• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden

IK ben daar volledig mee akkoord dat men op voorhand provincies kan verkennen heb ik ook gedaan doe ik ieder keer als mijn munten balk vol is, heb er 12 open staan maar ik kan niet verder door die verrekte lelijke ork venten die in alle 12 van die provincies rond warreren en ik ben nog 7 vakken van de ork toren of hoe dat ding noemt verwijderd, moet nu nog 77 000 arduin blokken hebben om de dwergen stadhuis open te spelen heb wel al 3 arduin fabrieken staan misschien zal het nu ietske rapper gaan laat ons hopen é
 
'T is geen arduin maar graniet, heb nu de dwergenpoort uit gebreid heb ook nog een granietmijn en kopermijn bij geplaatst zo dat ik dat dwergen stadhuis kan vrij spelen maar ik ga paarden geduld moeten hebben en dat heb ik dus niet é, nu is mijn vrije plaats dat ik hield voor het BSA kwijt natuurlijk niets aan te doen als dat stad huis er door is kan ik nog wat velden vrijspelen
 

DeletedUser3597

Guest
'T is geen arduin maar graniet, heb nu de dwergenpoort uit gebreid heb ook nog een granietmijn en kopermijn bij geplaatst zo dat ik dat dwergen stadhuis kan vrij spelen maar ik ga paarden geduld moeten hebben en dat heb ik dus niet é, nu is mijn vrije plaats dat ik hield voor het BSA kwijt natuurlijk niets aan te doen als dat stad huis er door is kan ik nog wat velden vrijspelen

Ja, hier hebben we allemaal gezeten... Na de orks wordt het allemaal beter! Nog even doorbijten
 

DeletedUser3597

Guest
Jij zei dat het eerst inderdaad, maar SparklyElf begon over troepen en goederen om ze te veroveren. Vandaar dat ik de zin iets anders opschreef met wat meer nadruk op verkennen alleen.

Ha, ik las jouw uitleg alsof het idee van de makers van het spel is dat je provincies pas zou verkennen en vrijspelen als het event erom vraagt... Dat bedoelde ik dus niet (en jij ook niet zie ik nu) ;)
 
Let wel op dat je niet overscout raakt en alleen maar rode, heel moeilijke provincies om je heen hebt staan. Met wat geduld kun je prima alleen blauw, groen en soms geel doen. Dan heb je in ieder geval ruimschoots genoeg voor elk volgend hoofdstuk en zij ze makkelijk te doen als er een opdracht komt.
 
En diamanten ook? Want ik heb er echt wel tijd en energie ingestoken maar 15 artefacten op de nieuwe en 18 op de oude wereld is meer dan al mijn bs genoten.
reken er maar op dat er ook diamanten gebruikt zijn.
Maar dat is goed toch, dan is er geld uitgegeven en heeft inno er ook iets aan. Als inno niks zou verdienen zou het spel snel over zijn. Je moet jezelf niet kwellen door je te vergelijken met diamantspelers doe gewoon wat je zelf wil.
 
Als ik op de wereldkaart ben en een provincie wil ontdekken kijk ik altijd naar de prijs voor het ontdekken, en neem dan de goedkoopste, die gele en blauwe en groene markering zie ik nergens het cirkeltje rond de provincie is altijd rood, ik weet niet waar ik moet kijken dan
 
Als ik op de wereldkaart ben en een provincie wil ontdekken kijk ik altijd naar de prijs voor het ontdekken, en neem dan de goedkoopste, die gele en blauwe en groene markering zie ik nergens het cirkeltje rond de provincie is altijd rood, ik weet niet waar ik moet kijken dan
Wat is je vraag? Wat je moet doen als je alleen rode markeringen ziet?
 
@ rodeon, nee ik speel op de laptop, en mijn vraag is waarom die van mij enkel rood zien zowel in Winyandor en Arendyll en er staat altijd erg moeilijk bij
 
Dan ben je te snel aan het uitbreiden (ten opzichte van wat de spelmakers verwachten). In de 1e hoofdstukken gebeurt dat vrij snel omdat je verkenner nog snel is.
Als je een tijdje niets verkend krijgen ze vanzelf weer een minder rode kleur (door onderzoeken te doen van omvang en verkenners). Als je graag toernooi speelt dan verdient het de voorkeur alle optionele omvangonderzoeken niet te doen.
 
Dank u AlbertDeWijze, u bent waarlijk een wijs mens, ik minder want ik begrijp niet wat u bedoeld met omvangonderzoek, en ik speel inderdaad graag toernooien ik geraak zelfs soms tot aan 12 met enkel automatisch vechten, hand matig doe ik niet maak mij er te zenuwachtig mee en dat is niet goed voor mijn tikker hahaha
 

Deleted User - 124539

Guest
Met een omvangonderzoek bedoelt hij de onderzoeken die je troepomvang vergroten, de onderzoeken met als titel "upgrade troepomvang".
 
Aha nu ben ik mee bedankt voor de uitleg, dus de troepen upgrades niet doen oke ben mee
Wat ook invloed heeft is niet alleen het aantal provincies wat je verkent, maar ook het aantal wat je helemaal hebt vrij gespeeld (dus alle 8 confrontaties van hebt bevochten of hebt afgekocht)...
 
In Winyandor heb ik upgrade 5 gedaan en in Arendyll heb ik upgrade 8 gedaan dus 6 en 19 nog laten voor wat ze zijn,
 
ik speel inderdaad graag toernooien ik geraak zelfs soms tot aan 12 met enkel automatisch vechten

Wat daarbij ook enorm helpt is alle wonderen neerzetten die je eenheden sterker maken en die naar minstens lvl 11 brengen. Plus vechtversterkers maken in handwerken en, als je die hebt, vuurfeniks een zak te eten geven. Ik kom zo makkelijk 2 maal tot 30 zonder bizarre verliezen. Je raakt natuurlijk altijd troepen kwijt, maar dit is wel bij te produceren.
 
Als je een provincie verkend wordt hier een troepenomvang waarde bij de tegenstander aan toegekend afhankelijk van de kosten van die provincie:

Fictief voorbeeld:
Een provincie kost 65.000 munten en de troepenomvang waarde is 167.

Nu deze waarde is bepaald veranderd deze nooit meer (ook niet na een nieuwe verkenner onderzoek.
Je eigen troepenomvang op dat moment in het spel is 66

66 vs 167 wordt gezien als extreem moeilijk en de ring rondom de provincie wordt dan donkerrood.
als je je eigen troepenomvang verbeterd kan deze dan ook van kleur veranderen.
De kleur is primair het verschil tussen je eigen troepenomvang en dat van je tegenstander.

Het voordeel van troepenomvang onderzoeken niet afronden is algeheel bekend, namelijk betere toernooiresultaten.
Het nadeel hiervan is dat de gevechten op de wereldmap hierdoor sneller "donkerrood" zullen zijn.

Echter sinds ik mijn hele elvenar carrière al afkoop op de wereldmap heeft dat voor mij iig toch geen invloed.
 
Bovenaan