• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gezocht : Leden voor stichting "Red de Eenhoorn"

DeletedUser

Guest
is dat spul te eten? en zo lang te bewaren? @Didi1 :D
Ik gebruik dat spul om aan de Eenhoorns te voeren maar zelfs die laten het staan

Je moet het ook tussen de gletsjers bewaren, dan blijft het lekker koel :)


Brein-van-wat-eigenlijk-soep? o_O

Het is al een tijdje geleden maar breinsoep werd gemaakt van worteltjes en pompoenen geloof ik. Waarom dat het breinsoep heet moet je aan de vertaler hier vragen, in het Engels heette het Savvy Soup ;)
 

DeletedUser448

Guest
Die arme roodbaard wordt waarschijnlijk ten onrechte verdacht: " Een tekst uit de 15e eeuw luidt: “Een eenhoorn is zo sterk, dat geen jager hem vermag te vangen. Maar een maagd wordt geplaatst daar waar hij verwacht wordt, zij opent haar schoot en de eenhoorn legt zijn kop daarin. Hij verliest nu zijn woeste aard, valt in slaap en wordt verrast als een weerloos dier en gedood door de werpschichten der jagers". Als ik de ork cultuur goed begrijp zal het vinden van een maagdelijke ork (m/v) niet eenvoudig zijn.

De eenhoorn staat erom bekend zelf regelmatig mensen te spiezen aan zijn hoorn. Het is een wild en woest dier. De zwakke exemplaren, die door maagden werden afgeleid en zichzelf dan niet verdedigden, zullen door evolutie onderhand wel verdwenen zijn. Grote kans dat die schedel afkomstig is van een dier dat een natuurlijke dood is gestorven. De eenhoorn heeft de stichting niet nodig en zal zichzelf goed kunnen redden.
 

DeletedUser3012

Guest
Robert Roodbaard is op jacht naar eenhoornen en heeft zelfs een eenhoorn hoofd in zijn keuken hangen, dit is toch wel een hele barbaarse actie van de makers van Elvenar.
Goh zeg, waar maak je je druk om. tenzij je vegetariër bent, snap ik niet wat er zo erg is aan een vers stukje eenhoornvlees. en nog wel net geschoten ook! Dat moet wel een delicatesse zijn! Misschien zit er wat in, als de eenhoorn tenminste op de uitstervende fabeldieren van elvenar lijst staat. Zelf eet ik gewoon vlees, en ik zou niet weten wat er mis is met eenhoorn. Misschien smaakt het wel naar garnaal of zoiets.
Magicalbean
 

DeletedUser3012

Guest
Tuurlijk. Tenzij je een eenhoorn bent natuurlijk!!
Nou eigenlijk ben ik niet voor of tegen. Dag hoor. (citaat: sinterklaas)
 
Tjonge wat een heissa.... Een eenhoorn bestaat niet eens echt :p Maar goed.... ik lust hem ook wel dan., gebakken uitjes dr bij lekker hoor o_O:mad:
Eenhoorns bestaan wel degelijk... zie foto!
 

Bijlagen

  • unicorns.jpg
    unicorns.jpg
    61,8 KB · Weergaven: 89
Bovenaan