• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Verrijzenis van Eldrasil

DeletedUser2491

Guest
Je komt ongeveer de de helft noten te kort. De toeslag percentages bij het inwisselen van de noten is onvoldoende om dit te kort aan te vullen.

Dit deel kan ik inmiddels herroepen. Indien je de moten inwisselt met alleen de verdubbeling van de kiemen kan je met wat gelukt de hoofdprijs bemachtigen.
Toen deze verdubbeling in beeld kwam heb ik hierop gegokt en heb zojuist de hoofdprijs kunnen innen. ;)

Dit ter info, lering en de vermaak.

Groetjes
 
@TIGUAN01 : dat betekent dus wel ook dat je afziet van ALLE mooie dagprijzen, zijnde allerlei gebouwtjes. En dat je plaats moet kunnen maken voor 2 zo'n grote (en toegegeven mooie) gebouwen. En het blijft een gok, hoewel de kans om te winnen blijkbaar dus reëel wordt zo.
 
Daarom hou ik het na de tweede grote prijs voor gezien. Als de derde nu heel veel meer opleverde dan de tweede wilde ik me er nog wel voor inspannen, maar dat is niet zo. Grote kans ook dat ik hem toch niet ga redden dus ik ga nu voor de dagprijzen.
 
Ben helemaal draaierig geworden van al het lezen door de 10 pagina's, maar ligt het aan mij of staat er dit keer geen nederlandse spoiler met de dagprijzen erbij? Zat eigenlijk iets te zoeken van Crazy Wizzard. Hij vermelde ze altijd met de plaatjes erbij. :oops::rolleyes:
 
@Elendis : beetje laat om spoilers van dagprijzen te zoeken :p Er zijn spoilers voor beide opdrachtenreeksen gemaakt los van deze draad (zoek op 'spoiler' of 'eldrasil'). De site Gamersgemsofknowledge heeft de dagprijzen met afbeelding. @Priscil : Crazy Wizard werkt de bstaande delen van z'n site nog bij, maar voegt de nieuwe evenementen niet toe, ook hij verwijst naar Gamersgemsofknowledge die dat al doen.
 

DeletedUser1796

Guest
@Aiki ik zie nu inderdaad dat een gedeelte van me tekst niet mee is gegaan, hij had het concept niet optijd opgeslagen en dat had ik niet gezien.
Het was weer ff zoeken hoe ik een link moest plaatsen doe ik heel weinig namelijk haha
 

DeletedUser1731

Guest
Vraag over prijs. Ik heb 1e Hfd prijs gewonnen maar NIET geinned want zat nog net in hfd 5 (nog 10kp) en dacht als ik paar uur wacht hogere cultuurwaarde in hfd 6. Als ik nu echter kijk lijkt het niks uit te maken. In hfd 5 was hij 1930 cultuur en zou het nu ook zijn. Telt moment van winnen of moment van innen?
De "hogere" prijswaarde van een gewonnen prijs, krijgt pas meer waarde als je de geavanceerde verkenners van het nieuwe hoofdstuk hebt onderzocht op het moment van die prijs accepteren
 

DeletedUser

Guest
Even een heads-up voor de laatste dag: gebouw dat dan te winnen valt heeft een "update" gehad op Beta en geeft nu zowel cultuur als mana. :(
Flourishing Nut Cave (2x3) : 700 Culture / 1080 Mana (90 / h) (Chapter IX Woodelves)
Waarschijnlijk komt die update hier pas als event afgelopen is en wordt dat gebouw dan pas aangepast (net zoals op Beta gegaan is trouwens). Dus iedereen die denkt een leuk cultuur gebouw te winnen zal bedrogen uitkomen.
 

DeletedUser

Guest
Even een heads-up voor de laatste dag: gebouw dat dan te winnen valt heeft een "update" gehad op Beta en geeft nu zowel cultuur als mana. :(
Flourishing Nut Cave (2x3) : 700 Culture / 1080 Mana (90 / h) (Chapter IX Woodelves)
Waarschijnlijk komt die update hier pas als event afgelopen is en wordt dat gebouw dan pas aangepast (net zoals op Beta gegaan is trouwens). Dus iedereen die denkt een leuk cultuur gebouw te winnen zal bedrogen uitkomen.

Voor de niet-mana hoofdstukken is deze verandering helemaal bagger.
Voor het Orkenhoofdstuk gaf het gebouwtje 1140 cultuur, want heel leuk was voor zo'n klein gebouwtje (2x3).
Nu slechts 340 cultuur en wederom hamertjes. Denk niet dat er veel blij mee zullen zijn

PS: Was weer een leuke geweest voor de "Sprookjes van Inno G Ames" ;)
 

DeletedUser1796

Guest
Sorry maar dit zou niet moeten kunnen en mogen gebeuren. mensen willen hem voor de cultuur en dan heb je hem al geplaatst en word het in een keer mana of ja hamertjes.
Zo zouden ze elk gebouw wel kunnen veranderen (evenement gebouwen bedoel ik dan wel he)

Ik vond het een leuk klein gebouwtje en wilde er proberen om meer te winnen maar nu ook niet meer
 

DeletedUser990

Guest
Voor de niet-mana hoofdstukken is deze verandering helemaal bagger.
Voor het Orkenhoofdstuk gaf het gebouwtje 1140 cultuur, want heel leuk was voor zo'n klein gebouwtje (2x3).
Nu slechts 340 cultuur en wederom hamertjes. Denk niet dat er veel blij mee zullen zijn

PS: Was weer een leuke geweest voor de "Sprookjes van Inno G Ames" ;)

Bedankt voor de waarschuwing, kan ik BS vertellen dat het 1 sprookje is die beloning, maar dat slecht eindigt.
 
Voor de niet-mana hoofdstukken is deze verandering helemaal bagger.
Voor het Orkenhoofdstuk gaf het gebouwtje 1140 cultuur, want heel leuk was voor zo'n klein gebouwtje (2x3).
Nu slechts 340 cultuur en wederom hamertjes. Denk niet dat er veel blij mee zullen zijn

daar ben ik dus helemaal weer niet blij mee , zit ik al mijn nuts op te sparen voor dit leuke en mooi gebouwtje , gaan ze dit plots annpassen:mad::mad::(:(
 

DeletedUser1796

Guest
Nieuw event op Beta is alweer begonnen, "no rest for the wicked". :(
het is maar een kleintje van 12 dagen en 32 opdrachten... maar idd wel snel na de andere maar was dit vorig jaar ook niet zo...
Herfstevenement en Halloween.... Hierna is het tot december (kerst) wel weer ff rustig haha
 

DeletedUser1570

Guest
Er zou nog wel een broederschapsavontuur tussen gepropt kunnen worden? Of zijn die helemaal van de baan?
 

DeletedUser2278

Guest
Avontuur is anders dan een evenement en ik denk dat die er wel tussen komt

Dat wordt dan toch wat krap; als ik het zo bereken dan zit er nog geen week tussen Eldrasil en het Halloween-evenement. Dat is toch wel erg kort voor een Broederschapsavontuur.
 
Bovenaan