• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Laat ons weten wat je van het winterevenement vind!

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1796

Guest
brutale vraag maar is iemand al bezig met de vertaling vanuit de beta?
 

DeletedUser222

Guest
Mocht er iemand met een vertaling komen vanuit Beta deze graag in een spoiler s.v.p.
Alvast bedankt
 
Ben gewoon bezig met de questen te verzamelen
Hoef je niet voor naar beta te gaan :D
Mocht iemand het dagelijks willen vertalen, ik zal dagelijks een update van mijn lijstje plaatsen. heb dit keer geen zin in het te vertalen.

Het zal nog even duren voor het lijstje compleet is alleen al de reguliere questen aangezien er meer dan 100 zijn in ditr evenement volgens innoggames TV (niet duidelijk of dit incl/excl de dagquesten is.
upload_2016-12-1_23-46-7.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser671

Guest
Ziet er zeker leuk uit, misschien alleen nog de winter/sneeuw in m'n stadje zelf :)
 

DeletedUser1796

Guest
Ben gewoon bezig met de questen te verzamelen
Hoef je niet voor naar beta te gaan :D
Mocht iemand het dagelijks willen vertalen, ik zal dagelijks een update van mijn lijstje plaatsen. heb dit keer geen zin in het te vertalen.

Het zal nog even duren voor het lijstje compleet is alleen al de reguliere questen aangezien er meer dan 100 zijn in ditr evenement volgens innoggames TV (niet duidelijk of dit incl/excl de dagquesten is.
Crazy, dit lijstje had ik al van je gevonden haha
maar wat bedoel je met verzamelen van de questen, ik speel niet op beta ik kijk der alleen op het forum ;)
100 stuks ik denk dat dat samen met de dagelijkse is want anders is het zeker niet te doen.
en nog een vraagje (sorry) maar je hebt bij elke opdracht de sneeuwvlokken erbij gezet is dat de beloning of wat?
 
Crazy, dit lijstje had ik al van je gevonden haha
maar wat bedoel je met verzamelen van de questen, ik speel niet op beta ik kijk der alleen op het forum ;)
100 stuks ik denk dat dat samen met de dagelijkse is want anders is het zeker niet te doen.
en nog een vraagje (sorry) maar je hebt bij elke opdracht de sneeuwvlokken erbij gezet is dat de beloning of wat?
yup
 
en nog een flinke update.

btw vooral niet te ver weg scouten :D, want je moet vooral in dit event geen provincies scouten :confused:
upload_2016-12-2_2-40-58.png
 
Bovenaan