• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Meiviering

De eerste 38 opdrachten zoals die op de BETA server door mij gedaan zijn. Er zijn inderdaad enige opdrachten makkelijker geworden. Misschien een beetje vreemde omschrijving maar wist niet hoe ik beter kon doen, omdat er veel dubbele opdrachten tussen zitten.

01 verzamel munten

02 Geef 4 KP uit

03/1 voltooi 2ontmoetingen OF 8 Toernooi ontmoetingen EN 03/2 maak voorraad

04/1 Verzamel 8 relikwieën EN 04/2 verzamel munten

05/1 verzamel 2 spreuken EN 05/2 maak voorraad (2=staan klaar)

==============

06/1 verzamel 2 spreuken EN 06/2 verzamel 8 relikwieën OF verzamel 1 combinatieversneller

07/1 train eenheden OF stort 10 KP in OW EN 07/2 verzamel T1 goederen

08/1 geef 5 x burenhulp EN 08/2 neem 2 aanbiedingen aan

09/1 voltooi 4 ontmoetingen OF 16 toernooi ontmoetingen EN 09/2 maak voorraad

10/1 koop 4 KP EN 10/2 verken 1 provincie OF upgrade 1 gebouw lvl 5

===================

11 verzamel T1 goederen

12/1 voltooi 4 ontmoetingen OF geef 8 KP uit EN 12/2 verzamel munten

13/1 voltooi 2 ontmoetingen OF geef 4 x burenhulp EN 13/2 verzamel 15 visioendampen

14/1 geef 6 KP uit EN 14/2 voltooi 6 ontmoetingen OF 24 toernooi ontmoetingen

15/1 plaats 2 aanbiedingen EN 15/2 verzamel T1 en/of T2 goederen

16/1 voltooi 6 ontmoetingen OF 6 toren ontmoetingen EN 16/2 maak voorraad

17 verzamel 600 spreukfragmenten OF verken 2 provincies

18/1 verzamel 8 relikwieën EN 18/2 verzamel T1 en/of T2 en/of T3 goederen

19/1 verzamel 20 visioendampen EN 19/2 voltooi 6 ontmoetingen OF 24 toernooi ontmoetingen

20/1 MAAK voorraad EN 20/2 geef 7x burenhulp

================

21/1 verzamel T1 en/of T2 Goederen EN 21/2 verzamel 6 relikwieën OF verzamel 1 combinatieversneller

22/1 verzamel munten EN 22/1 verzamel 2 spreuken

23/1 verzamel T1 goederen EN 23/2 gebruik 2 spreuken

24/1 voltooi 6 ontmoetingen OF 6 Toren ontmoetingen EN 24/2 maak voorraad

25/1 verzamel munten EN 25/2 voltooi 1 onderzoek OF verzamel 30 Visioendampen

26/1 verzamel 8 relikwieën OF 1 combinatieversneller EN 26/2 koop 4 KP

27 maak T1 goederen

28/1 maak voorraad EN 28/2 verzamel 500 spreukfragmenten OF train eenheden

29/1 voltooi 6 ontmoetingen OF 24 toernooi ontmoetingen EN 29/2 verzamel munten

30/1 maak voorraad EN 30/2 verzamel 2 spreuken

31/1 geef 6 KP uit EN 31/2 verzamel 15 visioendampen OF onderzoek 1 technologie

32/1 geef 7x burenhulp EN 32/2 verzamel munten

33 verzamel 12 relikwieën

34/1 maak voorraad EN 34/1 voltooi 5 ontmoetingen OF voltooi 20 toernooi ontmoetingen

35/1 maak T1 en/of T2 en/of T3 goederen EN 35/2 geef 8 KP uit

36 voltooi 7 ontmoetingen of voltooi 28 toernooi ontmoetingen

37/1 verzamel 6oo spreukfragmenten OF train eenheden EN 37/2 maak voorraad

38/1 geef 8 KP uit EN 38/2 upgrade 2 gebouwen lvl 5 OF verken 1 provincie

(eigen vertaling, er kunnen foutjes in zitten <> ik ben ook maar een elfje)
 

DeletedUser726

Guest
07/1 is een vervelende want dat moet in je eigen OW zijn en niet een willekeurige
 
Pfff, wéér een evoluerend gebouw wat munten produceert. Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik met al m'n munten doe.
Als ik het goed heb, levert de meiboom voorraden en geen munten... overigens heb ik daar ook al genoeg producenten van! ;)
 

Aeva

Chef
Op beta heb ik het hele spel tot en met de laatste opdracht uitgespeeld. Dat kostte geen extra moeite. Met mijn level V stadje veel leuks aan kleinere prijzen binnengesleept waarbij die krasloten wat mij betreft een extra spelelement zijn. De complete meiboom is geplaatst en zelfs een tweede in mijn inventaris...
 

