• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

DeletedUser7

Guest
@maxxbaass een officiele reactie van innogames kan ik je niet geven, maar feedback wordt wel degelijk meegenomen. Misschien niet feedback van 1 persoon, maar de algehele indruk over hoe de Nederlandse server over het evenement dacht wordt zeker wel meegenomen voor het volgende evenement.
 

DeletedUser1768

Guest
Er worden nu toch juist Winterbollen aangeboden voor euro's. Dit is veel goedkoper om te kopen dan de Sneeuwvlokken dit een paar keer in dit topic worden genoemd. Wellicht dat sommigen hierdoor toch de 3e hoofdprijs nog af gaan kopen lijkt me.

Als ikzelf van tevoren had geweten (d.w.z. eerder meer was gaan lezen @ forum) hoe dit event zou werken, dan had ik steeds de grote kisten gekocht met 20 Winterbollen. Op het einde had ik dan slechts maximaal 250 Winterbollen hoeven kopen, waarschijnlijk zelfs nog een stukje minder. In dat geval had ik deze 3e prijs waarschijnlijke wel afgekocht.

Ik las ergens dat je slechts één keer per soort Winterbollen kon kopen. Kan iemand bevestigen / ontkennen dat een aanbieding zoals deze Winterbollen inderdaad verdwijnt als je hem koopt? Bijvoorbeeld: als je dus nu nog maar 195 Winterbollen nodig zou hebben moet je dus wel de 500 Winterbollen aanbieding nemen. Klopt dat echt?
 

DeletedUser1768

Guest
@Lussie100 Bedankt voor je bericht.

Wel heel stom hoor. Ik zou denken dat de ontwikkelaar daardoor juist geld misloopt, al zal hij het waarschijnlijk precies andersom zien ;) Ik zou het in zo'n geval niet kopen.

Ook las ik ergens dat niet ieder account de Winterbollen aanbieding krijgt. Vreemd en onlogisch lijkt me uit verdien-oogpunt gezien, maar blijkbaar bij meer doorgewinterde spelers al een bekende zaak.

Voor mij is dit event in ieder geval een mooie les geweest om meer op het forum te kijken om zo meer eruit te kunnen halen. Bijvoorbeeld vlokken opsparen tot goede beloning, alleen grote kisten openen etc. Dus dank allemaal voor de tips, trucs en handige lijstjes!! :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb winterbollen gekocht, maar ik heb ze niet gekregen.
Help

@Konstanze, soms duurt het even voordat je de dingen krijgt die je gekocht hebt. Zeker als het druk is tijdens aanbiedingen.
Probeer ondertussen eens uit te loggen en dan opnieuw in te loggen.
Als dat niet helpt, zeker een support ticket aanmaken. Daar kunnen ze het voor je in orde maken.
Succes
 

DeletedUser990

Guest
Zat zo te denken, als ze de relekwieen in de kistjes zouden veranderen in 1x random; hout,staal, marmer; of kristal,boekrol,zijde; of elixer, toverstof, edelsteen.
Random zijn ze toch steengoed in bij Inno!
Dan kan er op die 2 andere plekken diamanten komen.
Oke niet te veel maar 3 en de ander 4 diamanten in de kleine kist en oplopend bij hogere kistjes.
Wel met 12% of 10% ,in grote kist, kans.
Dan maak je met nog meer plezier de kistjes open lijkt me!
 

DeletedUser990

Guest
730/800 en natuurlijk geen winterbollen aanbieding op dit account. :(
Wil ik eens geld uitgeven krijg ik de mogelijkheid niet van Inno, stom, stommer, stomst !? :oops:
Als ze nu diamanten in de prijzen hadden gedaan had je ze daar dan mee gekocht?
 

DeletedUser222

Guest
Is balen voor je, in de aanbieding stond ook 100 bollen voor 4,99 euro :eek:
 

DeletedUser472

Guest
Is balen voor je, in de aanbieding stond ook 100 bollen voor 4,99 euro :eek:
ik zelf heb niet eens die aanbieding gekregen over winterbollen doen ze heel slim de mensen van innogames
geven de goede aanbiedingen aan de spelers die niet veel dingen kopen
en de mensen die veel geld er aan uit geven die geven ze geen aanbiedingen zodat ze meer geld uitgeven voor zelfde resultaat zeer slim van innogames niet leuk voor de betalende spelers:(.
 
Dan geef ik niet voldoende uit :D,

Ik weet niet wat de redenen zijn, er is namelijk geen pijl op te trekken, ik heb op 1 account de aanbieding ook niet gehad en die heeft nog nooit iets uitgegeven, op mijn main kreeg ik de aanbieding wel.

1 andere speler in mijn gilde heeft de aanbieding ook niet gehad, en wij hebben beide exact evenveel dia's uitgegeven (4 arbeider en de uitbreidingen)
Ook beide rond dezelfde tijd, ik heb de aanbieding gehad, hij niet.

Ik weet het niet meer.
 

DeletedUser1796

Guest
is dieaanbieding niet in het begin geweest?
ik weiger ze namelijk altijd en onthou ze niet, lees ze amper :)
 
Bovenaan