• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Verrijzenis van Eldrasil

DeletedUser2278

Guest
In mijn bs zitten er een paar te trappelen van ongeduld, wanneer start de nieuwe broederschap avonturen ?

Dat zo nog wel eens even kunnen gaan duren; kennelijk zaten er zoveel bugs in dat ze deel 2 in Beta hebben afgebroken, en wanneer de bugs verholpen zijn is de grote vraag. Al mogen ze van mij eerst het verhuisprobleem oplossen.

Op Hallowe'en krijgen we een mini-event van 11 dagen, waarin twee leuke hoofdprijzen te winnen zijn.

Ik vond Eldrasil trouwens een geslaagd evenement. Ik heb het op mijn gemak gedaan, en dat ging prima. Dinsdag de laatste opdracht gedaan, dus met nog vijf dagen over, en ik had deze keer nauwelijks iets van tevoren gepland.
De dagprijzen waren niet zo indrukwekkend, vooral omdat het om combinatiegebouwen (die ik lastig vind bij het plannen van mijn stadsindeling) of om vechtdingen (die ik niet gebruik) ging, en bovendien kom ik toch ruimte tekort. Ik heb nog een heleboel prijzen van de Trek van de Kuddes waar ik geen ruimte voor heb.

Maar ik vond de Time Boosters geweldig. De eerste keer (3 x 20 uur) was nog op een dubbelespruitendag ook, en gisteren de tweede (4 x 14 uur). Ik heb gisteren dus alle eikels in mijn voorraad er doorheen gejaagd :)
Als ik al mijn steden bij elkaar optel, dan heb ik ruim 8000 uur aan tijdmeevallers gewonnen. Dat is vier volle jaren aan 40-urige werkweken.

Van mij mogen ze dat vaker doen :)
 

DeletedUser2278

Guest
Trouwens, de Time Boosters lijken wat groot, maar je kunt ze niet alleen gebruiken om bouw- en verkenningstijden te verkorten.
Bijvoorbeeld, als je acuut gebrek aan koper hebt (niet verkrijgbaar via de handelaar), zet een spreuk op je grootste kopergieterij, start een productie van 48 uur, en gooi er één keer 20 en twee keer 14 uur aan Time Boosters tegenaan, samen ook 48 uur.
Hopla.
En je hebt nog tijd voor vier drie-uursproducties naderhand ook (want de spreuk duurt immers 13 uur).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Trouwens, de Time Boosters lijken wat groot, maar je kunt ze niet alleen gebruiken om bouw- en verkenningstijden te verkorten.
Bijvoorbeeld, als je acuut gebrek aan koper hebt (niet verkrijgbaar via de handelaar), zet een spreuk op je grootste kopergieterij, start een productie van 48 uur, en gooi er één keer 20 en twee keer 14 uur aan Time Boosters tegenaan, samen ook 48 uur.
Hopla.
En je hebt nog tijd voor vier drie-uursproducties naderhand ook (want de spreuk duurt immers 13 uur).
Hoe zet je een spreuk op graniet of koper dan want zou niet weten welke ik moet gebruiken ?
 
Leuk event. :) Ik heb de 3e prijs niet behaald, wel alle opdrachten.
Ik heb toch niet echt plek voor de 3e, dus geen probleem.
Leuke actie om de dubbele kiemen te doen. Handig ook omdat het mensen stimuleert de nieuwe dingen te proberen.

De tijdbonnussen zijn super! Echt een alternatief voor mensen die niet echt zitten te wachten op meer gebouwen, maar wel willen spelen.
Ik heb er diverse gehaald en de meesten ook al gebruikt. Een fijne manier om snel een gebouw te upgraden of te plaatsen. En ik heb het ook wel eens gebruikt om een lading goederen binnen te slepen. Dubbel-spreuk erbij idd. Maar vooral voor verbouwingen waar je bijna niet op kunt wachten is het een uitkomst.
Je kunt net even een sprintje maken ipv dat afwachten, afwachten, afwachten. Ik houd wel van een kalm spel, maar niet verder kunnen is vervelend. Zo'n boost is dan echt even een opluchting.

Wel jammer dat er zoveel voorraad- en geldboosts in zaten. Ik heb altijd te veel geld en kom ook om in de voorraadspreuken. Bij elk toernooi krijg je ladingen en die heb ik beslist niet in die mate nodig. En ik heb al een overschot aan orks die ik doorlopend produceer sinds dat kan, dus daar ligt het ook niet aan.
Maar goed: het is ook maar net hoe je speelt, waar de krapte eerst komt. Ik heb altijd behoefte aan meer ruimte. Maar wie niet.
 

DeletedUser

Guest
Fout in dagelijkse beloning
We hebben een fout gevonden in de laatste dagelijkse beloning van Eldrasils evenement. Deze fout wordt ergens in de komende dagen opgelost.

De Fleurige notengrot zal Mana geven (en voorraden voor vroegere levels) maar minder cultuur dan het gebouw in het spel aangeeft.

Excuses voor het ongemak.
Had ook wel vermeld mogen worden dat niet alleen de Fleurige notengrot aangepast wordt maar ook Eldrasils dorp, deze gaat meer cultuur en bevolking geven. o_O
 

DeletedUser2114

Guest
Had ook wel vermeld mogen worden dat niet alleen de Fleurige notengrot aangepast wordt maar ook Eldrasils dorp, deze gaat meer cultuur en bevolking geven. o_O
Serieus?? Dat zou wel heeel mooi zijn, heb hem net geplaatst :)
 
Mag ik nog iets vragen over dit event?
Ik heb de Mana-zagerij neergezet en hij produceert bij mij (ork-hoofdstuk) hamers en cultuur.
Als ik straks in het volgende hoofdstuk terecht kom, gaat hij dan mana-produceren? Of blijft hij hamers produceren omdat ik hem heb gewonnen en geplaatst terwijl ik in het ork-hoofdstuk zat?
 

DeletedUser1796

Guest
Mag ik nog iets vragen over dit event?
Ik heb de Mana-zagerij neergezet en hij produceert bij mij (ork-hoofdstuk) hamers en cultuur.
Als ik straks in het volgende hoofdstuk terecht kom, gaat hij dan mana-produceren? Of blijft hij hamers produceren omdat ik hem heb gewonnen en geplaatst terwijl ik in het ork-hoofdstuk zat?
Hij blijft hamers produceren... Gewonnen gebouwen gelden voor het hoofdstuk waar je hem in wint, gaat niet mee omhoog
 
Bovenaan