Deleted User - 124539

Guest
De mail met de gratis zaden gekregen. Ik klik op de link om ze op te halen. Spel laadt. Er zijn echter geen zaden toegevoegd aan mijn voorraad. Iemand hetzelfde voor? o_O

Edit: antwoord niet meer nodig, ik zie zonet dat het al als bug is gemeld!
 
@Wonder nar e.a.

DAGOPDRACHTEN (voor zover bij mij bekend) nadat de eerste 38 opdrachten waren gedaan (In 6 dagen) kwam er elke dag 1 van onderstaande opdrachten bij voor elk 10 bloemen.

Dag 1 maak voorraad EN verzamel munten
Dag 2 verzamel 20 Visioendampen EN voltooi 6 ontmoetingen OF 24 toernooiontmoetingen
Dag 3 verzamel T1 en/of T2 Goederen
Dag 4 verzamel 8 Relikwieën EN maak voorraad
Dag 5 investeer 15 KP in een Oud Wonder OF train heel veel eenheden
? Dag 6 verzamel 12 Relikwieën EN maak voorraad ?
Dag 7 Upgrade 1 gebouw lvl 5 EN verzamel T1 en/of T2 goederen
Dag 8 voltooi 6 ontmoetingen (wereld of Toren) EN geef 8 KP uit.
Dag 9 verzamel T1 en/of T2 en/of T3 goederen
Dag 10 maak voorraad EN verzamel 500 spreukfragmenten OF voltooi 5 ontmoetingen
Dag 11 voltooi 7 ontmoetingen OF 28 toernooi ontmoetingen EN geef 4 KP uit
Dag 12 verzamel 2 spreuken EN verzamel T1 en/of T2 en/of T3 goederen
Dag 13 upgrade 1 gebouw lvl 5 OF verken 1 provincie EN verzamel munten
Dag 14 verzamel 10 relikwieën EN verzamel voorraad
EINDE

Zojuist de laatste DAGopdracht gedaan en hiermee de balk volgemaakt tot nr 58 en hierdoor laatste artefact kunnen opeisen.

(Kan zijn dat ik iets fout bijgehouden heb hoor, deze lijst is niet een officiële)
Yamar volgens mij heb je gewoon enkele quests vergeten te noteren?
Ik heb je lijstje aangevuld/aangepast met de quests die het zouden moeten zijn.(in het vet).
Aangezien je zowel de eerste als de laatste dagquest hebt gedaan, ga ik er toch nog steeds van uit dat je alle dagquesten krijgt, ongeacht welke dag je klaar bent.

Dag 1 maak voorraad EN verzamel munten
Dag 2 verzamel 20 Visioendampen EN voltooi 6 ontmoetingen OF 24 toernooiontmoetingen
Dag 3 verzamel T1 en/of T2 Goederen
Dag 4 verzamel 8 Relikwieën EN maak voorraad
produceer T1 en/of T2 en/of T3 goederen EN geef 8 KP uit.
Dag 5 investeer 15 KP in een Oud Wonder OF train heel veel eenheden
gebruik 2 spreuken en geef 5 keer burenhulp
verzamel 3 spreuken en produceer wat voorraden.
voltooi 10 ontmoetingen of 40 toernooi ontmoetingen
upgrade 2 gebouwen naar lvl 5 of hoger en koop 6KP.
onderzoek 1 technologie of verzamel 30VV en aanvaard 4 handels van markt of groothandelaar.

? Dag 6 verzamel 12 Relikwieën / of verzamel wat eenheden EN maak voorraad ?
Dag 7 Upgrade 1 gebouw lvl 5 EN verzamel T1 en/of T2 goederen
Dag 8 voltooi 6 ontmoetingen (wereld of Toren) EN geef 8 KP uit.
Dag 9 verzamel T1 en/of T2 en/of T3 goederen
Dag 10 maak voorraad EN verzamel 500 spreukfragmenten OF voltooi 5 ontmoetingen
Dag 11 voltooi 7 ontmoetingen OF 28 toernooi ontmoetingen EN geef 4 KP uit
Dag 12 verzamel 2 spreuken EN verzamel T1 en/of T2 en/of T3 goederen
Dag 13 upgrade 1 gebouw lvl 5 OF verken 1 provincie EN verzamel munten
Dag 14 verzamel 10 relikwieën EN verzamel voorraad
EINDE
 

