• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden

Ik zou echt graag zien dat een opdracht als koop
20 kp niet iedere keer terug komt. In mijn kleine stad niet te doen. In mijn grote stad geen probleem. Pas het aantal te kopen kp aan aan grootte van de stad ofzo.
Datzelfde geldt voor besteed 20 KP. In mijn grote stad gooi ik een instant op een wonder en in 10 seconden klaar. In Winyandor zijn nog bijna geen wonderen. Dus 15-20 uren bezig om KP aan onderzoeken besteden. Dat is een te groot verschil in tijd die nodig is om een opdracht te doen.
 
Ik ook, het was niet leuk als er nog zo'n evenement komt met ieder keer de zelfde opdrachten doe ik niet meer mee heb niet eens 1 beertje op 10 kunnen zetten, en het aantal sterrenbeeld punten die moesten in gevuld worden waren ook niet gelijk gewoonte zo als met de vlaggetjes, nee ben blij dat het gedaan is geef mij maar een BSA
 
Was een nuttig event.
6 beren op de nieuwe wereld waarvan 5 geplaatst en 4 beren op main (oude wereld) waarvan 3 geplaatst.
Zo lastig was die niet dat event. Als je er maar veel tijd en energie insteekt en er wat voor wilt doen.
 
Was een nuttig event.
6 beren op de nieuwe wereld waarvan 5 geplaatst en 4 beren op main (oude wereld) waarvan 3 geplaatst.
Zo lastig was die niet dat event. Als je er maar veel tijd en energie insteekt en er wat voor wilt doen.
En diamanten ook? Want ik heb er echt wel tijd en energie ingestoken maar 15 artefacten op de nieuwe en 18 op de oude wereld is meer dan al mijn bs genoten.
 
Dan heb ik jammer genoeg geen geluk gehad, heb meer gegeven dan gekregen, en heb er wel genoeg tijd en bonussen in gestoken
Ik heb super veel pech gehad :( Heb met moeite de bruine beer op 9 weten te krijgen. :confused: Maar met het beestje op zich ben ik blij :) Geluk speelde in het afgelopen event ook zeker een hele grote rol. Mijn zus won steeds tijdsboosters en vele malen 500 sleutels. Zij kreeg ook opdrachten zoals maak x aantal broden drankjes ect, Ik daarin tegen had een abonnement op gereedschapskisten. Heb dus ook geen ene tijdsbooster meer over ;) Nu heb ik dat beertje dan staan. Komt het voer bijna niet in de academie. Het is juist die functie die dat beestje zo aantrekkelijk maakt, plus als het wel langs komt vraagt het bonus relikwieën. Ik zit in hoofdstuk 5 doe goed mijn toernooien, maar juist die relics kan ik gewoon nog niet missen. Dit waren mijn 2 centen :);)
 
Begrijp wat u bedoeld heb ook veel tijd verminderingen en dias gebruikt zo kreeg ik elke dag verken een provincie of maak 15 lampen maar dan had ik er enkele van 3 of 5 lampen, of het was ieder keer 9 relieken, gelukkig kwam het toernooi aan want een provincie voltooien kon ik ook niet daar er overal die lelijke ork venten in zitten en ik ben nog zo ver niet, als het de volgende keer weer zo is laat ik het evenement aan mij voorbij gaan
 
Begrijp wat u bedoeld heb ook veel tijd verminderingen en dias gebruikt zo kreeg ik elke dag verken een provincie of maak 15 lampen maar dan had ik er enkele van 3 of 5 lampen, of het was ieder keer 9 relieken, gelukkig kwam het toernooi aan want een provincie voltooien kon ik ook niet daar er overal die lelijke ork venten in zitten en ik ben nog zo ver niet, als het de volgende keer weer zo is laat ik het evenement aan mij voorbij gaan
Ik liep ook tegen de tiende ring aan in de provincies , daar heb je inderdaad orc mannetjes voor nodig om het af te kopen. Inmiddels kan ik dat nu wel. Maar er was toch een moment dat ik het nog niet kon.tja diamanten daarvoor uitgeven is niet echt een optie. Ik duim voor je dat je binnenkort orcs kan gaan maken elvenis ;) want die opdrachten met relics komen volgend mini event ook weer voor :eek: . Straks eindig ik met scouten nog in Timboektoe :p:p:p
 

DeletedUser3597

Guest
Tip: verken vast 20-40 provincies, maar speel ze verder niet vrij. Je hebt dan in een volgend event enorm veel mogelijkheden om relics te scoren en ontmoetingen te voltooien.
 

