• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

maar ja 100 bollen voor 5 euro.....ik moet er nog 240. Al zou ik de aanbieding wel krijgen, vind het dan toch te duur.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1143

Guest
Zo , voor mij is event ten einde dus ik dacht ik zal nog eens even een afsluitende evaluatie posten.
Als eerste : Ik vond het echt een super event , veel plezier gehad , leuke prijsjes gewonnen. Dit mag van mij vaker.
De Pluspuntjes:
* Echt hele leuke beloningen , daar heb ik met plezier mijn vlokjes voor gespaard.
* Verhouding tijd en hoeveelheid questen was in mijn optiek prima , lekker veel om te doen en meer dan voldoende tijd om ze allemaal te behalen , zelfs als je niet vooruit gepland hebt.
* Goede variatie in questen
* De meeste questen prima haalbaar ( sommigen met een beetje hulp van bs/buurtjes) op de paar na die bij de minpuntjes staan.
Dan , natuurlijk , de minpuntjes :D :
* Over het geheel genomen vond ik het event iets aan de lange kant , 34 dgn. Het had van mij ook best iets korter gemogen ( en dan ook iets minder questen natuurlijk)
* Persoonlijk vond ik de questen verzamel relikwieën heeeeeeel veel. Veel als in vaak voorbij komen en veel als in hoeveelheid relikwieën verzamelen.
* Dit geld eigenlijk ook voor de koop KP questen , dat heeft er best ingehakt. Misschien dat hier een Verzamel KP quest voor in de plaats kan komen , dan heb je iets meer opties dan alleen koop.
* Prima dat er om 1 en 2 dagen producties gevraagd word , maar 6 en 8x vind ik best veel , als ik naar mezelf kijk kan ik dit niet in mijn huidige fabrieken want dan loop ik te veel productie mis dus moest er baby fabriekjes voor plaatsen maar daar moet je dan wel weer ruimte voor hebben , dan zou ik liever iets minder en bijvoorbeeld wat vaker .

Al met al , veel plezier gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
 
het was echt een heel leuk evenement, het gaat afkikken zijn :(:(:(
ik ben heel tevreden met al de gehaalde gebouwen, ik heb dankzij de sneeuwbollen aanbieding zelfs de grote prijs:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

maar zonder de hulp hier op het forum, zou ik het niet gehaald hebben denk ik
en dan gaat mijn dank vooral naar @Priscil ;) @didi ;) en @CrazyWizard ;)
en ook aan allen die gereageerd hebben ,het waren geweldige tips;);)

ik kijk al stiekem uit naar de volgendeo_Oo_O

ook dank aan inno :cool:
 

DeletedUser

Guest
Tja rare jongens die Inno-Gamers. Op mijn hoofdaccount heb ik de ballen-aanbieding wel gehad, maar ik kan dat ding toch niet kwijt dus niets gekocht. Op mijn 2de account geen aanbieding, en daar had ik het wel willen doen. :(
Domme zet hoor, zo lopen ze wel inkomsten mis:rolleyes:
 

DeletedUser234

Guest
720/800 en nog 20+ sneeuwvlokken over, ik heb geen aanbieding gehad, maar zou ook zeker niks gekocht hebben, nog niet voor een euro.

Maar vind dat ook helemaal niet een gemis, want ik heb zoveel gewonnen:

grote prijs 1
grote prijs 2
bevroren vaderboom
bevroren oranje vlam
vaderboom zuurstokken
besneeuwde toverboom 2x
glinsterende vaderboom
vaderboom
regenboog bloemenkooi
gletsjertuin 3x
winterster 2x
wintervijver habitat

daarnaast ook nog

140 sneeuwvlokken 9x
200 sneeuwvlokken 9x
25 kp 9x
12 relikwie 17x
5 runen 8x
3 runen

en vooral niet te vergeten alle uren vermaak, al was ik halverwege de tijd ergens al klaar volgens mij. :)

Ik vond het leuk en grafisch mooi. Met dank aan iedereen die me van info heeft verzien om het nog makkelijker en leuker te maken. :)
 
Ik vond het een leuk evenement. Het was af en toe slikken als ik mijn sneeuwpunten voor 'niks' inleverde, maar het was ook wel weer leuk als ik meteen de eerste keer de dagprijs scoorde. Dat hield de spanning er in! Ik ben benieuwd naar het volgende evenement. Wordt dat weer de zomerzonnewende, of krijgen we ook nog een Lentekriebels?
 

DeletedUser1333

Guest
Vieren elfen wel Valentijn?

Orks en kobolden sowieso niet. Die vieren de Dag van de Vuilnisbelt. Of Dag van de Paddoplantage!

En Feeën? Betwijfel het... denk dat die geen speciale dag nodig hebben voor romantiek ^^ .
Dwergen vieren liever Dag van de Arbeid denk ik.
 
Ik verwacht een kort evenement voor valentijn en pasen zoals ze gedaan hebben bij halloween (en wonky walter).
Een groot evenement zoals dit verwacht ik niet meer dan 2 keer per jaar, dus zomerzonnewende en kerst.
 

DeletedUser990

Guest
In principe vind ik dat leuker, kort en je weet meteen de prijs.
Ben niet zo n gokker.
 

DeletedUser472

Guest
Ik verwacht een kort evenement voor valentijn en pasen zoals ze gedaan hebben bij halloween (en wonky walter).
Een groot evenement zoals dit verwacht ik niet meer dan 2 keer per jaar, dus zomerzonnewende en kerst.


ik verwacht inderdaad een kort event voor valentijn maar denk dat voor pasen nog wel wat groter wordt maar dan niet zo groot als zomer/winter verwacht dan dat we iets met eitjes gaan doen
 

DeletedUser1849

Guest
Plus:
-Leuk voor als je nog niet zo lang speelt (wat een min is als je wel lang speelt).
-Leuk om te doen.
-Voor herhaling vatbaar.

Min:
-Ik vond dat de prijzen niet altijd in balans waren. De dagbeloningen mogen niet kunnen concurreren met de vrij te spelen beloningen en geen van deze beloningen mogen de concurrentie aan kunnen met gebouwen die je kunt kopen met diamanten.
-Het derde gebouw was voor niemand in onze broederschap vrij te spelen.
 
Ik ben zeer tevreden over het event en de dagbeloningen, zoals anderen al zeiden zou iets korter wel gemogen hebben, en zou de derde prijs binnen bereik mogen zijn van spelers die er echt voor gaan, ook omdat het iets is wat je waarschijnlijk in de zomer wegdoet, als je het niet ergens bij de magische academie parkeert :cool:
 

DeletedUser1327

Guest
Tja rare jongens die Inno-Gamers. Op mijn hoofdaccount heb ik de ballen-aanbieding wel gehad, maar ik kan dat ding toch niet kwijt dus niets gekocht. Op mijn 2de account geen aanbieding, en daar had ik het wel willen doen. :(
Domme zet hoor, zo lopen ze wel inkomsten mis:rolleyes:
he didi lees ik nou dat je gaat stoppen met beide acounts of met 1 van de 2, jammer hoor, je bent al zo ver.
 
Bovenaan