• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gevechten: Meningen gezocht, Vechttactieken bij AI

DeletedUser855

Guest
Meestal met 3 gollemII en 2 tovenaressen ...tovenaressen zijn geweldig tegen steenlingen, GollemII en Orks. Die leg je lam en valt ze met gollem II aan. Weinig verlies en ik ram mijn voorraden er niet meer doorheen.
 

DeletedUser895

Guest
mijn tip zo zijn doe het heel rustig met je provincie,s
Op dit moment wacht tot je bij de wonder gebouw bent en dan veel provincies pakken
Het wachten is het op dat moment echt wel waard geweest om dat je ruine stenen krijgt en voor die tijd weg gooit

Tsja. Daar zit wel wat in, maar dat beperkt dan wel heel erg de mogelijkheden tot het bouwen/uitbouwen. Dus in feite zit je dan gewoon vast.

Meestal met 3 gollemII en 2 tovenaressen ...tovenaressen zijn geweldig tegen steenlingen, GollemII en Orks. Die leg je lam en valt ze met gollem II aan. Weinig verlies en ik ram mijn voorraden er niet meer doorheen.

Leuk. Maar ik zit pas aan het begin van periode 4. Dus ik heb alleen nog zwaard II, boog II, treant I en golem I. Met die eenheden kun je niet veel tegen steenlingen doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser855

Guest
Verheug je dan maar op deze twee knokkers Woodenpaddle....het vechten wordt steeds zwaarder, maar als je deze krijgers straks goed inzet is het wel goed te doen. Wat ik deed toen ik op jouw level zat...lokken met zwaardansers en afschieten met boogschutters. Succes
 
Bovenaan