• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

Ik ben het daar helemaal mee eens. Het event zelf was al niet zo leuk, saaie opdrachten, middelmatige dagprijzen en dit om kunnen ruilen was nu juist het wat dit event interessant maakte (en het feit dat er nog wat oude artefacten te winnen waren =D). Maar ja, wat heb je er aan als je afhankelijk bent van een kansspel en je maar het geluk moet hebben dat het recept op tijd langs komt. Bij een van mijn accounts heb ik dus inderdaad de pech dat ik nu waarschijnlijk niet de laatste artefacten kan omwisselen omdat ik gewoonweg het recept niet krijg :mad:
 
Het event zelf was al niet zo leuk, saaie opdrachten, middelmatige dagprijzen
Vergeet niet de belachelijk slechte grote prijzen: 3 dezelfde runescherven, 15 kp, 100% munten en voorraden. Niks niet GROOT, eerder mini.
Niet de moeite om echt er voor te gaan, ondanks dat ik een vaste opdrachtenlijst veel prettiger vind dan dat semi-random gedoe.
 
Tip voor iedereen. Het is en blijft een gok moet ik erbij vertellen.
Blijf in je MA je mysterie kistjes verzamelen en niet eerder verzamelen dan met een event zoals die we net hebben gehad.
Met een beetje geluk pak je op die manier extra extract wat voor mij 2 extra koudvuur artefacten opleverde. Goed voor 1 artefact van de vuurfeniks.
Kwam zelf maar tot 8 en door die mysterie kistjes kwam ik mooi op 9 en ben dus niet afhankelijk van het BSA.
Ik had en heb eerlijk gezegd er maar weinig vertrouwen in dat het omzetten nog tot na het BSA zou duren.
Komt er een event voorbij wat niet aantrekkelijk is voor extra extract of wat dan ook dan kan je die altijd nog na een event verzilveren.
 

Deleted User - 124539

Guest
Tip voor iedereen. Het is en blijft een gok moet ik erbij vertellen.
Blijf in je MA je mysterie kistjes verzamelen en niet eerder verzamelen dan met een event zoals die we net hebben gehad.
Met een beetje geluk pak je op die manier extra extract wat voor mij 2 extra koudvuur artefacten opleverde. Goed voor 1 artefact van de vuurfeniks.
Kwam zelf maar tot 8 en door die mysterie kistjes kwam ik mooi op 9 en ben dus niet afhankelijk van het BSA.
Ik had en heb eerlijk gezegd er maar weinig vertrouwen in dat het omzetten nog tot na het BSA zou duren.
Komt er een event voorbij wat niet aantrekkelijk is voor extra extract of wat dan ook dan kan je die altijd nog na een event verzilveren.
Ik zie zelf eigenlijk niet in waarom je nog extra extract nodig zou hebben. Als je voor de artefacten gaat, geraak je, als je de juiste kisten kiest (zie elvengems), gemakkelijk aan het aantal, met of zonder extract uit handwerken. Als de andere prijzen in de mysterieuze kist je beter aanstaan, kun je dus beter wachten tot na het event, als de kans op extract verdwenen is. Dat hangt maar van je keuze af. Als je inderdaad bij events vaak currency tekort komt om je beoogde doel te bereiken, is de tip inderdaad nuttig.
 
Bovenaan