• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback - Elvenar 5 jaar

DeletedUser726

Guest
Ik nodig jullie uit om hier de feedback te plaatsen voor Elvenar 5 jaar.
 

DeletedUser726

Guest
Iemand enig idee wat de voortgangsindicator van het mini-event aan dient te geven?
ik heb 1900+ punten van de 2700, maar hij staat echt niet op de helft.

De tijd kan het ook niet zijn, daar het event nog niet eens op 1/3 van zijn tijd zit.
 

Bijlagen

  • 1BFCE6F6-2D41-40A7-87E9-80FD05D5A3B4.jpeg
    1BFCE6F6-2D41-40A7-87E9-80FD05D5A3B4.jpeg
    169,6 KB · Weergaven: 87
voortgang punten > daar sta je 505 punten voorbij het 1485 punten station = nog te gaan 710 (resp. 1/3 en 2/3)

Ik heb dit ook gedaan op de Beta server en meende echt dat ik daar 5400 punten moest halen > Heb ik de Elvenar-Kolder (= digitale variatie op Corona ) of zijn er meer spelers die op Beta hebben gezeten met dezelfde ervaring ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser726

Guest
Die producties heb ik vandaag wel klaar.... heb ook nog een zwik t1 baby staan, stonden aan op 2 dagen, maar heb ik achteraf eigenlijk helemaal niet nodig
 
Bij mij laat de voortgangindicator zien hoeveel punten ik al heb verzameld, op dit moment 640 van de te halen 2700 en dat geeft het balkje ook weer, zie hieronder... mischien is het balkje op de app ingekort?

Knipsel.JPG
 
Oh, okay, dank. Met "te vinden" bedoelen ze dus te zien en niet dat je er echt iets kunt vinden en dan oppakken.
Alleen optisch dus.
Verder habbekrats aan volk (in H16 ongeveer /m2 wat een lvl 11 woonhuis geeft) en redelijk wat cultuur voor wie daar nog behoefte aan heeft.
Vooral een hebbedingetje al met al.
 
Die producties heb ik vandaag wel klaar.... heb ook nog een zwik t1 baby staan, stonden aan op 2 dagen, maar heb ik achteraf eigenlijk helemaal niet nodig
Yup, de uitdaging is niet echt een uitdaging in de letterlijke zin van het woord, ten zij ze je uitdagen er 3 dagen over te doen natuurlijk. (En voor de bonus, je mag niet ophouden met prduceren :) )
 
Inno mag ook wel wat weggeven he is een feestje. Vandaag dubbele punten op tier 1 en morgen ws op tier 2 en overmorgen op tier 3. Ook je spiri draait dubbel mee van de desbereffende tier groep
 

DeletedUser726

Guest
Spiri is leuk als je ze nodig hebt.... maar om ze nou te maken zodat ze verdampen....
 

DeletedUser2578

Guest
✨Elvenar gefeliciteerd met de 5 jaar jubileum!✨Gebouwtje Eenhoorn loo ziet er weer mooi uit, dank!✨
 
Gut, het gebouw viel nu al. lol. Het zijn dus 2 gouden, knuffelende eenhoorns. Best schattig en mooi gedaan. Ik hou wel van die bewegende dieren. Die eekhoorns die door de boom renden waren ook mooi. Deze mag blijven staan tot komende BSA. Dan zal het de ruimte moeten teruggeven.
 
Bovenaan