• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

Ik zie dat het niet heel goed uitgelegd was bij de aankonding van dit hoofdstuk. Vanaf dit hoofdstuk wordt welvaart gebruikt om je bonusproductie te bepalen. Je portaal upgraden verhoogt dus niet meer je bonus zoals het voordien deed, maar enkel als je meer welvaart in gebruik hebt (meer hoofdstuk gebouwen) verhoogd je bonus. elke 6 welvaart die je gebruikt (bovenop de kost van je portaal) komt er 1% bonus bij.

ik ga er dus van uit dat die anderen, net iets meer welvaart gebruiken.

Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Ik ga als dit hoofdstuk voorbij is (wacht enkel nog op die laatste 45M mana) al mijn productiegebouwen in inventaris zetten ipv te verwijderen. Als het volgende hoofdstuk dan komt en ik speel nog, dan kan ik die gewoon terug uit inventaris halen, en meteen nieuwe hoofdstuk starten met een bonus van 300% ofzo.

Tenminste het zal afhangen van hoeveel welvaart het nieuwe portaal kost (want kostprijs portaal = 100% bonus), als dat 6000 welvaart kost, dan is mijn 300% bonus maar 30% en dus niet de moeite waard.
Welvaart wordt toch gebruikt door het gastras? We hebben evenveel gastras staan, dus dat kan het niet zijn. Mijn bloeiend geeft wel iets meer bonus, en die telt wel mee. Dan zou ik dus iets meer moeten krijgen, en niet minder.
 
Ik vraag me af of er nog een gebouw(tje) is wat een bonus geeft op gastras? De ketel werkt maar voor een aantal uur
 
Het ligt er ook aan hoeveel je investeert in je Ketel.
Meer levels en hoeveel je doneert.
Vraag het maar aan je andere leden.
Succes.
 
We hebben evenveel gastras staan, dus dat kan het niet zijn
Niet alleen het aantal gastgebouwen, maar ook nun level geeft veranderingen in de gebruikte hoeveelheid welvaart, en dus veranderingen in de hoveelheid produktie van elk gebouw.

Op de upgrade tab van een gebouw zie je onder benodigheden ook een hoeveelheid welvaart staan. Die hoeveelheid verhoogt je produktie. Je ziet dat het beste als je naar produkties met grotere aantallen kijkt, omdat kleine veranderingen in hoeveelheid welvaart dan voor grotere veranderingen in produktie zorgt (1% extra van 20 is minder goed te zien dan 1% van 1000)..
 
Bovenaan