zijn (marmer-staal-hout), of mag het één soort zijn? - Dan wordt het in mijn mensenstad natuurlijk alleen marmer.
Alles mag, zou dus gewoon voor de kleinste fabriek gaan. Sentient 3uur/9uur producties lijken op Beta als 1dag/2dag producties te tellen, hopelijk laten ze dit zo. :rolleyes:
 
Bovenaan