• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Forumann_zodiac.png

Beste Elfen en Mensen,

De sterrenbeelden van de herfst hebben zich gevormd en er worden magische gebeurtenissen verwacht. De goden Kirit en Krarak combineerden hun krachten om een ingang naar hun goddelijke wereld te vormen, zoals wanneer de sterren zich op één lijn bevinden, zegt de legende, drie machtige beren hun leiding zullen volgen en aankomen in de waardige steden. De bruine beer leidt de krijgers en schenkt hun vruchtbaarheid, de ijsbeer ondersteunt de geleerden en de pandabeer brengt rijkdom uit andere landen.

Vier het herfstevenement samen met Glisal, een magisch wezen - half man, half paard - die elk jaar rond de herfst verschijnt om je te helpen tijdens dit betoverde seizoen.


Tussen 23 september en 17 oktober kan je Glisal's opdrachten oplossen om gouden sleutels te krijgen, die je kunt gebruiken om toegang te krijgen tot bollen, waarin dagelijkse- en andere prijzen in zitten, waaronder enkele gebouwen uit eerdere herstevenementen. Door bollen te openen krijg je ook sterrenstof, die de sterren in de nachtelijke hemel verlicht en je naar de grote prijzen leiden. Gouden sleutels kunnen ook gevonden worden aan de rand van je stad en is beschikbaar als beloning uit het mystieke object van de magische academie.

EvflowBear2.png

Tussen de grote prijzen kan je beerartefacten vinden, welke je kan gebruiken om de drie magische huisdierberen die dit evenement brengt te laten groeien:

Bprogress.png

(3x3, bonus afhankelijk van type, hoofdstuk en stadium, kan gevoerd worden met dierenvoeding)

De opdrachtenreeks van dit evenement is oneindig lang, waardoor je zoveel gouden sleutels kan verzamelen als je wil. Hoe meer gouden sleutels je verzameld, hoe meer beerartefacten je kunt verzamelen om je beren te laten evolueren. Maak een wijze keuze welke beer je als eerste wil evolueren, omdat het veel gouden sleutels kost om grote prijzen te ontgrendelen waar de beerartefacten een onderdeel van zijn.

Dit evenement heeft enkele nieuwe opdrachtvereisten, waaronder minimale vereisten voor werkplaatsen en fabrieken. Niveau 1 gebouwen volstaan daarbij niet, maar deze opdrachten zullen geen probleem veroorzaken wanneer je de gebouwen op het niveau van het vorige hoofdstuk hebt voor fabrieken of de vorige drie hoofdstukken voor werkplaatsen (of het hoofdstuk daarvoor als het hoofdstuk geen onderzoek had voor deze gebouwen).

Als je meer over het evenement te weten wil komen, kan je zowel de video met Nino, Julia en Jedrzej bekijken waarin ze als drie beren een "Beertastisch Social Media Interview" houden, of onze wikipagina lezen!


We wensen je veel plezier met het herfstevenement en horen graag je feedback in ons discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over het herfstevenement van dit jaar!
 
Ik vraag me af in hoeverre je, wanneer je nog in hoofdstuk 1 zit, aan het event mee kunt doen.
Ik ben overigens geen voorstander van de evenementen zoals ze nu zijn. Doe mij maar de oude vorm met dagopdrachten en een eindige reeks doorlopende opdrachten.Ik vond het leuk om te plannen en dan ook snel weer klaar te zijn.
 

DeletedUser234

Guest
Meestal zijn de opdrachten zo dat de ene opdracht moeilijk is voor beginners maar makkelijk voor endgamers en de andere opdr jusit moeilijk is voor endgamers en makkelijk voor beginners. Dus theoretisch gezien kan iedereen meedoen, ook in hoofdstuk 1, er is geen einde, dus je kan net als ieder ander gewoon zien hoever je komt.
 
Ik ben eigenlijk bang dat sommige opdrachten gewoon niet mogelijk zijn als je net bent begonnen bv als je nog geen magische academie hebt waarin je combinatieversnellers kunt maken en kunt handwerken. Maar ik zal wel zien hoe het loopt.
 

Deleted User - 147694

Guest
Hoofdstuk 1 kun je in enkele dagen afronden, net als hoofdstuk 2, die kun je beide dus binnen de duur van het event afronden, ik zie daar geen probleem in.
 
