• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.44

DeletedUser3

Guest
Elfen en mensen!

De releasenotes voor release 1.44 zijn geplaatst.

We zijn erg benieuwd naar jullie mening!

Het Elvenar team.
 

DeletedUser

Guest
LoL, dus event is gestart voordat de nieuwe set gebouwen er in zitten !? Als dat maar goed gaat. :rolleyes:
 

DeletedUser1796

Guest
Eerste setgebouw komt pas op dag 6 dus tijd zat haha
 

DeletedUser1751

Guest
`Zelf gebruik ik de mobiele app niet. Maar wat ik heb begrepen kan je geen evenementen doen daarmee. Wat is dan het nut van de setgebouwen die (vooralsnog) alleen in het evenement te krijgen zijn?
 
@Elmarchuman : Dat die gegevens meegeteld worden eens je de gebouwen hebt staan, zodat burenhulp erop ontvangen kan, en zodat er niet achteraf gesynchroniseerd moet worden tussen de twee versies van je game die zouden ontstaan als deze items op mobiel zouden ontbreken, lijkt mij.
 

DeletedUser2278

Guest
LET OP: Veranderde volgorde in de groothandelaar

Met upgrade 1.44 is de volgorde in de Groothandelaar veranderd.
Ipv eerst goederen/munten/voorraden is de volgorde nu munten/voorraden/goederen

Dat ontdekte ik ook tot mijn grote vreugde vanavond.
Net iets te laat natuurlijk.

Was dit nu de belangrijkste verbetering op de lijst?
Sorry, maar voor mij riekt dit sterk naar geldklopperij.
Ik ben hier eigenlijk aardig boos om.

Te weinig tijd voor dit, onvoldoende capaciteit voor dat — maar dit kan wel?
 
Toch wel heel erg irritant dat de volgorde van de groothandelaar is aangepast, vooral ook omdat hij nu dus totaal niet overeenkomt met de volgorde van de groothandelaar in de mobiele versie.

De volgorde in de mobiele versie is goederen/munten/voorraden. Dus ja, als je nu net weer gewend ben aan de nieuwe volgorde van de browser versie (munten/ voorraden/goederen) en even niet goed oplet als je op de app speelt, kost het je dus onnodig veel goederen. Dat gebeurde mij dus net omdat ik even snel weer ruimte wilde maken voor munten tijdens het burenhulp geven.

Ik vroeg me al af wat het nu voor spelverbetering was om in de browserversie te veranderen, maar nu ontgaat met de spelverbetering of logica helemaal als niet ook vervolgens de mobiele versie is aangepast. Ik zou daar wel graag een antwoord op willen.
 
Er is wat veranderd. De teksten van tovenaars-draken-campus en voorraad zijn ineens in het Engels. Voor mij is dat niet helemaal een issue, omdat ik het wel kan lezen en de namen wel op elkaar lijken. Maar arcane en esoterisch klinkt best wel verschillend. Ik neem aan dat het gebrek aan vertaling een foutje is?

Edit: ik zie nu dat er veel meer woorden niet vertaald zijn naar het Nederlands.
 

DeletedUser1427

Guest
Er is wat veranderd. De teksten van tovenaars-draken-campus en voorraad zijn ineens in het Engels. Voor mij is dat niet helemaal een issue, omdat ik het wel kan lezen en de namen wel op elkaar lijken. Maar arcane en esoterisch klinkt best wel verschillend. Ik neem aan dat het gebrek aan vertaling een foutje is?

Edit: ik zie nu dat er veel meer woorden niet vertaald zijn naar het Nederlands.

Er is momenteel een bug aanwezig die ervoor zorgt dat engelse teksten zichtbaar zijn, onze ontwikkelaars werken momenteel aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Deze melding is ook bij de bug meldingen 'bevestigd': Server onderhoud.
 
Ik heb 1 werkplaats level 10 waarvan de timer niet loopt, bij de andere werkplaatsen (waaronder ook level 10) loopt de timer wel. De werkplaats waar de timer niet van loopt werkt verder wel gewoon, hij is tegelijk klaar met de andere werkplaatsen en levert ook dezelfde hoeveelheid voorraad als de andere level 10 werkplaatsen

Edit: Sinds vanmiddag 4 uur, toen ik inlogde, voor zover ik weet.

Edit: Na uitloggen en weer inloggen werkt het ineens wel, heel vreemd. Ik hou het in de gaten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan