• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Oude wonderen

DeletedUser3

Guest
Elfen en mensen,

Binnenkort komt er een nieuwe toevoeging voor Elvenar: Oude wonderen.
Lees alles hierover in deze aankondiging.

Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie feedback!!

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team
 

DeletedUser

Guest
Dit is een (naar mijn mening) hele mooie aanvulling op het spel en kijk al uit naar 3 november.
Hoofdstuk 4 heb ik bijna klaar en dus zal het niet lang duren voor ik ook hier mee aan de gang kan gaan.
Zo te zien heeft de ontwikkelafdeling zijn/haar best weer gedaan :)
 

DeletedUser39

Guest
Pff het gaat wel echt heel hard met ontwikkeling van het spel!!
Het leuke aan de wonderen vind ik dat je eindelijk elkaar daarmee kan gaan helpen en er beloningen mee verdient :)
 

DeletedUser

Guest
dus als je niet in ene hoge broederschap zit of je zit met buren die niet meer spelen of hel laag zijn kan niemand je helpen dus ?
leuk dat wonderen komen , maar op de duur heb je alle wonders op je landje , je zit met tig rekliwieken en scherven , hoge spelers gaan klagen , innogames voert weer wereld 2 , 3 en 4 in . dan komen er weer oneindige levels , cris cros deals van ik geef geoderen jij geef me kp etc etc . ben bang dat we over 1 of 2 jaar weer zelfde als foe krijgen , hoop echt dat innogames deze keer wat slimmer is .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68

Guest
upload_2015-10-27_13-52-42.png

Dit is een foto van een speler op wiki op wiki van beta en onze wiki verders geen info
Waar is de informatie over dit gebouw er zijn geen foto,s van ik kan er niks over vinden
Ik weet dat deze in het dwergen gedeelte zit dus eind hoofdstuk 6 maar de rest van de informatie ??? het gebouw heeft een achtbaan
Maar geen foto,s op wiki


Voor de rest lijkt het me een leuke dure lange uitbreiding kunnen de meeste spelers weer maanden mee verder
 

DeletedUser7

Guest
dus als je niet in ene hoge broederschap zit of je zit met buren die niet meer spelen of hel laag zijn kan niemand je helpen dus ?
Zodra iemand het eerste wonder-onderzoek heeft afgerond (dus aan het eind van hoofdstuk 4), dan kunnen zij iedereen helpen die ook een wonder heeft. Ook als zij diegenen niet hebben ontdekt.
 

DeletedUser3

Guest
Het wiki gedeelte voor de dwergen is inderdaad nog in ontwikkeling.
 

DeletedUser59

Guest
Ik vroeg me af wat er gebeurd wanneer je alleen de dwergen wonderen technologie aan het einde van hoofdstuk VI onderzoekt, of je dan ook toegang krijgt tot het Oude Wonderen menu en of je dan alleen de dwergen shards krijgt of ook die van mensen/elven.
 

DeletedUser

Guest
Een hele leuke update stimuleert ook echt om meer te gaan samen werken hoop alleen wel dat je ook een leuke hoeveelheid bonus goederen krijgt met burenhulp zodat wij ook echt meer gestimuleerd worden om het te doen.
 

DeletedUser66

Guest
Ik vroeg me af wat er gebeurd wanneer je alleen de dwergen wonderen technologie aan het einde van hoofdstuk VI onderzoekt, of je dan ook toegang krijgt tot het Oude Wonderen menu en of je dan alleen de dwergen shards krijgt of ook die van mensen/elven.

Als het goed is alleen die van de dwergen. Door het onderzoek vrij te spelen unlock je namelijk de shards. Als je die van de mensen niet onderzoekt, krijg je die shards ook niet. Nu krijgen spelers ook geen dwergen shards als ze alleen die van de mensen/elfen unlocked hebben.
 

DeletedUser

Guest
Geven de wonderen ook punten voor je score?
-
Bij de Crystal Lighthouse zijn de beloningen maar aan de magere kant. Wat extra goederen bovenop de voorraden die je krijgt bij het helpen van iemand die jou geholpen heeft. Als je dagelijks slechts van een 20-tal spelers hulp krijgt, scheur je daar flink je broek aan. Je Tier 3 productie gaat immers een pak naar beneden door de relikwieën die je nodig hebt.
-
De Martial Monastery lijkt mij OK. Weliswaar niet zoveel cultuur per oppervlakte als een diamantgebouw. Maar de extra levenspunten laten wel toe om wat meer gevechten te doen.
 

DeletedUser66

Guest
Er is geen bevolking of cultuur nodig voor het bouwen en upgraden van de oude wonderen, dus het levert geen punten op. Verder hebben de dwergen een oud wonder die je productie een extra boost geven, dus zal je tier 3 productie weer omhoog gaan.
 
Ziet er uit als een leuke uitbreiding, al hen ik mijn twijfels bij welke gebouwen nu echt nuttig zijn.

Vraag me af of de burenhulp monument nu wel zo geweldig is, wel erg veel energie voor weinig gains,
De combat/cultuur is wel een goeie.

Geweldig dat we eindelijk iets hebben aan de waardeloze niet bonus relekwieen.

Wel erg jammer dat ze ook om bonusrelekwien vragen. dit maakt het eigenlijk alleen maar leuk ok te doen nadat je meer dan 500 bonusrelekwieen verzameld hebt van 1 soort en de 700% productieboost hebt bereikt.