DeletedUser3012

Guest
Oke, maar levert die Meiboom nou echt als 'Update' een kennispunt in plaats van een gebroken runenscherf? WTF? (What the Farfel)
 
levert die Meiboom nou echt als 'Update' een kennispunt in plaats van een gebroken runenscherf
Hij levert volledig ontwikkeld (naast munten, voorraden en T4 niet-bonus goed) zelfs 3kp's... vooral voor endgamers leuk, want die zitten op dit moment te gillen om kp's! En wat is daar mis mee? Had jij liever runen gehad? :(
 

Deleted User - 147694

Guest
We willen meer. ;)

Grapje natuurlijk, ik snap dat het niet alleen om de eindspelers draait in deze game, maar het zou de ontwikkelaars sieren als ze weer eens eventgebouwen gingen maken die spelers uit alle hoofdstukken kunnen bekoren. De Meiboom doet namelijk helemaal niks voor mij, ik wordt er niet warm of koud van.
 
We willen meer. ;)

Grapje natuurlijk, ik snap dat het niet alleen om de eindspelers draait in deze game, maar het zou de ontwikkelaars sieren als ze weer eens eventgebouwen gingen maken die spelers uit alle hoofdstukken kunnen bekoren. De Meiboom doet namelijk helemaal niks voor mij, ik wordt er niet warm of koud van.
daar ben ik dus helemaal niet akkoord mee, die 3 kp vind ik juist heel aantrekkelijk op mijn groei account op nl2. extra losse kp is altijd leuk om sneller door de hoofdstukken te gaan. Eigenlijk is dit een beetje een mini boek, alleen zorgt dit er niet voor dat de toren moeilijker wordt.
 

Deleted User - 147694

Guest
daar ben ik dus helemaal niet akkoord mee, die 3 kp vind ik juist heel aantrekkelijk op mijn groei account op nl2. extra losse kp is altijd leuk om sneller door de hoofdstukken te gaan. Eigenlijk is dit een beetje een mini boek, alleen zorgt dit er niet voor dat de toren moeilijker wordt.
Weet je zeker dat je op mijn bericht reageert?

Ik kan tussen mijn bericht en de jouw reactie niet echt de link ontdekken namelijk, als je wel de juiste hebt, dan kan ik je niet goed volgen...
 
De Meiboom doet namelijk helemaal niks voor mij, ik wordt er niet warm of koud van
Eerlijk gezegd geld voor mij hetzelfde... ik ga dan ook - in tegenstelling tot eerdere event gebouwen - niet eens proberen om 'm helemaal te bouwen. Wel ga ik focussen op dag prijzen en bonusprijsjes uit de loterij
 
Die KP's kosten echter steeds meer munten hoe vaker je er koopt, dat kan je uiteindelijk niet meer betalen.

Dit snap ik niet. Ik zei: als mijn muntenvoorraad vol zit, loos ik ze door KP te kopen. Ze kosten bij mij nu 2215K terwijl stadhuiscapaciteit 46000K is. Als mijn stadhuis (bijna) vol is kan ik ze dus makkelijk betalen.

Daarbij vraagt de toren steeds meer munten, dus is ook een goede muntenverbruiker.

Dat is inderdaad de betere optie. Al kom ik daar tegenwoordig ook 90% vechtend door en dus blijft mijn stadhuis vollopen :)

Laat me raden: vast ook voorradenoverschot ;)

Daar was ik ff het woord als vergeten, maar inderdaad als die overlopen zet ik mijn wp op 24 uur. Eigenlijk is dat met 8 wapenkamers en de toren wel verleden tijd.

Voorraden is de groothandelaar ook dol op, in tegenstelling tot munten kun je die niet voor kennispunten omwisselen namelijk.

Ik heb wel eens eerder gevraagd of voorraden voor KP ook mogelijk kan worden, maar Inno is wat dat betreft oost-, zuid, west- en noord Indisch doof. LOL!

Reuzenrad zetten, kun je elke dag kiezen wat je wilt :)

Daar is (niet zo makkelijk) meer aan te komen. Net als alle andere leuke prijzen, zoals bibliotheken en al die dingen die 3 KP instants uitspugen. Lijkt er sterk op dat de 7 vette jaren over zijn en we 7 magere moeten zien door te komen :eek::p:D:D:D
 
Bovenaan