• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.59

DeletedUser1796

Guest
Owww, Nou vindt te spannend hoor, kan ook nergens zien wanneer de up is of zal het de klotsende zweet oksels zijn ;) Tx
Update's zijn er meestal op de Donderdag na de release note's... en ja warm is het zeker pffff
 
die ranglijsten met gelijke punten, dit is een aangename verassing! Dacht niet dat ze deze ooit nog zouden aanpassen.
Vind ik ook, had begrepen dat dit 1 dag ontwikkeltijd zou kosten en dat ze dat te lang vonden.

Dat creeert ook weer vragen, wat zit er in de pijpleiding?
Als ze het nu wel de moeite vonden om hier een dag ontwikkeltijd in te stoppen, zou het dan kunnen dat er nog iets in aantocht is dat deze omwenteling in beleid kan verklaren?

to be continued:D
 

DeletedUser234

Guest
"Chat - Verschillende problemen met de chat opgelost waaronder mogelijke oorzaak van de dubbele berichten die ineens komen."

Waaronder hopelijk ook de /who functie, al ben ik bang van niet, omdat die zo enorm terug gewenst wordt, dat ik had verwacht dat ze die dan wel specifiek zouden vermelden.

Maar ik hou hoop.....de nieuwe handelaar ziet er in ieder geval goed uit, zover ik nu kan zien is dat een hele mooie verbetering, al vond ik de oude ook niet slecht.

Nog 2 daagjes geduld en hopelijk kan ik dan juichen whowho! :)
 

DeletedUser3381

Guest
Bij mij zijn de verhoudingen in het scherm op de app behoorlijk veranderd. Is iemand anders dit al opgevallen? Sommige dingen staan ineens hinderlijk ingezoomd, zoals de quest tab en de chat en vreemd genoeg staat het gevecht scherm bij het toernooi op de wereldkaart ineens verder uitgezoomd.

Before:
46D1C018-BC1A-4913-9508-1365C7C51472.jpeg

After:
26E33969-D199-4FEA-972B-90A66FCA7CBE.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3

Guest
De /who staat gepland voor de volgende update. Gepland dus..

De bug over de Oude wonderen heeft op dit moment alle aandacht. Dit is een heel vervelende en ik hoop dat hij zsm wordt opgelost.
 

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@Desi kunnen wij ook zo snel mogelijk informatie krijgen of de bug met het uppen van Oude Wonderen idd ook aanwezig is:
Ik heb daar op Beta geen last van gehad. Gisteren upgrade naar level 10 voor Naalden aangezet en die was zojuist klaar. Nu upgrade naar 11 aangezet, paar tijd instants gebruikt en upgrade is gewoon gelukt.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb daar op Beta geen last van gehad. Gisteren upgrade naar level 10 voor Naalden aangezet en die was klaar, nu upgrade naar 11 aangezet, paar tijd instants gebruikt en upgrade is gewoon gelukt.

Thx voor de info. Ik heb momenteel een ZOT in de up, ik hoop dat die ook goed gaat.
Nog 4 1/2 uur wachten, heb geen instants meer daarvoor :(
 
Bovenaan