• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: Haperen en stotteren van oogsten producties, wie nog meer?

DeletedUser1427

Guest
@Lionell Sorry, maar ik heb dit ook wel eens. Een refresh helpt idd, of uit wanhoop maar weer eens de flash cache leeghalen.
Maar dat zou ik geen oplosssing noemen ;)

Het probleem lijkt niet gereproduceerd te kunnen worden, helaas is de weergave incorrect wanneer dit voordoet.. een oplossing is pas mogelijk als dit probleem met stappen achterhaald kan worden en dus zichtbaar is waar het probleem ligt, omdat dit (af en toe) kan voorkomen is het lastig uiteraard te achterhalen, zelfs voor de ontwikkelaars waar precies het probleem ligt. Daarmee heb je ook helemaal gelijk dat dit niet de oplossing is voor het probleem :) ik bedoel dat dit een oplossing is voor op het moment dat het voordoet :)
 

DeletedUser2546

Guest
Ik ben blij om hier te lezen dat het spel bij meerdere mensen stottert,was al bang dat het aan mijn computer lag:)
 
@Didi1 : ik had het dus ook nog al gehad:cool:, maar dacht het van iemand anders gelezen te hebben in een recente draad (laatste paar dagen), vond dat alleszins niet terug zo direct.
 
Bovenaan