• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar Verkeerde level weergave werkplaatsen en fabrieken

Na de laatste update komt het voor dat werkplaatsen van pakweg level 4 (gezet voor evenementen), plots (tijdelijk) foutief bij een 'mouse over' level 23 aangeven. Ook een level 3 marmerfabriekje geeft nu iets dergelijks aan, in de tab uitbreiden deze keer: in plaats van level 4 (wat de correcte volgende level zou zijn) staat er (1 keer op 5 voorlopig) level 20 als volgende...
 
@Aiki
Bouwen die hap met screenshot en ticket indienen als het anders wordt, snel verdient
en
@Vonkentrekker denk dat een deel van de bronboom dubbel zag en daarom een ook een deel van de formule liet wegvallen 2x3 =6
of jullie zijn beide te druk bezig dat de geheugens op hol slaan
Maar nu serieus heb dit in het verleden al eens gehad maar dat duurde nooit langer dan tot na de herstart, dan was alles weer "normaal"
 

DeletedUser1427

Guest
Na de laatste update komt het voor dat werkplaatsen van pakweg level 4 (gezet voor evenementen), plots (tijdelijk) foutief bij een 'mouse over' level 23 aangeven. Ook een level 3 marmerfabriekje geeft nu iets dergelijks aan, in de tab uitbreiden deze keer: in plaats van level 4 (wat de correcte volgende level zou zijn) staat er (1 keer op 5 voorlopig) level 20 als volgende...

Bedankt voor je melding, is de (incorrecte) informatie van deze gebouwen de informatie van nabije gebouwen die bv naast dat gebouw staan? Dit is vermoedelijk een weergave fout of een vertraging van de muis hover waarbij de informatie van een nabij gelegen gebouw is gepakt (omdat daar eerst overheen is geschoven met de muis). Wellicht kan je even je spel herladen en kijken of dit probleem nog aanwezig is. Voor nu lijkt dit probleem niet te reproduceren, wellicht met aanvullende informatie dat er een fout te bevestigen valt. Mocht de weergave (informatie) altijd verkeerde informatie geven zoals een verkeerd level etc horen wij dat uiteraard graag.

Dit topic zal voor nu de status krijgen 'niet reproduceerbaar'.
 
Net, edelsteenfabriek level 15, hover over zegt naar level 16 tijdens upgraden MAAR tab uitbreiden zei level 18, inclusief afbeelding van orkenhoofdstuk dus level 18 effectief. De edelsteenfabrieken ernaast zijn allebei level 19 (max level waar ik zit), dus je hypothese zal niet kloppen, hoewel er wel algemeen sprake is van vertraging recent.
Herladen zal wel helpen denk ik, de feitelijke upgrade lijkt ook gewoon correct.
 

DeletedUser1427

Guest
Net, edelsteenfabriek level 15, hover over zegt naar level 16 tijdens upgraden MAAR tab uitbreiden zei level 18, inclusief afbeelding van orkenhoofdstuk dus level 18 effectief. De edelsteenfabrieken ernaast zijn allebei level 19 (max level waar ik zit), dus je hypothese zal niet kloppen, hoewel er wel algemeen sprake is van vertraging recent.
Herladen zal wel helpen denk ik, de feitelijke upgrade lijkt ook gewoon correct.

Ik kan geen verkeerde weergave fouten vinden in je edelsteenfabrieken ook, de werkplaatsen lijken ook correct en de marmerfabriekjes. Helaas lijkt het probleem niet te reproduceren. Toch als advies is dan toch het spel idd herladen, anders even de cache legen.
 
Wil ik wel doen, maar twee levels te hoog komt niet van wat in cache zat volgens mij :)
Belangrijkste is dat het naar de juiste level lijkt te gaan. Alleen kan dit soort dingen wel verwarrend werken.
Dank dat je het gecheckt hebt btw :culture::cool: *thumbs up*
 
De afbeeldingen van 16 en 19 lijken voldoende op elkaar in miniatuur om me vergist te kunnen hebben, maar dat er 18 stond, daar ben ik 100% zeker van.
 
Nog wat extra info: Edelsteenfabriek gaat naar level 18, maar tab 'uitbreiden' gaf level 24 aan. Nu heb ik denk ik niks op level 24, wel heel veel op huidige maximumlevel 23 (huizen, werkplaatsen, stadhuis) die dus lvl 24 op die tab hebben (en 1 ding op 25 (kazerne)).
 

DeletedUser1427

Guest
@Aiki, dit topic wordt verplaatst naar het archief,ook na enkele keren dit probleem te reproduceren is tot op heden niet gelukt.
 
onmogelijk level.JPG
Hier, maximum level dat ik kan halen voor edelsteenfabriek halfweg de boselfen is 19, en toch staat er 20: Of de andere cijfers kloppen kan ik niet nagaan, dat laat ik aan jullie.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hier, maximum level dat ik kan halen voor edelsteenfabriek halfweg de boselfen is 19, en toch staat er 20: Of de andere cijfers kloppen kan ik niet nagaan, dat laat ik aan jullie.

Maar dat klopt volgens mij wel. Als je Edelsteen op lvl 19 staat, staat de volgende upgrade mogelijkheid al klaar in de tab "uitbreiden". Alleen als je op de groene knop klikt wordt je doorgelinkt naar de boom, naar het onderzoek dat je nog moet voltooien. En dat is pas in het halflingen hoofdstuk
 
maximum level dat ik kan halen voor edelsteenfabriek halfweg de boselfen is 19
Welk level heeft de fabriek op dit moment, al op 19 of nog lager?

Als je Edelsteen op lvl 19 staat, staat de volgende upgrade mogelijkheid al klaar in de tab "uitbreiden". Alleen als je op de groene knop...
Alleen staat op de groene knop dan "onderzoeken" in plaats van "uitbreiden" wanneer zoals op de afbeelding alle andere vereisten aanwezig zijn.
 

DeletedUser222

Guest
@Aiki, dat is het level dat je gaat halen als je op uitbreiden klikt. Dit geldt bij alle gebouwen.
 
Het klopt niet, het gebouw is na dat scherm gestart met de upgrade, naar level 19. Ernaast staan 2 identieke fabrieken die al op dat level zijn. Zal eens een screenshot maken van die om te vergelijken.
 
Het lijkt erop dat de fout alleen het aangegeven cijfer bij het level is bij de eerste afbeelding (van een fabriek die dus nog niet op max level is).
 

DeletedUser222

Guest
Vreemd, je ziet ook tijdsverschil. Dat onderbouwt jouw statement. Lijkt me een bug.
 
Bovenaan