• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

Doen ze niet om dat je anders geen keuze overhoud om voor de ene helft community te doen en de andere helft munten.
Eenmaal op community gezet blijft die daar ook op staan totdat je het weer veranderd
Als ze het met vinkjes doen net als bij fabs en wp's kan het best Yogi. Dus mijn voorstel blijft staan. Of als iemand nog wat beters weet, dan graag :p
 
Ik vind het raar dat als je de woning hebt gezet op Com. netw je maar 1 unurium krijgt als je het OW Val zegeltoren geplaatst hebt.
Zo is de zegeltoren een beetje buitenspel gezet en niet interessant meer..
 
Ik vind het raar dat als je de woning hebt gezet op Com. netw je maar 1 unurium krijgt als je het OW Val zegeltoren geplaatst hebt.
Zo is de zegeltoren een beetje buitenspel gezet en niet interessant meer..
Je krijgt unurium over het aantal munten die je oogst vanuit je woonhuizen.
Als je die op community zet oogst je geen munten dus krijg je dan ook geen unurium.
We mogen blij zijn dat we er 1 voor de moeite krijgen.
 
Je krijgt unurium over het aantal munten die je oogst vanuit je woonhuizen.
Als je die op community zet oogst je geen munten dus krijg je dan ook geen unurium.
We mogen blij zijn dat we er 1 voor de moeite krijgen.
bedankt voor het verhelderen.. geen bug dus
 
Hoofdstuk al weer klaar sinds gisteren. Kan ik me weer concentreren op mijn OW.
Eerst even vol gaan voor bsa want heb nu toch de ruimte.
 
Dat motiveren van jou is een gave ;).

Ooit kom ik ook voorbij het volgende hoofdstuk :p
ik ga er van uit dat je dit ironisch bedoelt? Der is niks leuks aan 9 maanden wachten op een hoofdstuk en die dan in een week af te werken om vervolgens terug 9 maand niks zinvols te doen. Het is de beste manier om vast te stellen dat het spel eigenlijk zo leuk niet is, en dan te stoppen met spelen. Tenminste dat is toch mijn mening.

Ik zou dus zeggen, geniet maar van je huidige hoofdstuk en doe er maar zo lang over als je zelf wil.
 
ik ga er van uit dat je dit ironisch bedoelt?
Ik denk dat je de ironie hier zelf opvoert , je geeft aan dat je zelf de keuze hebt om te bepalen hoe lang je over een hoofdstuk kan/mag doen en uit vervolgens de frustratie dat als je die keus hebt het spel eigenlijk niet meer zo leuk is.

Het was natuurlijk gewoon een compliment naar Yogi69 toe, tuurlijk is het spel makkelijker als je meer tot je beschikking hebt door welke reden dan ook, of het nu voorraden, diamanten of bergen directe effecten zijn meestal opgebouwd uit de lange tijd die je dit spel al speelt en de vele wachtperiodes die je al doorgemaakt hebt. Neemt niet weg dat je echt nog wel het een en het ander moet beheersen om het zo snel af te ronden zelfs met veel tot je beschikking.
 
Dank voor je compliment @Moriarte.
Precies zoals jij het beschrijft. Ben de laatste 4 hoofdstukken steeds eindspeler geweest. Dan bouw je gewoon enorm veel voorraden op alsmede boosters en spreuken. En als je er genoeg van hebt is het zonde om ze niet te gebruiken.
Ook al ben ik nu weer eindspeler het spel blijft leuk omdat ik altijd wel weer ergens een uitdaging in zie. Doel is nu om meer OW naar max te brengen. En ik laat verder gewoon de tijd zijn werk doen om weer het nodige te verzamelen. En probeer altijd slimmigheidjes te ontdekken om meer uit het spel te halen. Ik ben wat dat betreft nog steeds niet verzadigd.
 
Je krijgt unurium over het aantal munten die je oogst vanuit je woonhuizen.
Als je die op community zet oogst je geen munten dus krijg je dan ook geen unurium.
We mogen blij zijn dat we er 1 voor de moeite krijgen.
hahaha, die 1 voor de moeite zijn we ook kwijt nu.. had ik maar gezwegen hè ..
 
Die 1 munt zal waarschijnlijk een tijdelijke oplossing zijn geweest omdat ze niet genoeg tijd hadden om de software te leren om echt geen geld meer te geven. Ondertussen heeft iemand nu blijkbaar wat extra tijd gevonden voor die wijziging.
 

Deleted User - 126838

Guest
Ik moet nu 'welvarende woongebouwen' activeren, maar dat vraagt 25.000 "prooi". Ik maak nu 484 per 6 uur aan in 1 V-werkplaats. Zijn er nog manieren om die productie op te schroeven (en ik bedoel niet meer V-werkplaatsen)?
 
Ik moet nu 'welvarende woongebouwen' activeren, maar dat vraagt 25.000 "prooi". Ik maak nu 484 per 6 uur aan in 1 V-werkplaats. Zijn er nog manieren om die productie op te schroeven (en ik bedoel niet meer V-werkplaatsen)?
de standaard manieren zoals in elk hoofdstuk. Breng je nederzettingsproductie naar een zo hoog mogelijke bonus.
Dit kan je doen door bloeiende handelaarsgilde zo hoog mogelijk te maken.

Vorige hoofdstukken kon je dat ook verhogen door je portaal zo snel mogelijk naar hoger niveau te brengen, maar sinds dit hoofdstuk heeft dat geen invloed meer. Vanaf nu moet je zo veel mogelijk welvaart 'gebruiken' om extra bonus te krijgen.
Dat wil dus jammergenoeg zeggen, extra valliorianse of diabhal werkplaatsen plaatsen of upgraden....
 
Ik heb mijn werkplaatsen (beide 9 stuks) op lvl 4 en mijn portaal ook op lvl 4. Mijn bloeiend handelaarsgilde staat op lvl 30. Ik maak 21 offers per slot.
BS leden die ook beide wp (ook 9 stuks) op lvl 4 hebben en daarnaast portaal op 4 maar bloeiend op lvl 28 hebben, maken 22 offers per slot.
Geen idee hoe dit kan, iemand een idee? Ik ging er vanuit dat alleen het gastras en het bloeiend handelaarsgilde van invloed zijn, maar blijkbaar is er nog iets anders waardoor je je productie kunt opschroeven?
 
Hoi roos50,

Die verhoging heb ik ook gehad, maar dan wel 24 i.p.v. 21.
Ik had het ook niet gelijk door, maar die verhoging kreeg ik nadat ik de Ketel had gedaan.
Je kan na de productie van 4 Bekers doneren.
Daar heb je een middel genaamd "Geschenk van de hoge heren"...
Die verhoogd je Productie van nederzettingsgoederen.

Misschien heb je dat gedaan.
Groetjes Co.
 
Ik heb mijn werkplaatsen (beide 9 stuks) op lvl 4 en mijn portaal ook op lvl 4. Mijn bloeiend handelaarsgilde staat op lvl 30. Ik maak 21 offers per slot.
BS leden die ook beide wp (ook 9 stuks) op lvl 4 hebben en daarnaast portaal op 4 maar bloeiend op lvl 28 hebben, maken 22 offers per slot.
Geen idee hoe dit kan, iemand een idee? Ik ging er vanuit dat alleen het gastras en het bloeiend handelaarsgilde van invloed zijn, maar blijkbaar is er nog iets anders waardoor je je productie kunt opschroeven?
Ik zie dat het niet heel goed uitgelegd was bij de aankonding van dit hoofdstuk. Vanaf dit hoofdstuk wordt welvaart gebruikt om je bonusproductie te bepalen. Je portaal upgraden verhoogt dus niet meer je bonus zoals het voordien deed, maar enkel als je meer welvaart in gebruik hebt (meer hoofdstuk gebouwen) verhoogd je bonus. elke 6 welvaart die je gebruikt (bovenop de kost van je portaal) komt er 1% bonus bij.

ik ga er dus van uit dat die anderen, net iets meer welvaart gebruiken.

Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Ik ga als dit hoofdstuk voorbij is (wacht enkel nog op die laatste 45M mana) al mijn productiegebouwen in inventaris zetten ipv te verwijderen. Als het volgende hoofdstuk dan komt en ik speel nog, dan kan ik die gewoon terug uit inventaris halen, en meteen nieuwe hoofdstuk starten met een bonus van 300% ofzo.

Tenminste het zal afhangen van hoeveel welvaart het nieuwe portaal kost (want kostprijs portaal = 100% bonus), als dat 6000 welvaart kost, dan is mijn 300% bonus maar 30% en dus niet de moeite waard.
 
Laatst bewerkt:
Hoi roos50,

Die verhoging heb ik ook gehad, maar dan wel 24 i.p.v. 21.
Ik had het ook niet gelijk door, maar die verhoging kreeg ik nadat ik de Ketel had gedaan.
Je kan na de productie van 4 Bekers doneren.
Daar heb je een middel genaamd "Geschenk van de hoge heren"...
Die verhoogd je Productie van nederzettingsgoederen.

Misschien heb je dat gedaan.
Groetjes Co.
Ik heb geen ketel gedaan maar weet niet of de andere leden dit wel gedaan hebben. Ik ga het in ieder geval deze week in de gaten houden, dank voor de tip !
 
Bovenaan