• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Oude wonderen

DeletedUser66

Guest
ja dat weet ik maar het meeste je bonus ongeveer 60 stuks ( ik heb bv van mijn bonus elixer 93 relikwieën). ik snap gewoon de logica er niet van, van wat het oplevert en wat het kost. Misschien als je verder in het spel bent dat je dan zoveel relikwieën heb. ik zit nu al in hoofdstuk 5.

De dwergen hebben een oud wonder waarmee je je bonus totaal weer omhoog kunt halen (zalen onder de berg) Verder kun je natuurlijk provincies veroveren om meer relics te verzamelen.
 

DeletedUser59

Guest
Een aantal van ons gaan eerst voor het 'Zalen onder de berg' wonder vanwege de relikwie bonus. Het wonder kost tier 1 relikwieën (marmer + staal + hout) om te upgraden, dus als je alleen dat wonder hebt staan zul je profijt hebben van meer tier 2 / 3 fabrieken, omdat die alleen de extra bonus productie krijgen van de Zalen en niet de nadelen.

Later ga ik voor de Klokkentoren wat dan tier 3 relikwieën zal kosten, dan wordt het misschien interessanter om meer tier 2 fabrieken te plaatsen. Het probleem is wel dat op dit moment de tier 1 en tier 3 fabrieken de meeste punten opleveren, dus je ruilt dan goederenproductie (totale waarde) in voor punten op de ranglijst.
 

DeletedUser

Guest
De wonderen groeien zo traag ik ik mijn edelsteen-bonus nog maanden boven de 400% ga kunnen houden. Dus niet te snel panikeren...
 

DeletedUser613

Guest
Staat de percentage van de zalen onder de berg dan hoger dan de relekwieën ik heb met 87 staal relikwieën een bonus van 279% en met zalen onder de berg is dat 60% (bij level 10) en dan moet ik zo n 60 staalrelikwieën voor betalen.

en stefan wat bedoel je met tier fabrieken ??? zijn dat de dwergen fabrieken level 17 ??
 

DeletedUser59

Guest
tier 1 = marmer / staal / hout
tier 2 = zijde / boekrollen / kristal
tier 3 = toverstof / elixir / edelsteen
 
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen zo positief is dat dwergenwonderen "level" 1 relics kosten.
De "eenvoudige" hamerquesten gaan eruit, en me marmerfabrieken kunnen de hogere levels niet echt bijbenen.
Met het overschot aan hamers kan ik bij de groothandelaar me hout en staal nog enigsinds bijvullen.

Of valt op termijn voor de onderhandelingen de level 1 goederen weg?
Heb ik eerlijk gezegd nog niet veel van gemerkt.
 

DeletedUser

Guest
Tier 1 goederen zoals marmer zijn goedkoop te produceren. Het doet echt geen pijn om daarvan een paar extra fabrieken te zetten.
Wees blij dat de dwergenwonderen niet ook nog eens tier 3 relikwieën moeten hebben. Want als ik voor 4 wonderen zo'n 200 edelsteen relikwieën zou moeten inleveren, dan hou ik er niet veel meer over.
 
is er ondertussen al een lijst met wat elke wonder doet.
met als bij de huizen en fabrieken.

upgrade kosten en effecten.

dan kan ik besluiten er 1 te bouwen of juist niet.
 

DeletedUser613

Guest
https://nl.wiki.elvenar.com/index.php?title=Oude_Wonderen
https://en.wiki.elvenar.com/index.php?title=Ancient_Wonders

Op de Engelse zijn ze op dit moment even verder met info
Op de Nederlandse word nu aan gewerkt om te vertalen
Zalen onder de berg heeft in ieder geval mijn voorkeur en hier in de gilde meer personen extra goederen en populatie
is deze klaar met level 6 komt er een tweede bij

Maar de echt belangrijke informatie is op de engelse wiki dus ook niet aanwezig.
nergens staat wat de bonus per level is en de kosten voor de upgrade zijn.
 

DeletedUser22

Guest
https://nl.wiki.elvenar.com/index.php?title=Oude_Wonderen
https://en.wiki.elvenar.com/index.php?title=Ancient_Wonders

Op de Engelse zijn ze op dit moment even verder met info
Op de Nederlandse word nu aan gewerkt om te vertalen
Zalen onder de berg heeft in ieder geval mijn voorkeur en hier in de gilde meer personen extra goederen en populatie
is deze klaar met level 6 komt er een tweede bij

Op de Nederlandse wiki dezelfde informatie moeten staan. De wiki zou normaal bijgewerkt moeten zijn.
 

DeletedUser68

Guest
upload_2015-11-29_18-46-58.png

Uit vouwen oftewel uit klappen en in het engels expand vergoten
Beetje zoeken houd geest scherp zeggen ze toch

edit nederlandse wiki is ook up to date Giraffe heeft gelijk
 
lol lekker verstopt en niet in lijn met de hele rest van de wiki.
Geen wonder dat ik het niet zag.

Bedankt voor de info

edit: wat een fiasco, eindelijk iets om met je relekwieen te doen.
Ja met je bonusrelekwieen die andere heb je zo goed als niet nodig dus.
kortom die niet bonus relekwieen zijjn nog steeds zo waardeloos als ze altijd al waren, en de bonusrelieken nog waardevoller geworden.
 

DeletedUser

Guest
wanneer krijg je eigenlijk een beloning als je KP investeert in iemands oud wonder? Hoorde van een broeder op de engelse site dat ie 5KP investeerde in een teamlid zijn oud wonder en een volledige runescherf kreeg. (terwijl de blauwe balk nog niet vol was)Ik deed hier hetzelfde voor een lid van ons broederschap (5KP geinvesteerd) en kreeg absoluut niets!
Graag een woordje uitleg over hoe en wanneer je beloningen kan krijgen bij het investeren in iemand oude wonderen!
Op deze manier verlies ik enkel maar KP voor niets (die ik zelf ook kan gebruiken voor mijn techbalk!)
alvast bedankt,
Wiete
 

DeletedUser59

Guest
In de lijst van personen die helpen in het wonder staat ook een schatkist naast, als je daar je muis over houdt zie je de prijs die je wint als je op die plek blijft staan als het wonder eenmaal vol is.

Als je teamlid een scherf kreeg zonder dat de balk vol was, dan heeft hij een provincie veroverd of ongemerkt een scherf gekregen bij een wonder waar hij ook gestort en een goede plek heeft.
 

DeletedUser7

Guest
De beloningen krijg je alleen maar als je nog ergens in de top staat als de blauwe balk helemaal vol is. Je zult dus meer moeten investeren OF heel hard hopen dat niemand anders meer dan 5KP investeerd.
 
Bovenaan