• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar Nul troepen voor toernooi

Ik heb voldoende troepen, maar spel zegt dat ik 0 troepen mag inzetten voor provincie 8 ronde 1 in toernooi.
Spelversie: v1.26.3
Spelwereld:Arendyll
Browser + versie: Chrome 57.0.2987.133
Flash Speler versie: v1.26.3-(f914a7e5d) (2017-04-03 9:59)
Besturingssysteem: Win7Pro (32 bit)
Schermresolutie
Mensen

Reproduceerbaarheid: 1/5

dc6l9h.jpg
 
Ronde 2 huidig toernooi is het er weer: 0 eigen troepen inzetbaar, ik heb er nochtans genoeg. Zowel Firefox als Chrome, cache legen helpt deze keer niet, updaten Flash in Chrome was ook nodig maar helpt evenmin.

Heb support ticket aangemaakt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser472

Guest
@Aiki groot leger heb je meer dan 1000 troepen per stuk ga je vast toernooien winnen :D:D:D
 
@lord daniel : er stond <999 maar die moesten allemaal in de kazerne blijven, daar win je niks mee.
Het probleem was pas weg na meerdere keren herinloggen, telkens nog eens gaan zien, niet in orde, en dan eens in een andere provincie een confrontatie openen zonder ze te vechten, en nog eens te gaan zien, en toen mocht ik plots wel troepen inzetten. Lijkt puur toeval.
Het kwam dan in een andere confrontatie nog eens terug, en daar was het dan iets sneller normaal, minder keren uitloggen en ook geen andere confrontatie eerst openen.
Ik speel wel niet alle rondes in alle provincies netjes op volgorde.
 
Bovenaan