• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Koningin der Zeeën

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
forumbanner01.png
Beste Elfen en Mensen,

In de buurt van het bos bij je stad kan je Mauriel, de koningin der zeeën vinden, verstopt in een enorme zeeschelp. Zodra ze zich begint voor te stellen, lijkt het erop dat ze haar geheugen kwijt is...

Kan je Mauriel helpen om de opdrachten te voltooien om te ontdekken hoe ze hier terecht gekomen is? Als het je lukt haar herinneringen terug te krijgen, krijg je niet alleen haar vriendschap en het vertrouwen van het zeemeerminnenvolk, die zich voorbereiden op het zomerfeest van hun koningin, maar ook een speciaal gebouw!


rewardbuilding01res.png

4x4, geeft zowel bevolking als cultuur

De koningin der zeeën komt in je stad van 8 juli tot en met 17 juli.
Zorg ervoor dat je alle opdrachten binnen de tijd voltooid en je zal zien dat "Mauriel - De koningin der zeeën" in je stad blijft ;).

We wensen je veel plezier met het ontdekken van het verhaal van haar verschijning en kijken uit naar je feedback in ons discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over dit evenement!
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop toch echt niet dat er weer fragmenten en combinatie versnellers worden gevraagd, ik kapseis daar elke keer op. De zin om dan aan een event te beginnen is dan al gestrand. *nu al geen zin erin*
 

DeletedUser2975

Guest
Ik hoop toch echt niet dat er weer fragmenten en combinatie versnellers worden gevraagd, ik kapseis daar elke keer op. De zin om dan aan een event te beginnen is dan al gestrand. *nu al geen zin erin*
Spelfragmenten worden wel gevraagd, enkele keren zelfs..hoezo kapseis je daar over, de academie doet zijn werk wel ;).
 
Spelfragmenten worden wel gevraagd, enkele keren zelfs..hoezo kapseis je daar over, de academie doet zijn werk wel ;).
Nouhou, als je niet genoeg te verbreken hebt en je niet krap maar niet heel erg ruim in de reliks zit (om je broodnodige prod.bonus te houden) dan kom je niet ver.
 

DeletedUser2975

Guest
Nouhou, als je niet genoeg te verbreken hebt en je niet krap maar niet heel erg ruim in de reliks zit (om je broodnodige prod.bonus te houden) dan kom je niet ver.
Ik zit ook niet heel erg ruim in de relekw. en heb mijn prod.bonus redelijk op orde. Ik heb met die opdrachten geen moeite.
 
Nouhou, als je niet genoeg te verbreken hebt
Dit kun je eenvoudig oplossen door tijdens een event zoals de laatste, wat extra gebouwtjes te winnen. Het enige doel van die gebouwtjes is om ze te vermalen tot spreuk-fragmenten, dus wat het is of hoe slecht of goed het is maakt allemaal niet uit. Omdat je meer spreukfragmenten krjgt bij grotere gebouwen is het handig om een grote gebouwen qua oppervlakte te pakken voor dat doel.

Voor de reliks, als je nog geen toernooi speelt zou ik je dat aanraden. Het is veruit de grootste bron van reliks, kp, wonder instants, en spreuken, allemaal spul wat je nuttig kunt gebruiken in je stad.

EDIT: Ninja-ed door Yogi
 

DeletedUser2665

Guest
Is het ook niet zo dat je productiebonus niet meer afneemt?
 
Dit kun je eenvoudig oplossen door tijdens een event zoals de laatste, wat extra gebouwtjes te winnen. Het enige doel van die gebouwtjes is om ze te vermalen tot spreuk-fragmenten, dus wat het is of hoe slecht of goed het is maakt allemaal niet uit. Omdat je meer spreukfragmenten krjgt bij grotere gebouwen is het handig om een grote gebouwen qua oppervlakte te pakken voor dat doel.

Voor de reliks, als je nog geen toernooi speelt zou ik je dat aanraden. Het is veruit de grootste bron van reliks, kp, wonder instants, en spreuken, allemaal spul wat je nuttig kunt gebruiken in je stad.

EDIT: Ninja-ed door Yogi
Ik ken het spel, dank je. Zit al te wachten op nieuw ras ;)
Dit keer was ik met vakantie en dan daarbij de laatste 2 eveneten vroegen fragmenten en combiversnellers, en heb ik niet alle quests kunnen doen dus ook niet genoeg zaadjes/veertjes/eikeltjes of wat ever kunnen maken.
ik zou wel 1 a 2 events alleen grote gebouwen kunnen doen en die verbreken bij het 3 de event, maar dat lost mijn reliks niet op, en ja ik doe toernooien, ben niet helemaal blond.
 

DeletedUser2975

Guest
Ik ken het spel, dank je. Zit al te wachten op nieuw ras ;)
Dit keer was ik met vakantie en dan daarbij de laatste 2 eveneten vroegen fragmenten en combiversnellers, en heb ik niet alle quests kunnen doen dus ook niet genoeg zaadjes/veertjes/eikeltjes of wat ever kunnen maken.
ik zou wel 1 a 2 events alleen grote gebouwen kunnen doen en die verbreken bij het 3 de event, maar dat lost mijn reliks niet op, en ja ik doe toernooien, ben niet helemaal blond.
Het is ..what ever...misschien toch beter helemaal blond te zijn :D
 
Het is ..what ever...misschien toch beter helemaal blond te zijn :D
Als je toch de taalnazi bent, verbeter ook ff mijn andere tikfouten.
Niemand zit te wachten op irritante betweters, en je zou je moeten afvragen wat de reden is dat iemand een tikfout maakt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hoi allemaal (weer terug van weggeweest).. lijkt me een leuk evenement al mis ik wel wat tentakels van de inktvis op het hoofd van de zeemeermin.. tel er 4 / misschien 5 xD wat er dan wel een beetje gek uitziet, maar naast dat wel een grappig gebouw.

Welkom terug Lionell . Die andere tentakels zitten vast aan de achterzijde ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1031

Guest
Weer een leuk tijdverdrijf ;) terwijl we hier in ons mooi decor aan de zee liggen in Elvenar, geeft je nu een echt vakantiegevoel :p
Warme zondaggroetjes van Rozenelfje :)
 
Bovenaan