• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback wintermagie 2020

vraagje aan degenen die de opdrachten saai vinden: kunnen jullie een paar voorbeelden geven van opdrachten die jullie _wel_ leuk vinden? andere opdrachten dan die al in het spel zitten, om op die manier wat extra variatie te kunnen aanbrengen?
Voor mij is het zoiezo niet boeiend, elke opdracht is vanzelf eentonig.

Voor de rest zitten er natuurlijk altijd wat minder leuke opdrachten tussen, maar anders ben je na 5 min alweer klaar met het evenement dus een paar van die super trage hoort er bij.
 
Voor spelers die alle dagen even langs komen zijn dit soort Avonturen zeker te doen, normaal gesproken zijn 7 of 8 upgrades van de hoofdprijs (in dit geval de UIL) te halen. Met daarna een BSA voor de andere 1 of 2 upgrades is de hoofdprijs volledig uit te bouwen.
Voor beginners en gevorderden zijn de kleine prijsjes die in zo'n maand te winnen zijn leuk meegenomen.
Dat er geen 95 verschillende opdrachten zijn is misschien jammer, maar in de jaren dat ik Elevenar speel heb ik toch gezien dat er meer variatie in de opdrachten zijn gekomen en ook de BSA's zijn levendiger geworden.
:D
 

DeletedUser5104

Guest
Evenement begon toen ik in hfdst 3 zat en eindigde in 4. Ik heb mijn uil op 9 gekregen. Vond het prima te doen en ben blij met de kleine en wat grotere prijzen. Een aantal heeft een plekje in mijn dorp gekregen, een aantal daarvan heeft ook al weer plaats gemaakt voor de betere hfdst 4 prijzen.
 
Ach, hoe je ook tegen dit soort events aan kijkt maakt uiteindelijk niets uit.
Er zijn hier gewoon veel te veel Nederlanders en die moeten gewoon iets te klagen hebben.
En als ze dat niet snel vinden dan bedenken ze wel iets om te klagen.
Als ik zou willen klagen dan is het voor mij ondanks gezondheidsproblemen gewoon te gemakkelijk geweest.
2 uilen en 10 artefacten lijkt mij daarvoor wel bewijs genoeg ;)
 
Bovenaan