• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Filmrolletje

Ik speel al meer dan 7 jaar, heb nog geen filmkes of iets in de arbeidershut gezien :)
ik zie het wel als het zover is ;)

Warme groetjes voor iedereen :)
 
Ik heb het ook nog steeds niet...en speel toch al wel een aantal jaartjes.
Word geen filmpje kijken voorlopig denk ik...
 
Pas maar op met die A/B testen.
Als het geslaagd is moet je helemaal niet raar opkijken dat ze er in de toekomst geld voor vragen zodat je voor een bepaalde tijd extra goederen of wat dan ook kan verdienen. Schijnt een aardig verdienmodel te zijn waar veel spelers in zullen trappen.

Bovendien vind ik als je iets test het ook bij elke stad moet doen en niet bij de 1 wel en de ander niet. Komt voor mij over als discriminatie.
Net zo iets als komen 5 kids bij oma en 3 krijgen een snoepje en 2 niet. Sorry kids dit is een test. 3 blij en 2 janken. Oh ja als jullie morgen weer alle 5 komen krijgen nog steeds dezelfde 3 een snoepje en jullie 2 niet. Test duurt een paar week.
 
Bovendien vind ik als je iets test het ook bij elke stad moet doen
Ze testen hoe spelers reageren op verschillende vormen van filmpjes. Lange filmpjes, korte filmpjes, welke prijzen, dat soort dingen.
Om dat te testen kun je niet iedereen hetzelfde geven.

Bovendien hebben ze het potentiele probleem dat spelers in opstand komen en massal weglopen als ze uitrollen voor alle spelers. Als dat gebeurt zijn ze een groot deel van de spelers kwijt. Door het in beperkte vorm te proberen verminderen ze dat risico.
 
Ik vind het een surplus voor je spel. en voor 5 sec naar een filmpje te kijken of een reclame folder en daarvoor 20% meer zaden te krijgen heb ik wel voorover. Anderzijds is het geen goede evolutie dat ze dit moeten invoeren. Betekend dat de inkomsten bij inno aan de lage kant liggen. Dat betekend ook dat het gratis spelen in gevaar komt. Maar ja de werknemers moeten ook eten.
 
Betekend dat de inkomsten bij inno aan de lage kant liggen
Nee hoor, iDavies heeft een keer een analyse gedaan van inkomsten uit de nieuwe Inno games spellen. De inkomsten zijn simplweg een factor 4 hoger in die spellen.

Ze hebben dus simpelweg een grote geld buidel gevonden, en de aandeelhouders willen dat wel hebben. Wat de spelers ervan vinden itereseert neiamd wat, zolang er maar meer dan 1/4 van de spelers blijft.
 
ik heb het hier wel allemaal gezien nu ik stop met forum kijken.
inno doet wat inno doet.
zolang ik niet moet betalen om het spel gewoon te spelen vind ik het allemaal best.
klagen er over heeft toch geen zin.
de dag dat ik geld moet geven om kunnen verder te spelen dan stop ik gewoon speel ik wel op mijn playstation 5☻
 
Is er een optie om de pop ups over de schatten en bezoek de arbeidershut uit te schakelen?
Ik kocht eens in de zoveel tijd wat dia's om het spel te ondersteunen. Maar de pop-ups over "er is een schat" is ronduit annoying. In-Game Advert: helemaal ok. Maar als ik dan betaal wil ik ze ook niet meer zien.......

Iemand? Of moet ik maar gewoon stoppen?
 
@Alovsky : Het hele reclame gebeuren is nog in test fase. Dat we het gaan krijgen lijkt me al besloten, het testen zal dus om de vorm ervan gaan gok ik. Alles lijken A/B tests, verschillende spelers krijgen verschillende vormen (de ene variant A, de andere variant B), en dan gaan ze kijken hoe "men" reageert.

Als je een knopje hebt in de settings om het uit te zetten dan is dat een optie.

Je gaat niet van iemand een antwoord krijgen vermoed ik. De spelers weten het niet, mensen van Inno zeggen niets omdat ze niet de details weten, of om de test niet te beinvloeden.
 
blijkbaar mag ik ze allemaal uittesten, filmrol, videoadvertentie en de hobbykamer.
De hobbykamer vind ik het best, je kan kiezen uit een reeks goederen, + 20%. Dan de filmrol, mooie prijzen en video vind ik niets.
Er is al een groot verschil op pc of smart, pc 4sec en smart 30 sec.
Je kijkt en krijgt iets, maar je bent niet verplicht en heb je niets. Vrije keuze of je kijkt naar reclame.
 
Is er een optie om de pop ups over de schatten en bezoek de arbeidershut uit te schakelen?
Ik kocht eens in de zoveel tijd wat dia's om het spel te ondersteunen. Maar de pop-ups over "er is een schat" is ronduit annoying. In-Game Advert: helemaal ok. Maar als ik dan betaal wil ik ze ook niet meer zien.......

Iemand? Of moet ik maar gewoon stoppen?
Je hoeft niet te kijken he, je klikt er niet op en je ziet niets. Dus stoppen hoeft niet.
 
Je hoeft niet te kijken he, je klikt er niet op en je ziet niets. Dus stoppen hoeft niet.
Ik ben bereid te betalen om geen reclame te krijgen, begrijp me niet verkeerd.
Ik wil gewoon geen reclame zien. Het irriteert me elke keer dat ik inlog. Er is namelijk helemaal niks aan de hand, maar het spel probeert een urgentie/noodzaak te triggeren dat er "iets" te doen valt. Het gaat er dus niet om dat ik niet "hoef" te kijken. Ik irriteer me eraan en als ik het niet uit kan zetten of af kan kopen heb ik dus geen opties....
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik ben bereid te betalen om geen reclame te krijgen, begrijp me niet verkeerd.
Ik wil gewoon geen reclame zien. Het irriteert me elke keer dat ik inlog. Er is namelijk helemaal niks aan de hand, maar het spel probeert een urgentie/noodzaak te triggeren dat er "iets" te doen valt. Het gaat er dus niet om dat ik niet "hoef" te kijken. Ik irriteer me eraan en als ik het niet uit kan zetten of af kan kopen heb ik dus geen opties....
Op dit moment is het nog een A/B test. Als de advertenties doorgezet worden voor iedereen, dan verwacht ik dat we - net als bij Forge of Empires - een "No Ads Package" krijgen waarbij je voor een klein bedrag per maand geen advertenties meer hoeft te kijken om de beloningen te innen.
 
Bovenaan