• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Meiviering

@wunjo e.a. boycotten ? kom op zeg. Je doet vrijwillig mee. Net zoals wel/niet meedoen met een BSA.
Een boycot is, in de oorspronkelijke zin, het verbreken van (handels)relaties met een land, een bedrijf of een individu. In de brede zin is het ook een verzaking om iets te doen, bijvoorbeeld een verkiezing boycotten om een statement te maken.

Ik verzaak mee te doen aan een event met dit lottosysteem, dus ik boycot het. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ik voor zo'n event de handelsrelatie met INNO verbreek want ik zal er geen tijd, munten, hamertjes, goederen e.d. laat staan diamanten aan verspillen. :)
Maar ieder zijn meug. Veel speelplezier gewenst voor degenen die wel meedoen.
 
Laatst bewerkt:
Oh fijn, de husselaar, dat pestding, is weer terug als mede het kraslotensysteem. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

De kans om uberhaupt iets leuks te winnen is weer eens verpest door Inno. jammer de Meiboom is ziet er mooi uit en die had ik wel willen hebben, maar ik weet nu al dat ik me vreselijk ga ergeren aan dit event...

Goed gedaan Inno! Jullie slagen er weer vast in om mijn eventplezier te verpesten.

Ik heb echt zo'n hekel aan die husselaar.... dat ding werkt alleen maar tegen.
 
@Wonder nar e.a.

DAGOPDRACHTEN (voor zover bij mij bekend) nadat de eerste 38 opdrachten waren gedaan (In 6 dagen) kwam er elke dag 1 van onderstaande opdrachten bij voor elk 10 bloemen.

Dag 1 maak voorraad EN verzamel munten
Dag 2 verzamel 20 Visioendampen EN voltooi 6 ontmoetingen OF 24 toernooiontmoetingen
Dag 3 verzamel T1 en/of T2 Goederen
Dag 4 verzamel 8 Relikwieën EN maak voorraad
Dag 5 investeer 15 KP in een Oud Wonder OF train heel veel eenheden
? Dag 6 verzamel 12 Relikwieën EN maak voorraad ?
Dag 7 Upgrade 1 gebouw lvl 5 EN verzamel T1 en/of T2 goederen
Dag 8 voltooi 6 ontmoetingen (wereld of Toren) EN geef 8 KP uit.
Dag 9 verzamel T1 en/of T2 en/of T3 goederen
Dag 10 maak voorraad EN verzamel 500 spreukfragmenten OF voltooi 5 ontmoetingen
Dag 11 voltooi 7 ontmoetingen OF 28 toernooi ontmoetingen EN geef 4 KP uit
Dag 12 verzamel 2 spreuken EN verzamel T1 en/of T2 en/of T3 goederen
Dag 13 upgrade 1 gebouw lvl 5 OF verken 1 provincie EN verzamel munten
Dag 14 verzamel 10 relikwieën EN verzamel voorraad
EINDE

Zojuist de laatste DAGopdracht gedaan en hiermee de balk volgemaakt tot nr 58 en hierdoor laatste artefact kunnen opeisen.

(Kan zijn dat ik iets fout bijgehouden heb hoor, deze lijst is niet een officiële)
 
Pfff, wéér een evoluerend gebouw wat munten produceert. Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik met al m'n munten doe. De nieuwste huizen upgrades die voor mij beschikbaar zijn, vragen ook al geen munten meer. De groothandelaar verdient goed aan me.
Jammer, het zou leuk zijn als er een grote prijs was die misschien juist munten vraagt om iets anders leuks te produceren.
Of ben ik de enige die omkomt in de munten?

Verder wel heel erg mooi vorm gegeven.
Ik zat de opdrachten te bekijken op ElvenGems; dat gaat voor kleine spelers heel moeilijk worden. Dat is wel erg jammer. Juist hen gun ik ook de mooie prijzen maar ik vrees dat die maar weinig bloemen kunnen gaan verzamelen.
Misschien zou er voor kleine spelers (hoofdstuk 1-4 ofzo?) een aparte lijst met makkelijker opdrachten moeten zijn. Of roep ik nu iets heel raars?
 
