• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.59

DeletedUser3

Guest
Ter info. De bug met de oude wonderen is op beta opgelost. We gaan nu kijken hoe we dit zo snel mogelijk naar alle andere servers kunnen krijgen.
 
deze release gaat ook over de handelaar.
Helaas werkte de handelaar al maanden niet naar behoren; je moest je handelaar aanklikken of soms een andere actie om de goederen daadwerkelijk te krijgen.
Zojuist bevestigd dat ook dat niet meer werkt en we het spel moeten verversen om de goederen te krijgen...
 

DeletedUser234

Guest
Bij ons krijgen sommigen wel dubbele berichten op de chat en anderen weer niet.

De bug met OW's lijkt ons ook opgelost, storten in andere OW's lukt nu iig wel.
 

DeletedUser2604

Guest
Ik heb het idee dat goederen trager binnen komen. Soms staat bij de notificaties al dat het binnen is(dit was altijd al zo)....en als ik dan naar het handels gebouw ging, dan kwam het altijd binnen...het lijkt nu dat ik nu eerst nog een stap moet doen en het tabblad "je aanbiedingen" moet klikken om ze binnen te krijgen. En het tabblad "Aanbiedingen" en "Aanbod plaatsen" zorgen niet dat mijn goederen binnen komen...
 

DeletedUser

Guest
Er is geen peil meer op te trekken wanneer je goederen nu vanuit de handelaar binnenkomen :mad:
Die reload iedere keer bij de groothandel is hoogst irritant.
De nieuwe lay-out voor aanbiedingen plaatsen, is eerder onhandig en onduidelijk, dan dat het verbeterd is.

Mogen we onze laatste versie Handelaar terug alsjeblieft?
 
Het duurt zelfs even voor de handelaar je eigen aanbiedingen kan vinden als je die wil nakijken, en inderdaad die reload van groothandelaar: WTF?
 

DeletedUser2604

Guest
Ik begrijp dat het vakantie is....maar in deze release zitten nu toch paar erg opvallende "foutjes"... vond het idee van Beta wel handig (daar testen en dan naar live)...en vind het dan ook redelijk onbegrijpelijk dat het niet kunnen doneren bij OW van anderen niet eerst is opgelost voordat je hem op live doorvoert.(begreep dat het nu opgelost is maar heeft wel wat comotie gegeven)...Ik begrijp dat weinig voorkomende dingen er per ongeluk in kunnen zitten... of dat je ivm veelheid aan bugs de release een week (of twee) uitsteld op live.... Laten we zo zeggen...vond dit niet de beste release... (P.S. begrijp dat soms dingen minder mooi/makkelijk worden om toch een stap naar verbetering/nieuwe opties te kunnen doen, maar misschien dat ook aangeven bij release notes, neem aan dat er dan meer begrip is)
MvG Jaap-Jan
 
Allerlei popup schermen zijn veel te breed, bijv de wensput en de festival kraam (van het event). Het grootste deel bevat ook nog 0 informatie, alleen maar zwarte achtergond.

Update:
Screenshot
Screenshot_20180728_133649.png


Het scherm is 1/3 van het browser window, moet het nu echt zo ruig?
 
Laatst bewerkt:
handelaar:
naast de VOLKOMEN onnodige actie die je voorheen moest doen om je goederen te krijgen (handelaar openen of refresh), moeten we nu de handelaar openen en naar het tabblad aanbiedingen gaan om de goederen te krijgen; TWEE extra handelingen ipv dat het gewoon erbij komt... It gets just better and better...
 

DeletedUser3382

Guest
Niewe Bug: Uitnodigen nieuwe leden bij Broederschap lukt niet meer.

Toevallig hebben anderen mij bevorderd tot 'aartsmagiër'; in het verleden kon ik nog wel iets beheren, maar nu helemaal NIETS meer.
Trouwens, ook gewone 'magiërs' kunnen geen uitnodiging sturen.
Ik weet niet of BS-lozen wel kunnen solliciteren.

Voorbeeld: Er is nog 1 plaats over in onze BS:

upload_2018-7-30_21-56-20.png
In de buurt is een geschikte buurman.
upload_2018-7-30_21-58-14.png


Daar bezoek ik de stad en klik op het wapenschild [rechter icoon] van de speler.
upload_2018-7-30_22-10-45.png

Het volgende scherm opent, er was heel even 1 regel tekst, maar daarna is het direct blanco.
upload_2018-7-30_21-56-20.png
Bij een andere speler die al wel in een gilde zit is er geen probleem:
upload_2018-7-30_22-15-42.png

Toch wel fijn als je iemand kunt toelaten tot je BS. Da's toch je hoofdtaak als aarts-magiër.
Andere spelers kunnen evenmin een uitnodiging sturen.
Lijkt me een bug die essentieel spoedig moet worden opgelost.
 

Bijlagen

  • upload_2018-7-30_21-59-2.png
    upload_2018-7-30_21-59-2.png
    75,4 KB · Weergaven: 63
Bovenaan