Dan kun je het beste een melding maken bij support, zodat zij dit kunnen bekijken en oplossen.op de pc
Dan kun je het beste een melding maken bij support, zodat zij dit kunnen bekijken en oplossen.op de pc
als eerst opdracht krijg ik drie keer burenhulp verlenen maar ondanks nu al 25 keer burenhulp komt er op de balk nog steeds 0 van 3 te staan wat doe ik fout?
de hele broederschap heeft burenhulp gekregen plus al mijn directe buren maar nul resultaat
Ahhhhhhhh, mag ik dat doen?Als je toch de taalnazi bent, verbeter ook ff mijn andere tikfouten.
Niemand zit te wachten op irritante betweters, en je zou je moeten afvragen wat de reden is dat iemand een tikfout maakt.
De NL lijst staat op dit forum, alleen onder een ander onderwerp. Het onderwerp het 'Nieuws over de Beta" of iets dergelijks.Wil iemand die ook in Beta kan de NL lijst van de opdrachten naar dit forum kunnen kopiëren alvast dank hiervoor
Jaaaaa!Van mij mag het park naast mijn stad voor altijd zo blijven, ik vind het prachtig!
Vind ik ook!!! Echt een vakantiegevoel! En ik moet nog een week werken!Jaaaaa!
Zo klaar met het eventje, was leuk!
Veel timeboosters en die heb ik graag
Jij bent de enige die dat mag doen maar wel prive he anders krijg je tik over je vingersAhhhhhhhh, mag ik dat doen?
Op mobiel moet je het event menu openen(links boven) daar kan je hem afronden@DonFrank @Meesterslager , Ik speel met 3 accounts zowel mobiel als op de pc. Ik heb alle opdrachten voltooid, de laatste 2 via mobiel. Nadat ik de laatste opdracht heb voltooid, zijn alle opdrachten verdwenen. Ik kan met alle 3 de accounts de opdrachtenreeks niet afronden via mobiel, omdat de laatste opmerking niet in beeld komt op mobiel. Ik kan ze wel op de pc afronden. Zie foto's. Betekent dit dan dat iedereen die mobiel speelt die laatste "opdracht" ter afronding niet ziet.
Bekijk bijlage 4244 Bekijk bijlage 4245
Dat kan ik zelf niet meer nagaan, maar hopelijk werkt dat inderdaad.