• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Oude wonderen

inventaris invoeren en pakketjes geven simpstelste idee

ow en nog ff ene klaagbakje vind schandlig dat je na elke level in je wonder moet upgraden , niet paar uur maar 20 uur op level 3 wat gaat dat zijn op level 10, 3 weken gewoonweg schandalig .

Nog makkelijker is een "quest" popup, dit is veel makkelijker en sneller(en goedkoper) te implementeren dan in "inventory"
alleen een inventory invoeren voor een pakketje van een wonder is enigsinds overdreven tenzij er ideen zijn om die effectiever te gebruiken.
 
Ik had alle vier de gebouwen, maar ik heb er 3 afgebroken. De Grote Klokketoren heb ik gehouden zodat ik langere burenhulp kan geven voor mijn broeders en zusters en voor de buren rondom mij. De andere wonderen nemen voor nu gewoonweg teveel ruimte in :)
 

DeletedUser

Guest
Ik had alle vier de gebouwen, maar ik heb er 3 afgebroken. De Grote Klokketoren heb ik gehouden zodat ik langere burenhulp kan geven voor mijn broeders en zusters en voor de buren rondom mij. De andere wonderen nemen voor nu gewoonweg teveel ruimte in :)
In de lage levels nemen die wonderen inderdaad wel veel plaats in beslag voor wat ze doen. Maar op level 10 is het heel wat beter. En in een verre toekomst kunnen ze misschien wel hoger dan level 10, en dan kan het behoorlijk interessant worden.
 

DeletedUser

Guest
eerst moet ik dag bouwen nadat me level klaar was , dacht kan weer beginnen had ik 9 goede rune nodig heb deze moet ik weer dag en 4 uuur bouwen beetje dubbel op om hem te openen
 

DeletedUser79

Guest
Ik zou niet weten hoe je die moeite moet doen want ik heb nog niet 1 runen en ik zou ook niet weten hoe ik er aan moet komen. Ik vind de uitleg hier ook erg onduidelijk over. Hoe kan ik iemand kp geven ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68

Guest
Eerst moet je zelf een wonder vrij spelen .
Dat zal waarschijnlijk degene worden in hoofdstuk 4 als je die hebt vrijgespeeld kun je jouw kp doneren bij andere spelers.
 

DeletedUser

Guest
........................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser189

Guest
Klopt ik heb wat diamant objecten gekocht maar speel al tijden zonder diamanten.
Vind dat je best wat mag betalen als je het spel leuk vind, iedereen die er aan mee werkt zal betaald moeten worden.

Dat ik zo hoog sta is niet door die paar objecten maar door puzzelen en hard werken ;) hoger zal ik niet komen wel zal ik naar beneden zakken want er komen er aan die echt met diamanten smijten, daar doe ik niet aan mee.
 

DeletedUser68

Guest
Het hoog staan heeft inderdaad op dit moment nog niet veel te maken met diamanten gebouwen
Maar heeft er wel mee te maken met de stads uitbreidingen die men koopt
Daar zitten wel heel veel punten tegenover
Heel veel tijd geeft veel voorraad maar geen punten die heb je voornamelijk uit je gebouwen die je plaatst.
Iemand die diamanten besteed heeft wel een voordeel in verschil cultuur en populatie wat wel weer een voordeel is
Als je kijkt naar boko of oggo geen diamanten gebouwen te zien
 

DeletedUser79

Guest
Ik heb de techno oude wonderen vrij gespeeld Wat moet ik nog meer vrij spelen ? Ik ben al bij de dwergen en hoe doneer ik kp bij anderen?
 

DeletedUser68

Guest
Op bezoek gaan bij iemand met wonder gebouwen dan zie je er een oude wonder teken boven zweven
Daar kun je dan kp doneren
Makkelijkste manier om te zoeken kijk bij iemand of hij al zo,n wonder in zijn berg heeft staan scheelt zoeken
 

DeletedUser

Guest
daar isie weer , nou nou nou had al gezegd dat wacht tijden bouwen lang duurt en dat je na 5 levels weer 9 nieuwe moet hebben , nou was de level 5 had 9 goede rune nodig had er 21 en heb er 7 goed bedankt innogames , al me provs op al me muntne op en al me geoderen op , had beter voor 3 euro dias gekocht had ik deze ellende niet gehad , maar speel zonder dias dus gun ze het niet (hebben al teveel gehad op foe ) dus ja lekker wachten tot weer prov klaar (2dagen per stuk) .en dna maar hopen op een rune die wel goed is . dat was het word vervolgd
 

DeletedUser68

Guest
We hebben je al gemist oggo succes maar weer de aankomende dagen met het wachten ken er alles van
probeer nu overal ook stenen te vinden
Laten ze maar is doen wat gezegd is er komen quests waar in ruine stenen verdient kunnen worden
Maar kan even niet meer vinden waar het stond
 

DeletedUser

Guest
We hebben je al gemist oggo succes maar weer de aankomende dagen met het wachten ken er alles van
probeer nu overal ook stenen te vinden
Laten ze maar is doen wat gezegd is er komen quests waar in ruine stenen verdient kunnen worden
Maar kan even niet meer vinden waar het stond
klopt maar die komen nog niet voor 2016
 

DeletedUser68

Guest
ben ook al aan het sparen staan er al weer 8 op de teller voor het volgende rondje
Nu maar wachten op 2016 lol
 

DeletedUser613

Guest
Ik ben er nog steeds niet uit of het nou rendabel is om er in te investeren je levert veel bonus relikwieën in, en daarna produceer je een stuk minder goederen die je hard nodig heb. en zoiezo heb ik niet eens genoeg relIkwieën om alle wonderen te levelen. Jammer dat ze niet gekozen hebben om je niet bonus goederen relikwieën te gebruiken. Om alleen de niet bonus relikwieën te gebruiken kom ik ook te kort dus blijft het ook nog wel een uitdaging om die bij elkaar te sprokkelen.
 

DeletedUser66

Guest
Ik ben er nog steeds niet uit of het nou rendabel is om er in te investeren je levert veel bonus relikwieën in, en daarna produceer je een stuk minder goederen die je hard nodig heb. en zoiezo heb ik niet eens genoeg relIkwieën om alle wonderen te levelen. Jammer dat ze niet gekozen hebben om je niet bonus goederen relikwieën te gebruiken. Om alleen de niet bonus relikwieën te gebruiken kom ik ook te kort dus blijft het ook nog wel een uitdaging om die bij elkaar te sprokkelen.


Oude wonderen gebruiken zowel relics waar je geen bonus voor hebt, als relics waar je wel een bonus voor hebt.
 

DeletedUser613

Guest
Oude wonderen gebruiken zowel relics waar je geen bonus voor hebt, als relics waar je wel een bonus voor hebt.
ja dat weet ik maar het meeste je bonus ongeveer 60 stuks ( ik heb bv van mijn bonus elixer 93 relikwieën). ik snap gewoon de logica er niet van, van wat het oplevert en wat het kost. Misschien als je verder in het spel bent dat je dan zoveel relikwieën heb. ik zit nu al in hoofdstuk 5.
 

DeletedUser68

Guest
Bij de dwergen wonderen zalen onder de berg krijg je een bonus op je relics.
Die plaatsen wij eerst dan pas een andere
 
Bovenaan