• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Uitdagingen

Ik heb alleen de hoofdprijs niet behaald. Daar heb ik echter ook niet bijzonder veel moeite voor gedaan. Heb zes werkplaatsen en had er vijf bij gezet. Moest nog 700 punten. De kleine prijzen wilde ik graag halen die spreukfragmenten kwamen goed van pas.
Ik vond het wel aardig dat het niet uitmaakte welke productie je draaide. Door gewoon te spelen haal je ook al wat prijzen. In mijn Bs werd redelijk positief gereageerd ook.
 
Ik vond de voortgang balk wel wat verwarrend, hieronder een voorbeeld:
Bekijk bijlage 3939
Hij staat op 2139 van de 3503.

Alle balken in Elvenar beginnen te tellen bij 0, en 2139/3502 is dus al ruim over de helft dan.
Deze balk begint echter te tellen bij 1926. 2139 is nog zo weinig dat de lichtblauwe valk nog niet eens goed zichtbaar is,

Kan de balk niet net als andere balkjes beginnen met 0 en lopen tot (3503-1926) ?

De lange balk moet dan ook een beetje veranderen. Je zou hem ook in stukken kunnen knippen, en dan achter elkaar leggen en elk stukje bij 0 laten beginnen. Het event bestaat dan uit meerdere balken achter elkaar (175), dan (525-175=350), dan (1051-525=526), dan (1926-1051=1401), en tenslotte (3503-1926=1577), ipv een heeeeeeele lange balk van 3503.
Ik had precies hetzelfde!!
 

DeletedUser234

Guest
Ik heb slechts de eerste kleine prijs gehaald, was pas halverwege de 2de kleine prijs.
 

DeletedUser2114

Guest
Ik had ze allemaal binnen een dag binnen en had de versie van 3500. Ik heb er wel 70 werkplaatsen voor bijgezet, die laat ik nu lekker staan voor het BSA. Ik vind het een leuk nieuw spelonderdeel, handwerken kan ook meer gedaan worden als die fragmenten zo als prijzen worden gegeven! :)
 

DeletedUser2578

Guest
Ik had ze allemaal binnen een dag binnen en had de versie van 3500. Ik heb er wel 70 werkplaatsen voor bijgezet, die laat ik nu lekker staan voor het BSA :)

Ik heb het niet helemaal gehaald, ik had variant 4350, wel nog net 3 versnellers binnengesleept, ben er ook tevreden mee:D Weetje mss wanneer precies het komend BSA voor live zal starten?
 

DeletedUser2114

Guest
Ik heb het niet helemaal gehaald, ik had variant 4350, wel nog net 3 versnellers binnengesleept, ben er ook tevreden mee:D Weetje mss wanneer precies het komend BSA voor live zal starten?
Ik verwacht komende donderdag, want er is er nu eentje op de Beta bezig.
 
Weet iemand of er nog een nieuwe uitdaging komt,en zo ja wanneer en wat voor een uitdaging?
niemand heeft een glazen bol, 2 jaar geleden zeiden ze ook dat er zeker een gebruik van blauwdrukken gaat komen voor niet diamant spelers :)

Maar dit gezegd zijnde, normaal wel, de aankondiging spreekt over verschillende soorten uitdagingen waarvan de eerste de vakmanuitdaging is.
Zie https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/nieuw-spelonderdeel-uitdagingen.6833/#post-67137, vermoedelijk goederenproducties ipv werkplaatsproducties bij de volgende.

Als ik me niet vergis heeft iemand op beta ook gezegd dat ze 3 verschillende soorten in de gamefiles zagen. Heb dit niet zelf gecheckt en weet dus niet wat de 3de optie is.
 
niemand heeft een glazen bol, 2 jaar geleden zeiden ze ook dat er zeker een gebruik van blauwdrukken gaat komen voor niet diamant spelers :)

Maar dit gezegd zijnde, normaal wel, de aankondiging spreekt over verschillende soorten uitdagingen waarvan de eerste de vakmanuitdaging is.
Zie https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/nieuw-spelonderdeel-uitdagingen.6833/#post-67137, vermoedelijk goederenproducties ipv werkplaatsproducties bij de volgende.

Als ik me niet vergis heeft iemand op beta ook gezegd dat ze 3 verschillende soorten in de gamefiles zagen. Heb dit niet zelf gecheckt en weet dus niet wat de 3de optie is.

Okè, bedankt voor je antwoord,
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Terug van weggeweest: Uitdagingen!



Beste mensen en elfen,

Op 30 augustus maakt een geliefd spelonderdeel zijn comeback: Een uitdagingen-evenement!!

Uitdagingen zijn mini-evenementen waarin je (afhankelijk van het type uitdaging) medailles kunt verdienen door bepaalde taken te voltooien (bijvoorbeeld het afmaken van werkplaatsproducties en het inzetten van betoveringen). Deze medailles tellen op in een voortgangsbalk en bij bepaalde mijlpalen krijg je beloningen voor je prestaties.

De eerste uitdaging is de "Werkplaatsuitdaging" en deze loopt van 30 augustus t/m donderdag 1 september. Gedurende deze tijd kun je medailles verdienen door werkplaatsproducties te voltooien of door betoveringsspreuken in te zetten.

We wensen je veel plezier met het deelnemen aan de uitdagingen en we horen natuurlijk graag je feedback in ons discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
 
van de oficiele aankondiging van de mini challenge, deze zou vandaag beginnen, is het nou om 12 uur dat deze begint net als bsa? want er is ook geen aankondiging ingame nog
 
Als ze na 3 jaar weer eens een uitdaging kunnen doen kunnen ze binnenkort ook wel weer die tijdkorting geven op je fabrieken en/of wp een dag lang. heeft ieder meer aan dan zo'n wonky walters. Leuk hoor 28k cultuur maar een beetje eindspeler heeft daar niks aan er van uitgaande dat ze een heiligdom/vechtklooster en wachttoren op max hebben staan. Gebouw is 5 jaar oud en ziet er niet uit. Had die op zijn minst in een nieuw jasje gestoken.
 
Beetje erg makkelijk, noem ik niet een uitdaging :eek: maar gelukkig is ook de hoofdprijs er ook niet 1 die hoofdpijn mij bezorgt. :cool:
 
Als ze na 3 jaar weer eens een uitdaging kunnen doen kunnen ze binnenkort ook wel weer die tijdkorting geven op je fabrieken en/of wp een dag lang. heeft ieder meer aan dan zo'n wonky walters. Leuk hoor 28k cultuur maar een beetje eindspeler heeft daar niks aan er van uitgaande dat ze een heiligdom/vechtklooster en wachttoren op max hebben staan. Gebouw is 5 jaar oud en ziet er niet uit. Had die op zijn minst in een nieuw jasje gestoken.
Absoluut niet, die kwamen altijd op van die foute momenten zoals bv tijdens een BSA ben blij dat we daar vanaf zijn.
Beetje erg makkelijk, noem ik niet een uitdaging :eek: maar gelukkig is ook de hoofdprijs er ook niet 1 die hoofdpijn mij bezorgt. :cool:
De uitdagingen zijn leuk, voor niet voorbereide spelers en niet spelers die alle expansies hebben en teveel fabrieken kan het best een aardige uitdaging zin
 
Bovenaan