• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback wintermagie 2020

Waarom als je een sleutel wilt oprapen en er valt op dat moment een sleutel uit de lucht moet die ineens van plek verplaatsen. Snap daar de logica niet van. Dit gebeurt bij ieder event en kan je weer met je muis een rondje om je stad maken.
Vind dit zeer frustrerend. Ik zal vast niet de enige zijn die dat overkomt en er zo over denkt.
Denkt Inno soms dat we de hele dag naar het scherm staan te staren en niks anders te doen hebben.
 
Waarom als je een sleutel wilt oprapen en er valt op dat moment een sleutel uit de lucht moet die ineens van plek verplaatsen. Snap daar de logica niet van.
Laat ik het zo stellen Yogi, ik hoop juist dat die sleutel op een andere plaats valt.
Als ik de grote van dat ding bekijk hoop ik hem niet op mijn knar te krijgen.
Een bouwhelm helpt dan ook niet meer, en Inno verdomt het ook nog eens om een betere versie ter beschikking te stellen.
Nee, liever niet op mijn hoofd of tenen, dan loop ik wel een paar rondjes om mijn stad, wat overigens ook nog goed is voor de lijn ;)

O, en even ter verduidelijking.
Ik had nog een porti power aan de rand van mijn stad staan.
Terwijl er iemand op zat is daar net naast een sleutel gevallen.
De persoon is zo verschoten dat die blauwe doos niet meer te gebruiken was en je hem ook niet meer schoon kon krijgen.
Gelukkig heb ik hem nog kunnen verpatsen maar zo hoeft dat voor mijn bevolking niet. :D
 
Laatst bewerkt:
Laat ik het zo stellen Yogi, ik hoop juist dat die sleutel op een andere plaats valt.
Als ik de grote van dat ding bekijk hoop ik hem niet op mijn knar te krijgen.
Een bouwhelm helpt dan ook niet meer, en Inno verdomt het ook nog eens om een betere versie ter beschikking te stellen.
Nee, liever niet op mijn hoofd of tenen, dan loop ik wel een paar rondjes om mijn stad, wat overigens ook nog goed is voor de lijn ;)

O, en even ter verduidelijking.
Ik had nog een porti power aan de rand van mijn stad staan.
Terwijl er iemand op zat is daar net naast een sleutel gevallen.
De persoon is zo verschoten dat die blauwe doos niet meer te gebruiken was en je hem ook niet meer schoon kon krijgen.
Gelukkig heb ik hem nog kunnen verpatsen maar zo hoeft dat voor mijn bevolking niet. :D
Wat is een porti power? :)
 
Wat zijn directe effectenboosters? wordt gevraagd om die te gebruiken.
p.s. heb het al gevonden
 
Laatst bewerkt:
Wat is de bedoeling bij opdracht #40, wat zou ik moeten doen ??
"Gebruik 3x directe effecten-booster."
Niet: Inventaris - betovering - magische productie; hierdoor komt je fabriek op 'stoom', maar dit telt niet als opdracht.
Niet: Inventaris - directe effecten - portaalversneller; geeft wel gastvolgoederen, maar dit telt evenmin als opdracht.
Wat dan wel?

Tip voor Inno: zet er een plaatje erbij van iedere wel geldige "directe effecten-booster".
 
Wat is de bedoeling bij opdracht #40, wat zou ik moeten doen ??
"Gebruik 3x directe effecten-booster."

Tijd boosters.

Dank, Nubarus. In-game heeft aubry mij dit antwoord ook gegeven, waarvoor ook dank.
Deze zandlopertjes (tijdversnellers) worden bedoeld.
1607884469418.png


Persoonlijk - mijn tekort- kan ik dit nooit bedenken bij een opdracht waar een plaatje met een hamer (+spijkers) bij staan.
1607884627998.png
 
Exclusieve dagelijkse beloning van vandaag (dinsdag 15 december) = 10 KP ticket te besteden in een Oud Wonder. Op zich niets mis mee; maar om het nu exclusief te noemen ? achter een kluisje is een ticket van 15 KP te winnen ! :D Ik zie er de humor van in :cool: jullie ook ?
 
