• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Uitdagingen

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Nieuw spelonderdeel: Uitdagingen!



Beste Elfen en Mensen,

Vandaag willen we je ons nieuwste spelonderdelen laten zien: Uitdagingen!

Uitdagingen zijn kleine evenementen waarbij je medailles kan verdienen door taken te voltooien. Deze medailles voegen zich toe aan een voortgangsbalk, en zodra je een mijlpaal bereikt, krijg je een beloning voor je verdiensten! Er komen verschillende uitdagingen aan, elk met eigen, individuele taken en beloningen.

craftsmanchallenge.png

De eerste uitdaging is de "Vakmanuitdaging". Van 10 januari tot en met 13 januari 11:59 kan je deze spelen. Tijdens deze periode kan je medailles verdienen door producties in de werkplaats te voltooien of door betoveringen in te zetten.

We wensen je veel plezier tijdens de uitdagingen en horen je feedback graag in ons discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jouw Elvenar Team

Een gloednieuw spelonderdeel waarbij je nog meer opdrachten kan voltooien voor leuke beloningen! Laat hier al je feedback achter over het nieuwe spelonderdeel. Wat gaat er goed? Wat kan er beter? Heb je ideeën voor toekomstige uitdagingen? We horen het graag!
 

DeletedUser234

Guest
Ziet er leuk uit, ik ben benieuwd, lijkt wel veel op BSA, maar dan in je eentje. Is dit ter vervanging vh BSA, gaat dat als dit goed loopt verdwijnen?
 

DeletedUser

Guest
Ziet er leuk uit, ik ben benieuwd, lijkt wel veel op BSA, maar dan in je eentje. Is dit ter vervanging vh BSA, gaat dat als dit goed loopt verdwijnen?
Betwijfel het, volgende week alweer nieuwe BSA op Beta. :(
 

DeletedUser234

Guest
Ik snap dat ze BSA door laten gaan tot op alle servers de uitdagingen goed lopen en goed ontvangen worden.

Leuke aan BSA is wel het samenwerken.....we zullen het zien, maar als BSA niet vervalt, dan vraag ik me wel af waarom ze zo hetzelfde zijn qua opdrachten? Ze hadden toch wel iets originelers kunnen bedenken dan...... :(
 

DeletedUser68

Guest
Vind het een leuk idee de uitdagingen .
Maar zal wel tijdelijk zijn om ons bezig te houden.
Ze hadden toch wel iets originelers kunnen bedenken dan...... :(
Daar heb ik me twijfels aan we wachten al 4 jaar op verandering van de questen aan de zijkant verzamel 4000 tier1.
Of upgrade een gebouw naar level 13 of hoger als je al lang klaar bent met boom.
En door omstandigheden krijg je dan te horen van ........ dat een persoon niet actief is als ze die opdrachten niet doen.
heb er al ruim 2 jaar niet naar gekeken.
Kan de opdrachten dromen prijzen zijn totaal waardeloos voor hoge levels wel grappig natuurlijk leeg een houtfabriek en prijsje is binnen
Maar dan moet je weer 21 andere weg klikken voor de volgende te krijgen nee ik pas.

Er is tijd voor verandering nodig inno
De troepen uitbreidingen in de boom allemaal verplicht maken nu hebben nieuwe spelers het vele malen makkelijker in toernooi dan de oude rotten die het spel betaald hebben . Of in hoofdstuk 14 een uitbreiding van onze vecht capaciteit van 5 naar 6 troepen.
Stadsuitbreidingen weer goedkoper zodat nieuwe spelers niet eerst een bank moeten beroven om een competitie aan te gaan met oude spelers.
De opdrachten aan de zijkant zijn echt wel aan vervanging toe kan talloze opdrachten uit me duim zuigen.

Denk dat dit onder uitdagingen valt voor inno
Dit was weer na lange tijd een bericht van mij ik mag weer terug op het forum wou dit even kwijt naar inno.
Wil voor mezelf testen of ik na ruim 2 jaar weer eens een aanbieding krijg voor diamanten. na plaatsen dit bericht
Sinds ik geblokkeerd was op forum was dat ook geblokkeerd .
Ook dit is en aandachts-puntje voor inno
 

DeletedUser1570

Guest
De uitdagingen waren leuk om te doen. Ik vond het alleen wel jammer dat er geen tweede (of misschien zelfs derde) ronde was. Ik vind het in elk geval veel interessanter dan de BSA. Zou het prima vinden als dit een vervanger werd, zolang er niets gedaan wordt aan het eindeloze geklik bij de BSA.
 
Ik vind het verschil tussen de 3500 en 4300 variant wel erg groot, de 3500 variant blijkt gewoon 2x zoveel moeite te kosten and al 4300 variant.

Zal dus afhangen van welke versie we krijgen of ik wel of niet voor de eindprijs mee doe. ga niet mezelf helemaal kapot klikken voor een gebouw dat 1kp per dag geeft voor een 100 tal dagen.
 

DeletedUser3236

Guest
Bij mij ook niet, maar bij sommige van mijn broederschap schijnt het wel gestart te zijn. :confused:
 
waardelose prijs
zolang inspirerende meditaties spreuk niet tegelijk te gebruiken is is het een missie onhaalbaar in 2 dagen
dit valt dus net in de categorie drama als die avonturen

zet dan op zijn minst een nieuw gebouwtje in als prijs
gemiste kans
===
bewerking
heb nu door dat je gewoon dingen "medailles"krijgt als je iets gebruikt
dus gewoon wat extra's
echter dit is dus geen uitdaging en kan dus nog steeds gewoon de prullenbak in
mis nog steeds knop om dingen uit te zetten
 
Laatst bewerkt:
en helaas weer geen knop om het uit te zetten weer een klikoefening
ik pas/boycot het
netzo als bij die klik oefeningen van de avonturen

waardeloze toevoeging
 
Bovenaan