De aankondiging en bespreking van dit event op het beta-forum was voor mij een van de belangrijkste redenen om een buitendorpje op Winyandor te beginnen. Ik had namelijk geen zin om mijn medium-size steden op Arendyll mogelijk te stagneren door de lange opdrachten in werkplaatsen van je eigen tijdperk. Ik hoop op Winyandor het event beter te kunnen spelen omdat je daar in een nieuw stadje sowieso meer werkplaatsen en fabriekjes hebt staan.
 
Nou ik heb er zin in, zowel op Arendyll Al's Winyandor gaan we hopelijk Los. 1 account loopy nog wel wat achter in T1 productie / fabrieken
 

DeletedUser3597

Guest
Er is nog genoeg te plannen AlbertDeWijze. Op Elvengems worden verschillende opdrachten al gegeven, je weet zo bijvoorbeeld dat het slim is om 5 werkplaatsen van het huidige level alvast klaar te zetten met 1 dagsproducties, enz. enz.
 

DeletedUser286

Guest
Er is nog genoeg te plannen AlbertDeWijze. Op Elvengems worden verschillende opdrachten al gegeven, je weet zo bijvoorbeeld dat het slim is om 5 werkplaatsen van het huidige level alvast klaar te zetten met 1 dagsproducties, enz. enz.
Heb de 50 wp en 16 sets T1 nog staan van het laatste BSA. Komt dus wel goed hier op Arendyll. Op Winyandor zie ik het wel. Maak me daar nog niet teveel illusies ;) Herfstkleuring bevalt me goed iig ;) Laat maar komen dat event!
 

DeletedUser286

Guest
Voor mij is deze event nog nieuw...ik ben er nog niet zo lang dus...al die leuke bewegende gebouwtjes en andere dingetjes ( niet te duur he...ons bin zunig)

LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK!!!!
Voor het geval dat je het nog niet wist....ik heb er zin in:) :) :)
Kijk, heerlijk dat enthousiasme ;)
 
Er is nog genoeg te plannen AlbertDeWijze. Op Elvengems worden verschillende opdrachten al gegeven, je weet zo bijvoorbeeld dat het slim is om 5 werkplaatsen van het huidige level alvast klaar te zetten met 1 dagsproducties, enz. enz.
LOL, huidig level is 4881 bevolking per WP, het kan ook met een lager niveau, maar na een stuk of 3 WP is het echt wel op. Geen idee hoe lang het duurt om die te maken, ik ben nu een weekje met 1 WP bezig, en ben "al" op level 15, ongeveer op de helft denk ik.

Zelfs als ik als 1e een 1dags opdracht krijg, wat is de 2e dan? "Plannnen" is echt meer dan alleen voor de 1e opdracht, maar om te plannen moet je wel weten wat er komt. Alle mogelijke opdrachten alvast klaar zetten is er niet bij (wat de enige mogelijke vorm van planning is bij deze opzet).
 

DeletedUser3597

Guest
Ja, die bevolking is wel een dingetje inderdaad, maar ook dat is wat ik bedoel met plannen. Bij voorgaande events moest je vooral ruimte hebben, nu heb je minder ruimte nodig, maar heb je meer aan een aantal extra grote wp's en de inwoners die daar voor nodig zijn. Als je de opdrachten bekijkt kun je met wat slimmigheid best wel veel klaarzetten en voor de kleine/korte producties afwachten wat er komt en daardoor toch erg snel door veel opdrachten heen.
 

DeletedUser3597

Guest
Heb de 50 wp en 16 sets T1 nog staan van het laatste BSA. Komt dus wel goed hier op Arendyll. Op Winyandor zie ik het wel. Maak me daar nog niet teveel illusies ;) Herfstkleuring bevalt me goed iig ;) Laat maar komen dat event!

Let op dat de werkplaatsen en T1 fabrieken op een level van het huidige of vorige hoofdstuk moeten zijn! WPs en fabs op level 1 heb je niks aan...
 

DeletedUser3578

Guest
Wij zijn(waren)een event BS , nu het plannen onmogelijk wordt gemaakt omdat de gebouwen rond het niveau moeten zijn dat je hebt om mee te tellen hebben we besloten om als bs te gaan kappen met dit spel , eerst een toren die zo moeilijk is dat je de helft van je troepen kwijt bent en nu Events waarbij het alweer moeilijker wordt gemaakt om er doorheen te komen , wij hielden ruimte vrij om de events te spelen , was super om te doen , wat bezielt Inno om dit nu weer te gaan doen de lol is weg in ieder geval , we zoeken wel een ander spel .
Bye bye
 
Bovenaan