• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Oude wonderen

DeletedUser

Guest
De beloningen krijg je alleen maar als je nog ergens in de top staat als de blauwe balk helemaal vol is. Je zult dus meer moeten investeren OF heel hard hopen dat niemand anders meer dan 5KP investeerd.
ok, bedankt Boko en lord Jirre voor jullie antwoord. :)
 

DeletedUser

Guest
Toch staat de beloning naar mijn idee nog niet in verhouding. Ik snap dat er voor de lagere levels van een wonder minder beloning wordt gegeven maar 5 kp's en 1 rune is wel heel karig. Ook op latere levels van de wonderen heb ik nog geen evenredige beloningen gezien.
Ik was begonnen bij enkele personen te investeren omdat ik redelijk aan het eind van mijn mogelijkheden op de wereldkaart zit. Hier ben ik mee gestopt omdat de investering echt veel te groot is in vergelijke met wat je terug krijgt.
 

DeletedUser

Guest
De beloningen worden reeds uitgekeerd wanneer iemand het laatste kennispunt er in stopt, er wordt niet gewacht tot er op "upgrade" geklikt wordt. Als dan iemand op een onmogelijk uur het wonder vol gooit, dan kunnen de andere schenkers aardig wat kennispunten mislopen.
 

DeletedUser

Guest
ik moet wel erg ongelukkig zijn, nu al 5 kristalvuurtoren scherven op rij, en nog niet 1 vechtklooster
Lol CrazyWizard, dan ben ik nog ongelukkiger in het OW kansspel dan jij. Heb al een week Vechtklooster en Vuurtoren op 8/9 staan, en daarna iedere dag een gebroken scherf gekregen. Alles bij elkaar al 17 gebroken o_O
 

DeletedUser

Guest
Met de tiende gebroken scherf heb je het in elk geval, dus het is onmogelijk dat je er 17 achter elkaar breekt.
 
Bovenaan