DeletedUser

Guest
Tip: verken vast 20-40 provincies, maar speel ze verder niet vrij. Je hebt dan in een volgend event enorm veel mogelijkheden om relics te scoren en ontmoetingen te voltooien.

Dat werkt voor mij alleen als het volgende event pas over 5-6 maanden komt, dan heb ik er (heel!) misschien 40 verkend ;)
 

DeletedUser2578

Guest
Tip: verken vast 20-40 provincies, maar speel ze verder niet vrij. Je hebt dan in een volgend event enorm veel mogelijkheden om relics te scoren en ontmoetingen te voltooien.
Ja, maar om die 20-40 provincies vrij te kunnen spelen heb je behoorlijk veel legers en goederen nodig. Toevoeging: heb veel getrainde troepen en spaar redelijk veel goederen op:)
 
Ja, maar om die 20-40 provincies vrij te kunnen spelen heb je behoorlijk veel legers en goederen nodig. Toevoeging: heb veel getrainde troepen en spaar redelijk veel goederen op:)
Het idee is juist dat je de provincies alleen verkent, en pas vrijspeelt (ie verovert) als een event er om vraagt en niet eerder. Je hebt voor het veroveren inderdaad troepen en/of goederen nodig (tijdens het event), dus die moet je ook sparen, en tijdens een event gebruiken.
 

DeletedUser2578

Guest
Het idee is juist dat je de provincies alleen verkent, en pas vrijspeelt (ie verovert) als een event er om vraagt en niet eerder. Je hebt voor het veroveren inderdaad troepen en/of goederen nodig (tijdens het event), dus die moet je ook sparen, en tijdens een event gebruiken.
Dat is idd. de volgorde. Je zou wel alvast wat provincies kunnen verkennen voor de opdracht: voltooi 7 confrontaties of speel 35 toernooi confrontaties, dan ben je evt. het nodig is niet afhankelijk van het toernooi.
 
Tip: verken vast 20-40 provincies, maar speel ze verder niet vrij. Je hebt dan in een volgend event enorm veel mogelijkheden om relics te scoren en ontmoetingen te voltooien.
Ik had ook enorm veel provincies verkend maar ik had aan de lopende band relikwieën opdrachten. Veel heb ik via de toernooien kunnen doen. Maar let wel het waren bijna constant dat soort opdrachten. Dus heb ook heel veel provincies moeten finishen om aan de nodige relics te komen. Dus zoals @Didi1 al heeft gezegd duurt het heel lang nu om een flink aantal te provincies te verkennen en op te sparen. Kan namelijk zo hoofdstuk 13 in :p:p:p zie er de humor wel van in. Dus scout ik en waneer die voltooid is maar gelijk weer, niet voltooien natuurlijk. Maar duurt al wel heel lang ;)
 

DeletedUser3597

Guest
Het idee is juist dat je de provincies alleen verkent, en pas vrijspeelt (ie verovert) als een event er om vraagt en niet eerder. Je hebt voor het veroveren inderdaad troepen en/of goederen nodig (tijdens het event), dus die moet je ook sparen, en tijdens een event gebruiken.

Wiens idee is dat? Mijn tip was (is) om voor de relics en ontmoetingen opdrachten alvast veel provincies verkend te hebben (maar nog niet de ontmoetingen te doen).

De (voor gevorderde spelers heel vervelende) 'verken een provincie' opdracht heb ik geen tip voor. Maar daar kon je steeds ook kiezen voor een andere opdracht, dus die zijn niet zo'n probleem.

@Didi1 , ja als je groter bent duurt dat inderdaad erg lang en zal 40 misschien niet lukken, maar in ieder geval zo veel mogelijk, vandaar ook het 20-40 in mijn tip.

@SparklyElf goede aanvulling
 
Bovenaan