• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

DeletedUser

Guest
Ik vond de dag beloning enorm saai...wie daarover na heeft moeten denken.. zal heel vermoeiend zijn geweest.???

Alles hetzelfde alleen even 'n ander kleurtje geven, nee dit event was enorm duur voor de spelers en absoluut niet haalbaar voor de speler zonder diamanten.

Ik denk dat diegene die de dag beloningen moet bedenken voor het einde van dit jaar, alvast maar eens moet starten, misschien iets meer variatie in brengen, er zijn zoveel mogelijkheden om iets te bedenken als dagprijs, maar nee we houden het simpel, even 'n kleurtje geven.....

Verder waren de dag- opdrachten ook minimaal, soms kreeg ik al voltooid en wist niet eens wat de opdracht was...was munten aan het innen en bleek dat je 'n aantal ...K aan munten moest hebben. klaar weer en dat is zo jammer. Maak er 'n dag opdracht van, laat de speler bezig zijn, want zonder event is het al vaak 'n lange adem hebben, dus ook hoe moeilijk kan het zijn iets leuks te bedenken voor de spelers..?

Er is categorie waar men ideeën kan plaatsen, ik denk dat spelers best met leuke dingen komen, maar jullie willen er gewoon niet aan. Jammer, ik had daar ook 'n post geplaatst of er ideeën waren uitgewerkt en ook daadwerkelijk in het spel zijn gevoerd, maar die is verwijderd...vreemd toch.
Maar goed, laat ik niet afwijken van het onderwerp winterevent, ik heb meegedaan, maar als ik 'n cijfer moet geven, geef ik het 'n 3. Zéér kinderlijke opdrachten.

Tja, zo heb ik het beleefd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1859

Guest
Hoezo was dit event niet haalbaar voor spelers zonder dia's? Ik speel nog niet zolang, maar heb alle quests afgerond. De laatste beloning van het event was inderdaad niet haalbaar zonder bij te kopen, maar dat was het enige.

Je opmerking wat betreft zoveel K munten, dat is voor jou misschien in 2 seconden klaar, maar voor een kleine speler als ik, was dat gewoon een dagtaak en daar had ik ook burenhulp voor nodig, aangezien mijn huisjes, zeker in het begin vh event, nog niet zoveel produceerden. De makers houden rekening met alle spelers natuurlijk, dus ja, sommige quests zijn voor beginners moeilijk en andere quests zijn voor gevorderden lastiger (verken-opdrachten bv). Je kunt nooit iedereen tevreden houden, dan zouden de q's afgestemd moeten worden op het hoofdstuk waar je in speelt bijvoorbeeld, maar dat lijkt me erg veel werk.

Ik vind t altijd een beetje jammer als er geen enkel positief puntje genoemd kan worden, dan lijkt het meer op zeuren om het zeuren. Ik vind het juist gaaf dat ze zulk soort dingen extra doen, zo kun je er ook naar kijken. En ja, we zitten niet allemaal in hetzelfde hoofdstuk als jij, dus kun je ook nooit iedereen tevreden houden, zeker niet met zoveel spelers.

Maargoed, dat gezegd hebbende, ieder heeft zijn eigen mening en dat is prima. Het zou mensen alleen sieren om verder te kijken dan alleen naar het eigen spel en bedenken dat er meer spelers zijn waarvoor het ook allemaal leuk moet blijven.
 
Bovenaan