• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gok-factor in het spel

  • Topicstarter Deleted User - 124539
  • Startdatum

DeletedUser2578

Guest
Crazy Wizard had ooit iets over oude wonderen geschreven.
Klopt, staat mij ook iets bij dat het een lijst was van wat elk wonder doet en welke meest handig zijn. Ik heb er even naar gezocht maar kan het helaas niet meer terug vinden.
 
Met deze waarderingen ben ik het voor het grootste deel wel mee eens. Misschien her en der een puntje meer of minder.
Enige wat ik niet begrijp is bij de Vliegende Academie de optie om voor bloesemdames te kiezen ipv die flut-tovenaressen. Komt dat bij een bepaald lvl? Kan hier niets over vinden bij Gems of op de wiki... hoe zit dat @CrazyWizard ?

Verkeerd geinterpeteerd, niet zo bedoeld
Vliegende academie versnelt je huurlingenkamp wat je toegang geeft tot bloesemmagiers die veel beter zijn dan de tovenares, als je naalden bezit maar geen vliegende is je huurlingenkamp veel trager dan je kazerne wat het gebruik van bloemenmeisjes minder relevant maakt.

Niet dat je "gratis" bloemenmeisjes krijgt, voor mensen is dit minder relevant gezien de priester sterker is dan de bloemenmeisjes in 99% van de gevallen. al zijn die gratis priesters dan wel weer leuk ;)
 
Okay, helder nu. Als elf. Troepenomvang is 4626, ik heb 218 troepen bloesemjuffers dus bijna een miljoen. Maak je geen zorgen :p
 
Bovenaan