Sommige opdrachten zijn wel zeer moeilijk vervulbaar in dit evenement.
Voorbeeld #47: Onderzoek 1 technologie of gebruik 2 dierenvoer.
1608124786940.png

Als je in H16 zit doe je ~1 onderzoek per week (als je het geluk bevordert).
In H17 loop ik nu vast op "Handelscentrum 3". [Dat op zich is geen klacht.]
Troepenomvangupgrade is je reinste verspilling van KP.
Huisdieren heb ik niet, noch in dit spel, noch IRL.
-- Ga me niet vertellen wat ik 'moet' plaatsen of hoe ik dit 'moet' spelen.
Dat wordt dus een week wachten. En zo gaan zo veel opdrachten; onmogelijk om de laatste te halen.
 
Sommige opdrachten zijn wel zeer moeilijk vervulbaar in dit evenement.
Voorbeeld #47: Onderzoek 1 technologie of gebruik 2 dierenvoer.
Bekijk bijlage 5935
Als je in H16 zit doe je ~1 onderzoek per week (als je het geluk bevordert).
In H17 loop ik nu vast op "Handelscentrum 3". [Dat op zich is geen klacht.]
Troepenomvangupgrade is je reinste verspilling van KP.
Huisdieren heb ik niet, noch in dit spel, noch IRL.
-- Ga me niet vertellen wat ik 'moet' plaatsen of hoe ik dit 'moet' spelen.
Dat wordt dus een week wachten. En zo gaan zo veel opdrachten; onmogelijk om de laatste te halen.
een workaround: je kan dierenvoer ook 'gebruiken' door het om te zetten in scherven. Eigenlijk kijkt de code naar je aantal dierenvoer, en als je er 2 verminderd op welke manier dan ook, dan is het goed. Je hoeft dus niet per se een lvl 1 diertje te zetten. (ik zou daar ook problemen mee gehad hebben)
 
Denkt Inno soms dat we de hele dag naar het scherm staan te staren en niks anders te doen hebben.

Voor velen van ons die het geluk hebben nog te kunnen werken in lockdown niet, omdat we wel wat anders te doen hebben. Maar de theorie van de spelmakers is dat als speler meer tijd aan het spel besteden ze ook meer diamanten kopen. Blijkbaar hebben ze aan de achterkantl gezien dat vooral beginners diamanten kopen, want elk event gaat die kant op. Inno is geïnteresseerd in Inno en niet in wat wij verder te doen hebben in real life. Iemand moet de makers, ontwikkelaars en onderhouders van dit spel betalen en als het zo gaat, vind ik het prima.
 
Is InnoGames in de war? Speel ik op eens "Forge of Empires"?
Bij opdracht 50 MOET ik vechten. Maar liefst een hele provincie of verder in de toren dat ik ooit kom.
Winteruil #50.PNG

Dacht altijd dat dit een stedenbouwspel was. Ik begrijp werkelijk niet waarom je hierbij moet knokken. Ga daartoe "Call of Duty" spelen.
[O ja, ik heb mijn militaire dienstplicht vervuld als erkend gewetensbezwaarde.]
 
Ik beschouw de "gevenchten" van Elvenar meer als een knokpartij of een soort schaken, dan als een gevecht in oorlog context.

Voor jou lijkt me "torenconfrontaties" de uitweg, waar je kunt onderhandelen bij een confrontatie.
 

DeletedUser2124

Guest
Ik moest 8 torenconfrontaties doen maar na 6 moest ik 3 uur wachten. Toen ik de volgende dag verder wilde gaan was de toren weg.
Toen dacht ik dan doe ik 2 gewone confrontaties (vechten en winnen) maar die worden niet meegeteld. Heb dit gemeld maar kreeg een antwoord wat ik niet snap. Enfin de opdracht blijft dus staan en nu verlies ik veel tijd als ik moet wachten tot de toren weer terug is. Iemand anders een idee hoe dit op te lossen?
 
Bovenaan