Inderdaad voor kleine spelers (en dus ook de meeste Winyandor spelers) een pittige Mei Queste. Wel zijn een aantal opdrachten voor de live-servers aangepast. Minder T1/T2/T3 producten en extra OF mogelijkheden bij sommige opdrachten.
Mijn advies is (Vooral voor Winyandor spelers) > gewoon spelen en kijken hoever je komt zonder al te veel spreuken/boosters te gebruiken, en plaats de Meiboom pas achteraf als je weet hoever je 'm kunt ontwikkelen. ((bewaren van de upgrade artefacten kan zinvol zijn als we die volgend jaar kunnen omwisselen voor de Meiboom van 2021))
 
Pfff, wéér een evoluerend gebouw wat munten produceert. Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik met al m'n munten doe. De nieuwste huizen upgrades die voor mij beschikbaar zijn, vragen ook al geen munten meer. De groothandelaar verdient goed aan me.
Ik koop altijd KP als mijn munten vol zitten. Ik ga niet naar die Grootafzetter als het niet perse moet. Ik zet nog liever mijn werkplaatsen op 24 uur.
 
Of ben ik de enige die omkomt in de munten?
Sinds ik de toren der eeuwigheid speel heb ik eerder een tekort aan munt dan een overschot.

Ben daarvoor al opgehouden met munten naar de handelaar brengen overigens. Toendertijd kreeg je een paar 1000 goed voor heel veel munt, wat in geen verhouding staat met de reguliere produkties waar je kleinste eenheid ongeveer 10k is.
Sinds die tijd laat ik ze gewoon staan dansen op de huizen. Voordeel is dan dat je eenvoudig heel veel munt kunt pakken als je het nodig hebt.
 

DeletedUser4585

Guest
Ik koop altijd KP als mijn munten vol zitten. Ik ga niet naar die Grootafzetter als het niet perse moet. Ik zet nog liever mijn werkplaatsen op 24 uur.
Die KP's kosten echter steeds meer munten hoe vaker je er koopt, dat kan je uiteindelijk niet meer betalen. De groothandelaar reset iedere 24 uur zijn prijzen.
Mijn werkplaatsen maken geen munten, dus waarom zou je die op 24 uur zetten ??? o_O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 147694

Guest
Dat is ook mijn insteek @Mistwalker

Daarbij vraagt de toren steeds meer munten, dus is ook een goede muntenverbruiker.
 

Deleted User - 147694

Guest
Voorraden is de groothandelaar ook dol op, in tegenstelling tot munten kun je die niet voor kennispunten omwisselen namelijk.
 

DeletedUser3012

Guest
Leuk weer een event! Helaas wel jammer dat het weer het krasloten systeem is... dacht dat hoop spelers daar niet blij mee waren:rolleyes:
Klopt, ben ook weer lekker op de klaagplek te keer gegaan. Ben er niet blij mee. Dacht ook dat na de feedback van vorig event, en de veranderingen die ze hadden gemaakt voor het event daarna, de events blijvend aangepast zouden zijn. Helaas...
 

DeletedUser3012

Guest
Lelijk laadscherm natuurlijk, zoals gewoonlijk. Weer een Lazy-Inno flut event. Mag ik het oude, niet-event laadscherm weer terug A.U.B? Dank bij voorbaat. Potverdorie
 
Ha Boon! Weer terug? Ik mis je al een tijdje… Mopper de mopper… overigens: op 1 plek klagen is genoeg hoor! :)
 

DeletedUser4164

Guest
Op het vlak van feedback, ik heb net als velen een hekel aan dit gokkast systeem en heb veel liever de kistjes waar bij je nog iets van strategie kan toepassen.
Ik heb ook nog een vraag. Als je klaar bent met de eerste reeks opdrachten krijg je de dagopdrachten, begrijp ik het juist dat als je bv 15 dagen doet over de eerste reeks, je dan nog maar 5 dagopdrachten kan doen. Of werkt het zoals bij de dagopdrachten van vroegere events dat je alle dagopdrachten na elkaar kan doen tot je bijgewerkt bent?
 

Deleted User - 124539

Guest
Of werkt het zoals bij de dagopdrachten van vroegere events dat je alle dagopdrachten na elkaar kan doen tot je bijgewerkt bent?
Exact zo ja, als je bv. op de voorlaatste dag klaar bent met de reguliere opdrachten, kun je dan nog proberen om alle dagopdrachten te doen, te beginnen met de eerst dagopdracht en dan voort.
 
Bovenaan