• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback - Wintermagie 2022

hoe verklaar je dan dat er in 2018 een jaar nadat deze set verschenen is, er op een elvenar forum in Engeland iets gepost werd door Inno medewerkers waarin de set ineens anders opgezet is
Er staat alleen tekst, waarschijnlijk hoe het de bedoeling was met setgebouwen (die overigens al lang in FOE bestonden dus nieuw was het concept niet).
Er staan echter geen details bij hoe het dan exact is opgezet in het geval van die set (of die versie van die set als er meerdere versies van zouden betsaan).

Er staan wel allemaal beweringen maar er is geen bewijs dat die set dat ook werkelijk bestaat, en ook werkelijk doet wat er beweerd wordt.

Met andere woorden, zonder hard en overtuigend bewijs kan er van alles gezegd worden maar het zijn allemaal sprookjes.
 
Met andere woorden, zonder hard en overtuigend bewijs kan er van alles gezegd worden maar het zijn allemaal sprookjes.
Maar.... er zijn allemaal valse stembiljetten gebruikt en...

Ik begrijp dus dat wat ik gelezen heb door iemand verzonnen is, dat iemand de moeite heeft genomen om dit zelf helemaal te bedenken en vervolgens schaamteloos meldt op een elvenar forum dat hij dit via support heeft verkregen.
"Screenshot-2018-1-3 How it works All the info on the Winter building set ", het is makkelijk terug te herleiden wat voor mij afdoende bewijs was maar ik begrijp uit je reactie dat ik van moderatie en officiële berichtgeving via elvenar forums niet hoef uit te gaan en dat het bespreken van evenement keuzes een totale verspilling van tijd is.
Want het is uiteraard logisch dat er zoveel tijd en moeite in gestoken wordt in evenementen door medewerkers van Inno maar dat er geen uitsluitsel gegeven kan worden over tegenstrijdige berichtgeving.
 
Want het is uiteraard logisch dat er zoveel tijd en moeite in gestoken wordt in evenementen door medewerkers
Haha :)
Er is iemand die verzint wat het volgende evo gebouw moet gaan doen, en iemand die daar wat mooie plaatjes van ontwerpt. Waarschijnlijk wordt er ook nog wat tijd gespendeerd aan de quest-lijst, en het een en ander wordt aan de huidige versie van Elvenar vastgeplakt zodat iedereen het event kan spelen.
Zal wel een weekje of 2 werk zijn of zo.

EDIT: Dan nog wat aankondigingen, en de teksten ervan en de vertalingen. Dus iets meer werk.
 
Bovenaan