• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Filmrolletje

ja na een gevecht kan je in plaats van een hartje te gebruiken om 50% leger te genezen ook voor de reclame kiezen om je leger 50% te genezen en dat kan om de 10 uur leuk toch.
en zoals overal waar je dat cameraatje tegenkomt moet je het aanklikken.
dus als je dat niet wil moet je gewoon overal die cameraatjes negeren, dus niks word opgedrongen.
 
voor meer orks werkt het niet als je die in arbeidshut neemt, ik krijg geen orks extra
Heb net even gekeken, maar het werkt bij mij wel.
Je moet even kijken hoeveel orks je maakt als je hem niet heb aanstaan ( in je wapenkamers) en dan hoeveel je maakt als je hem wel hebt aanstaan.
Bij mij gingen de wapenkamers van 740 ( zonder), naar 888 ( met).
 
Wat mij opvalt is dat de bonussen uit de hobbykaner op verschillende manieren zichtbaar zijn.
Bij de ene wordt de 20% gelijk opgeteld bij hetgeen wat je maakt ( je ziet een verhoging in je gebouw zelf), bij de ander komt de 20% pas als je hem oogst.
Erg verwarrend, maar tot nu toe heb ik op mijn landen nog steeds al de bonussen gehad.
De bonus voor goederen is verwaarloosbaar, de bonus krijg je op je standaard, dus zonder al de extra's die je krijgt uit je ow's en je reliks.

Verder ben ik wel blij met die 3 kp extra, kost me slechts 20 sec en binnen op mijn onderzoeksboom.
De rolletjes langs mijn veld klik ik meestal ook wel even op, even 5 sec wachten en huppekee weer wat dia's voor het niks doen.

Misschien dat hij bij mij allemaal goed werkt, maar kan niet begrijpen dat er spelers willen stoppen vanwege dit.
Ook ik heb een goede blocker op mijn pc staan, maar heb alleen de pagina toestemming gegeven, verder geen enkel last van extra mails of iets dergelijks.
Zover ik kan zien wordt mij helemaal niks opgedrongen, ik kan zelf besluiten of ik iets wil aanklikken, zonder enig negatief vervolg.
Als ik besluit om niet te klikken, dan krijg ik even 2 sec een balkje in mijn scherm wat vervliegt, dat zie ik al niet meer.
 
Vind het wel niet eerlijk, dat de éne wel en de andere niets van die leuke voordeeltjes krijgt :oops:
Ik speel toch al 8 jaar, nu ja, we zien wel, lig er niet van wakker hoor :)
 
Bovenaan