Het verkrijgen van 25 goederen(op lvl 10?) aan goederen lijkt in schril contrast te staan met de kosten in verlies aan productie als je juist met die relekwieen moet betalen.
Een gemiste kans.

lvl 1 uitgezonderd begin ik er wel aan over 2 jaar als ik verder niets beters meer te doen heb in game.

Geven de wonderen ook punten voor je score?
-
Bij de Crystal Lighthouse zijn de beloningen maar aan de magere kant. Wat extra goederen bovenop de voorraden die je krijgt bij het helpen van iemand die jou geholpen heeft. Als je dagelijks slechts van een 20-tal spelers hulp krijgt, scheur je daar flink je broek aan. Je Tier 3 productie gaat immers een pak naar beneden door de relikwieën die je nodig hebt.
-
De Martial Monastery lijkt mij OK. Weliswaar niet zoveel cultuur per oppervlakte als een diamantgebouw. Maar de extra levenspunten laten wel toe om wat meer gevechten te doen.

Er is geen bevolking of cultuur nodig voor het bouwen en upgraden van de oude wonderen, dus het levert geen punten op. Verder hebben de dwergen een oud wonder die je productie een extra boost geven, dus zal je tier 3 productie weer omhoog gaan.

Direct leveren ze mischien geen punten op, indirect natuurlijk wel.
Je krijgt bij 1 gebouw namelijk cultuur cadeau, dat betekent dus minder cultuurgebouwen nodig in je stad, en meer ruimte voor huizen en werkplaatsen/productie, die weer punten genereren.

direct dus niet, indirect levert de levenspunten/cultuur monument dus wel punten op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kristalvuurtoren/De Grote Klokkentoren

Dit is een groot gebouw die maar 25 of zo willekeurige goederen geeft op lv10, hiernaast laat die je langer burenhulp geven met cultuur.
Zou het niet beter zijn als die alleen willekeurige zeldzame goederen geeft (edelstenen/elixer/toverstof) want wat heb je nou aan basis goederen waar je al zo gemakkelijk aan kunt komen en de hoeveelheid dat die geeft mag je wel verdubbelen. Hiernaast zou het leuk zij als je ook bevolking en cultuur nodig hebt voor elke level uitbreiding zodat het je score verhoogt als dit niet mogelijk is voeg dan tenminste heel wat cultuur aan toe anders zie ik niet snel waarom iemand deze wilt bouwen.
Nadeel van de benodigde oppervlakte weegt niet op tegenover de bonus die nu beschreven staat op wiki.
 
ok beschijving en wiki plaatjes onderschijven en ontkennen wat de ontwikkelaars zeiden.
dus edit, kan post and niet geschreven beschouwen, niet veel aan vast te knopen.
 

DeletedUser

Guest
Met de kristalvuurtoren krijg je dus extra goederen elke keer dat je iemand helpt? (Als ze het juist vertaald hebben, want op de Engelstalige beta wiki is de uitleg anders - als je hulp teruggeeft aan iemand die jou geholpen heeft)
Dus als je dagelijks 100 buren en BS leden bezoekt, dan is dat 100 x 27 = 2700 goederen, op level 10. Dat is ongeveer vergelijkbaar met een tier 3 fabriek op level 15, met 400% bonus.
Misschien wordt die kristalvuurtoren dan toch interessant, wanneer ik een stuk of 200 buren heb.
 

DeletedUser

Guest
uhm word lange zit die wonderen gebowuen te zetten als je provincies moet veroveren en geluk hebben dat je de geode hebt widskids zei ook bij opdrachten nu heb al 100 keer opdracht gedan krijg geen scherven heb spijt dat ik me wonderen heb vrijgespeeld pff

hoor van iemand dat ik met opdrachten nog niks kan vinden pff spijt van me 75 kp van de wonderen moet anderhalve dag wachten per provincie lol

Graag de bewerk knop gebruiken om meerdere posts te voorkomen. Goryn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66

Guest
Met de kristalvuurtoren krijg je dus extra goederen elke keer dat je iemand helpt? (Als ze het juist vertaald hebben, want op de Engelstalige beta wiki is de uitleg anders - als je hulp teruggeeft aan iemand die jou geholpen heeft)
Dus als je dagelijks 100 buren en BS leden bezoekt, dan is dat 100 x 27 = 2700 goederen, op level 10. Dat is ongeveer vergelijkbaar met een tier 3 fabriek op level 15, met 400% bonus.
Misschien wordt die kristalvuurtoren dan toch interessant, wanneer ik een stuk of 200 buren heb.

Je krijgt extra goederen bij elke speler die je helpt, ongeacht of die jou geholpen heeft. het gaat echter wel om de 3 goederen waar je een bonus voor hebt.
 

DeletedUser

Guest
echt jammer deze invoering van de wonderen , hoge spelers hebben er niks aan als je geen dias spendeert vor runen te kopen, lagere spelers zullen eerder de grote gebouwen hebben als vergevordere spelers. reden zijn runen bij opdrachten zijn er nog niet , verkennen van provincies zijn heel langdurig andere half tot 2 dagen , provincies vrijspelen giga duur aangezien je met vechten bijna niet door heen komt , had anders verwacht had na 5 min me wonderen al vrijgespeeld , maar kan dus gewoon niks . ook vorige update moet geoderen voor kp vind ik niet kunnen , ook daar hebben de lagere spelers vordeel van om sneller wonderen vrij te spelen , vind zonde van me kp had ze beter in latere tech gestopt .
 

DeletedUser

Guest
Denk niet dat ik eraan toe ga komen, die grote gebouwen. Voor die tijd heb ik al afgehaakt wegens: geen progressie meer.
 
Bovenaan