• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Meiviering

DeletedUser4585

Guest
...maar uh... je hebt je plaatsingstijd en activatie-tijd niet meegeteld???
Dan kan je net zo goed ook de tijd tellen dat het gekost heeft om zover te komen (ruimte/bevolking/etc.), dus eigenlijk alles vanaf start NL2 (of moet dat zelfs ßeta zijn). :p
 
meen toch echt dat ik 5400 punten moest scoren, misschien was ik in een ander hoofdstuk ? of misschien deed INNO een individuele test ? BTW > meende ook dat 1 dag slechts 30 punten was en 2 dagen 40 punten ipv 40 en 60. Zal wel al die evenementen door elkaar gehaald hebben. o_Oo_Oo_O Elvenar kolder o_Oo_Oo_O
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2578

Guest
Mag je voor de punten willekeurig fabriekjes gebruiken of moet het van je bonusgoederen zijn?
 

DeletedUser726

Guest
Zullen we deze discussie, die niet bij de meiviering hoort, hierna doorzetten in een nieuw topic???
@SparklyElf : alle t1 is in orde, ook niet bonus.
 

DeletedUser2578

Guest
@SparklyElf : alle t1 is in orde, ook niet bonus.
Ok, dankje. Dat scheelt weer ruimte en fabriekjes!
Zullen we deze discussie, die niet bij de meiviering hoort, hierna doorzetten in een nieuw topic???
Zover ik kan zien is er door moderators geen nieuw topic feedback hierover gemaakt daarom stelde ik mijn vraag hier.
 
Bovenaan