• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Uitdagingen

Bij de groten in mijn BS is het ook allemaal 3505. Ik denk dus hoe kleiner je bent, hoe meer je moet (helaas)
Het is verder wel grappig, maar de tijd niet waard.
Bij ons is dat andersom. Lijkt er meer op dat het random is als je goed kijkt kun je zien dat je bij de grote variant ook meer punten krijgt voor bepaalde opdrachten. Wellicht testen ze twee varianten?
 
ik vond de 4350 variant echt super makkelijk, had die op beta.
De 3503 variant vind ik veel moeilijker en die heb ik nu.
de kleutjes in je diagram snap ik, maar de getalletjes zeggen me niks :)

Onder tijd is het aantal productieminuten er van uitgaande dat je non stop werkt en resetten 0 seconden kost.
Onder Producties het aantal benodigde producties om de benodigde punten te halen.

Zo heb je voor 4350 punten 239 3 uursproducties nodig, deze kosten tezamen 43020 productieminuten. (zeg maar de tijd die nodig is bij het gebruik van 1 werkplaats)
 
Misschien dat ze rekening houden met wat je gewoonlijk doet? Ik heb de 3502 variant, maar dat komt goed uit want ik draai normaal ook korte produkties
 

DeletedUser234

Guest
Er zijn 2 soorten en iedere speler krijgt random 1 vd 2, zie feedback topic erover voor veel meer uitleg.
 

Deleted User - 370874

Guest
Nu zie ik toch een groot verschil tussen een "groot " account en kleinere accounts.
Je zou zeggen dat grotere accounts meer medailles nodig hebben dan de kleinere.
Nu blijkt het dus precies andersom te zijn.
Ik speel dus met een 2e account om de boel beter te organiseren en blijkt dat ik daar 4300 nodig heb.
Terwijl bij mn grote account maar zo'n 3600 nodig heb.
Waarom dit verschil vraag ik mij dan af.

Er zijn 2 soorten en iedere speler krijgt random 1 vd 2, zie feedback topic erover voor veel meer uitleg.

Laten we de feedback over de uitdagingen in het Feedback-Uitdagingen topic houden, deze 2 berichten zijn dan ook verplaast naar de juiste plek.
 

DeletedUser2114

Guest
Ik vind het ook wel leuk, ik heb nu genoeg ruimte om werkplaatsen te zetten en die laat ik nu lekker staan voor het BSA. Als je geen ruimte hebt voor wat werkplaatsen, is die versie van 3500 niet te doen.
 

DeletedUser3722

Guest
Ik vind het ook wel leuk, ik heb nu genoeg ruimte om werkplaatsen te zetten en die laat ik nu lekker staan voor het BSA. Als je geen ruimte hebt voor wat werkplaatsen, is die versie van 3500 niet te doen.

Ligt ook aan hoe vaak je zelf producties wil ophalen.
Zoals je in de tabel van Crazy wizard kan zien, leveren korte producties het meeste op in de 3503 variant.
De vraag is dan, heb je daar wel of geen zin in.

Ik heb de 3503 variant en heb nu de helft af en had maar plaats voor 10 extra wp.
Extra ruimte maak ik pas zodra BSA echt voor de deur staat, omdat ik nog even extra goederen wil produceren voor mijn gastras.
 
Ligt ook aan hoe vaak je zelf producties wil ophalen.
Zoals je in de tabel van Crazy wizard kan zien, leveren korte producties het meeste op in de 3503 variant.
De vraag is dan, heb je daar wel of geen zin in.

Ik heb de 3503 variant en heb nu de helft af en had maar plaats voor 10 extra wp.
Extra ruimte maak ik pas zodra BSA echt voor de deur staat, omdat ik nog even extra goederen wil produceren voor mijn gastras.

Dat is ook het grootste problem dat ik hiermee heb, als we mochten kiezen was het een anders verhaal.

Ik heb helemaal geen trek in. Producties van 5 en 15 min.
 

DeletedUser2114

Guest
Ligt ook aan hoe vaak je zelf producties wil ophalen.
Zoals je in de tabel van Crazy wizard kan zien, leveren korte producties het meeste op in de 3503 variant.
De vraag is dan, heb je daar wel of geen zin in.

Ik heb de 3503 variant en heb nu de helft af en had maar plaats voor 10 extra wp.
Extra ruimte maak ik pas zodra BSA echt voor de deur staat, omdat ik nog even extra goederen wil produceren voor mijn gastras.
Ik heb 82 werkplaatsen staan, dus ik heb die 3500 nu al binnen met 9 uur en 3 uur :)
 
Dat is ook het grootste problem dat ik hiermee heb, als we mochten kiezen was het een anders verhaal.

Ik heb helemaal geen trek in. Producties van 5 en 15 min.
Als je die variant hebt ben je al helemaal gek geklikt nog voor het BSA begint :)
Bij ons in de BS zijn de lange producties ook altijd het meest voorradig, want die zijn het minste geklik. (Iets wat trouwens niet zal veranderen met nieuwe quest manier voor BSA, want je moet nog steeds veel fabrieken resetten bij de korte producties)
 
Ik vond de voortgang balk wel wat verwarrend, hieronder een voorbeeld:
Screenshot_20190111_062856.png

Hij staat op 2139 van de 3503.

Alle balken in Elvenar beginnen te tellen bij 0, en 2139/3502 is dus al ruim over de helft dan.
Deze balk begint echter te tellen bij 1926. 2139 is nog zo weinig dat de lichtblauwe valk nog niet eens goed zichtbaar is,

Kan de balk niet net als andere balkjes beginnen met 0 en lopen tot (3503-1926) ?

De lange balk moet dan ook een beetje veranderen. Je zou hem ook in stukken kunnen knippen, en dan achter elkaar leggen en elk stukje bij 0 laten beginnen. Het event bestaat dan uit meerdere balken achter elkaar (175), dan (525-175=350), dan (1051-525=526), dan (1926-1051=1401), en tenslotte (3503-1926=1577), ipv een heeeeeeele lange balk van 3503.
 
De bib is binnen :) met 16 werkplaatsen verschillende keer 24 uurs op gezet en het ging vlug het was de dien van 4350 het ging nog al gemakkelijk vond ik
 
Bovenaan