• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Seizoen van dromen

Aeva

Chef
Het echte probleem:
op de laatste dag zijn de dagelijkse opdrachten geen 24 uur beschikbaar, met andere woorden je hebt maar een paar uurtjes om ze allemaal te doen omdat ze pas na middernacht beschikbaar zijn.
Dat is volgens mij niet goed @DonFrank
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het echte probleem:
op de laatste dag zijn de dagelijkse opdrachten geen 24 uur beschikbaar, met andere woorden je hebt maar een paar uurtjes om ze allemaal te doen omdat ze pas na middernacht beschikbaar zijn.
Dat is volgens mij niet goed @DonFrank
Evenementen eindigen bewust niet in de nacht, zodat er een ontwikkelaar beschikbaar kan zijn als er iets mis gaat. Het klopt dus dat het seizoen in de ochtend eindigt en je geen 24 uur hebt voor de laatste dagopdrachten.
 

Aeva

Chef
Evenementen eindigen bewust niet in de nacht, zodat er een ontwikkelaar beschikbaar kan zijn als er iets mis gaat. Het klopt dus dat het seizoen in de ochtend eindigt en je geen 24 uur hebt voor de laatste dagopdrachten.
Ik begrijp dat 'het klopt' maar dat betekent dus niet dat 'het correct' is.
Je kunt niet verwachten dat we in een paar uurtjes vier opdrachten doen zoals we dat al maanden elke dag doen... Dat is niet eerlijk.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik begrijp dat 'het klopt' maar dat betekent dus niet dat 'het correct' is.
Je kunt niet verwachten dat we in een paar uurtjes vier opdrachten doen zoals we dat al maanden elke dag doen... Dat is niet eerlijk.
Het is een extra mogelijkheid die je hebt, geen verplichting. Het ligt niet in de lijn der verwachtingen vanuit onze kant dat je alles in die korte tijd kan voltooien, maar als je ervoor wil gaan, dan heb je de mogelijkheid om nog wat extra beloningen op te halen.
 
Het ligt niet in de lijn der verwachtingen vanuit onze kant dat je alles in die korte tijd kan voltooien,
Nee en het evenement hoeft ook niet in de ochtend te eindigen om te voorkomen dat het in de nacht eindigt, dan heb je wat meer uurtjes tot je beschikking maar @Aeva ik denk dat we er ook van uit mogen gaan dat er soms bewust gekozen wordt om de druk iets te verhogen voor het verdienmodel van Inno, het is een gratis spel maar er moet wel verdiend worden om het draaiende te houden en er is altijd wel een zwarte kat die denkt als ik nu snel ff wat diamanten er tegen aan gooi dan haal ik het net ;).
 

Aeva

Chef
Het slaat nergens op, omdat bijvoorbeeld voor evenementen normaal gesproken er wel een 'loze' halve dag is waar geen nieuwe opdracht voor beschikbaar is. Dan kun je denken dat daar de prijzen groter en dus de belangen ook groter zijn. Maar je kunt ook bedenken dat vier dagopdrachten waar het hele seizoen 24 uur voor staat (en anders ook nog een wachtrij) meer tijd nodig hebben dan drie of vier uurtjes.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het slaat nergens op, omdat bijvoorbeeld voor evenementen normaal gesproken er wel een 'loze' halve dag is waar geen nieuwe opdracht voor beschikbaar is. Dan kun je denken dat daar de prijzen groter en dus de belangen ook groter zijn. Maar je kunt ook bedenken dat vier dagopdrachten waar het hele seizoen 24 uur voor staat (en anders ook nog een wachtrij) meer tijd nodig hebben dan drie of vier uurtjes.
Bij evenementen is er een loze halve dag omdat anders de balans wijzigt. Een extra opdracht geeft extra EC, wat ervoor zorgt dat iemand meer EC kan halen in het evenement, waarop de prijzen aangepast moeten worden. Daarbij komt ook dat dat oneerlijk kan zijn in de competitie. Die onderdelen zijn er bij het seizoen niet en daarom is het niet nodig om in het systeem te bouwen dat er geen nieuwe opdrachten komen. Er is dus weldegelijk een gedachtegang waarom evenementen een loze halve dag hebben en waarom je in het seizoen de laatste dag nog enkele uren extra dagopdrachten kan voltooien.

Ik zie niet in waarom je voorkeur is om een loze dag te hebben bij de seizoenen, daar benadeel je enkel jezelf mee? Of is het enkel het "gevoel" dat je die dagopdrachten in een korte tijd moet voltooien, een soort van drang om alles te moeten halen?
 

Aeva

Chef
Of is het enkel het "gevoel" dat je die dagopdrachten in een korte tijd moet voltooien, een soort van drang om alles te moeten halen?
Het seizoen bestaat uit dagelijkse opdrachten en uit wekelijkse opdrachten.
Het zijn geen moeilijke opdrachten, dus het enige waar je echt moeite voor moet doen is het halen van alle opdrachten.
Dan moet dat wel op een normale manier kunnen. En dat kan niet bij vier dagopdrachten waar je normaal gesproken 24 uur over kunt doen en nu maar 3 of 4. Dat klopt gewoon niet.
 
Laatst bewerkt:
Dag-opdrachten als unurium verzamelen (ruim 80K geloof ik) doe ik ongveer 4/5e dag over als ik thuis ben. Als ik niet de hele dag thuis ben wordt het al gauw onmogelijk. Dan moet je al geluk hebben met de glorie of zo waardoor je ineens een extra hoeveelheid krijgt,
 
Wat een genie hebben ze bij inno in dienst zeg, 'als je de seizoenspas voor 3k dia's koopt, krijg je er via de beloningen van ons 800 terug!'
Of zijn deze als compensatie voor de prijzen die je er ipv mist bedoeld? *-)
Hoe dan ook, geniaal bedacht!
Misschien willen jullie nog meer water om naar de zee te dragen? *-)


Edit: nu helemaal vaag, net kon die nog voor dia's gepend worden, nu alleen voor euro's
 
Laatst bewerkt:
Als het nou top prijzen waren zou het het overwegen waard zijn.
Meeste prijzen kan je ook met handwerken verkrijgen alleen heb je iets meer geduld nodig.
Win dia genoeg en vind het helemaal niet erg om daar wat van te besteden aan die seizoenpas of met event prijspas.
Maar om het met de seizoenpas uit te geven moet je toch wel heel hard tegen een muur aangelopen zijn dat die grijze hersencellen niet meer werken.
 
Ooh, ze zullen ze best wel kwijtraken, die seizoenpassen. Niet iedereen weet de weg even goed in het spel, of is bang om iets te missen.
 
Bovenaan