• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Koningin der Zeeën

DeletedUser1732

Guest
Hoi allemaal (weer terug van weggeweest).. lijkt me een leuk evenement al mis ik wel wat tentakels van de inktvis op het hoofd van de zeemeermin.. tel er 4 / misschien 5 xD wat er dan wel een beetje gek uitziet, maar naast dat wel een grappig gebouw.
 

DeletedUser1732

Guest
Welkom terug Lionel!

Ook ik ben er een hele tijd tussenuit geweest en is inderdaad leuk om bekenden te zien
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik ken het spel, dank je. Zit al te wachten op nieuw ras ;)

Heb je dan wel door dat je voor de Combinatiespreukenproductie alleen de relikwieën gebruikt die niet een productiebonus geven voor je T1-6?

ik zou wel 1 a 2 events alleen grote gebouwen kunnen doen en die verbreken bij het 3 de event, maar dat lost mijn reliks niet op, en ja ik doe toernooien, ben niet helemaal blond.

Ik had niet anders van je verwacht, provincies vrijspelen voor extra reli's is voor jou ook niet een snelle optie meer, dus je bent daarvoor enorm afhankelijk van de prestaties die jij en je broeders bij die betreffende toernooien neerzetten.

Overigens zijn het over het algemeen de kleinste en de grootste spelers die (groten)deels buiten de boot vallen door de vele onvoordelige opdrachten bij de laatste events...
 
Hoi!
Ik hoop dat ik niet onbeschoft ben (is echt niet mijn bedoeling)

Ik kijk altijd bij de discussie groep als er een nieuw event komt en tot nu toe heb je altijd een persoon die zo geweldig is een NL lijst te maken van de opdrachten (ik zelf kan wel engels maar mijn guild lid heeft erg veel moeite met engels) dus ik zoek dan altijd voor haar of er 1 is gepost.

maar heb er dit keer niet 1 kunnen vinden (ik hoop dat ik verkeerd gekeken heb)

Normaal gesproken zou ik zelf de lijst vertalen voor der.
Maar heb op het moment veel stress door dat me dochter morgen naar een kliniek gaat (eerste keer) dus lukt het zelf mij niet op te begrijpen wat er staat o_O Wat vermoeidheid niet met je hoofd doet :confused:

Dus zou heel gelukkig zijn en mijn vriendin ook! als iemand ons kan vertelen of de lijst er al is :oops::)

Al vast bedankt voor jullie hulp!
Groetjes Moon.

(ik reageer soms wat laat sorry voor dat)
 

DeletedUser2665

Guest
Hoi!
Ik hoop dat ik niet onbeschoft ben (is echt niet mijn bedoeling)

Ik kijk altijd bij de discussie groep als er een nieuw event komt en tot nu toe heb je altijd een persoon die zo geweldig is een NL lijst te maken van de opdrachten (ik zelf kan wel engels maar mijn guild lid heeft erg veel moeite met engels) dus ik zoek dan altijd voor haar of er 1 is gepost.

maar heb er dit keer niet 1 kunnen vinden (ik hoop dat ik verkeerd gekeken heb)

Normaal gesproken zou ik zelf de lijst vertalen voor der.
Maar heb op het moment veel stress door dat me dochter morgen naar een kliniek gaat (eerste keer) dus lukt het zelf mij niet op te begrijpen wat er staat o_O Wat vermoeidheid niet met je hoofd doet :confused:

Dus zou heel gelukkig zijn en mijn vriendin ook! als iemand ons kan vertelen of de lijst er al is :oops::)

Al vast bedankt voor jullie hulp!
Groetjes Moon.

(ik reageer soms wat laat sorry voor dat)

Die is er wel al. Ik meen in het deel over Nieuws van de beta.
 

DeletedUser4115

Guest
Ik weet niet waar ik die zeemeermin kan zien, ik speel altijd met de iPad, ik zie stranden en hier en daar een schelp maar geen zeemeermin te bekennen en ook geen opdrachten om uit te voeren.
Zo jammer dat niet alles ook via de app haalbaar is, leuk spel maar de app blijft een beetje achter in mijn optiek.
 
Ik weet niet waar ik die zeemeermin kan zien, ik speel altijd met de iPad, ik zie stranden en hier en daar een schelp maar geen zeemeermin te bekennen en ook geen opdrachten om uit te voeren.
Zo jammer dat niet alles ook via de app haalbaar is, leuk spel maar de app blijft een beetje achter in mijn optiek.

Ik speel ook voornamelijk via de app :) het event start vast nog wel ergens vandaag.. in de aankondiging staat dat het vandag start, 8 juli is nog niet voorbij :) de opdrachten staan in een ander topic, zoals hierboven wordt vermeld op nieuws van de beta xD overigens kan je in de aankondiging zien hoe het gebouwtje wat je kan verdienen eruit ziet.
 

DeletedUser2114

Guest
Leuk dat je naast het gebouw van de zeemeermin ook nog een wensput kunt winnen :)
 
Heb de spoiler ook gevonden... kan die niet ook op deze pagina? Ik weet niet hoe dat moet :rolleyes:, in zo'n groen venstertje...
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik weet niet of dit voor iedereen geld, maar ik heb vanmorgen mijn Burenhulp ronde bij mijn Broederschap al gedaan en mijn 3 kisten binnengehaald.

Mijn verrassing was dan ook groot dat ik bij de opdracht om 3x Burenhulp te geven, er wederom 3 ontving.

Op mijn 2e account kreeg ik wederom 3 kistjes.

Ik weet niet of het komt omdat ik de Burenhulp gegeven heb voor het event begon, maar ik zou het aanraden om voor je die opdracht krijgt alvast de 3 kistjes binnen te halen en dan afwachten of je wederom weer 3 kistjes krijgt bij de eventopdracht, want zeg nou zelf, 6 kistjes is dubbel zo leuk als 3. ;-)
 

DeletedUser3012

Guest
Dit lijkt tot nu toe een makkelijk te halen event, zoals het valentijn van vorig jaar.
Heb er zin in! :)
 
als eerst opdracht krijg ik drie keer burenhulp verlenen maar ondanks nu al 25 keer burenhulp komt er op de balk nog steeds 0 van 3 te staan wat doe ik fout?
 
Bovenaan