• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.39

Deleted User - 82913

Guest
Deze vraag is aan mensen die werkzaam zijn bij Inno games. Mijn computer functioneert goed, behalve bij elvenar. Het beeldscherm valt om de 10 seconden weg. Bij het wegvallen komt dan kort de melding 1080-60Hz. Het zou eigenlijk 1920-1080 moeten zijn. Kunt U dit oplossen? Het is ondanks een beetje kritiek mijnerzijds in het verleden, voor mij een boeiend spel, wat mij niet loslaat. Het wegvallen van het beeldscherm is uiterst storend, en hoop dat dit snel opgelost zou kunnen worden. Bij voorbaat dank voor de oplossing hiervoor, en met vriendelijke groet, piet 1010.
 

DeletedUser

Guest
...Bij het wegvallen komt dan kort de melding 1080-60Hz. Het zou eigenlijk 1920-1080 moeten zijn...
upload_2019-1-16_8-39-55.png

Die 1080-60Hz melding komt waarschijnlijk van de monitor. Je zou eens moeten kijken waar de Vernieuwingsfrequentie van jouw monitor op ingesteld staat. Onder W7 komt je daar bij via Schermresolutie > Geavanceerde instellingen bij.
 
Ik heb zo nu en dan een korte zwarte flits in het beeld, en dat valt samen met deze foutmelding:
ERROR:gles2_cmd_decoder.cc(10396)] [GroupMarkerNotSet(crbug.com/242999)!:A88CFC5ED11C0000]RENDER WARNING: texture bound to texture unit 0 is not renderable. It maybe non-power-of-2 and have incompatible texture filtering.

Ergens zit een image die de 3D kaart niet kan laten zien. Bij mij zijn het echter een paar frames, een knippering, meer niet.
 

Deleted User - 370874

Guest
Deze vraag is aan mensen die werkzaam zijn bij Inno games. Mijn computer functioneert goed, behalve bij elvenar. Het beeldscherm valt om de 10 seconden weg. Bij het wegvallen komt dan kort de melding 1080-60Hz. Het zou eigenlijk 1920-1080 moeten zijn. Kunt U dit oplossen? Het is ondanks een beetje kritiek mijnerzijds in het verleden, voor mij een boeiend spel, wat mij niet loslaat. Het wegvallen van het beeldscherm is uiterst storend, en hoop dat dit snel opgelost zou kunnen worden. Bij voorbaat dank voor de oplossing hiervoor, en met vriendelijke groet, piet 1010.

Beste @piet 1010

Berichten als de jouwe, kan je het beste via een ticket sturen, het support team kan je helpen. Een support-ticket aanmaken kan via het spel, rechts onderin, of via deze link: https://support.innogames.com/login/to/game/onyx/market/nl

Hier op het forum, kan je mogelijk wel tips krijgen van andere spelers, hoe je het probleem zelf op kan proberen te lossen.

Je kan het beste het advies van Billy77 opvolgen en even contact opnemen met support.
 
Bovenaan