• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden

DeletedUser286

Guest
Wij zijn(waren)een event BS , nu het plannen onmogelijk wordt gemaakt omdat de gebouwen rond het niveau moeten zijn dat je hebt om mee te tellen hebben we besloten om als bs te gaan kappen met dit spel , eerst een toren die zo moeilijk is dat je de helft van je troepen kwijt bent en nu Events waarbij het alweer moeilijker wordt gemaakt om er doorheen te komen , wij hielden ruimte vrij om de events te spelen , was super om te doen , wat bezielt Inno om dit nu weer te gaan doen de lol is weg in ieder geval , we zoeken wel een ander spel .
Bye bye
Radicale stap, maar begrijp het wel. Ik ben ook niet gelukkig met deze aanpassing. Het is niet te hopen dat deze aanpassing ook voor de BSA's gaat gelden, want dan denk ik dat Inno heel veel spelvreugde kapot gaat maken. Immers: het werd geadviseerd om alleen bonusfabrieken te bouwen, want met de productiebonus leveren die vele malen meer op. Zo werd ook de levende handel gestimuleerd. Hoe moeten grote spelers die opvangen? Even twee fabrieken bouwen naar lvl 24 of hoger? Inwoners nog daargelaten. Hier had beter over nagedacht moeten worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wij zijn(waren)een event BS , nu het plannen onmogelijk wordt gemaakt omdat de gebouwen rond het niveau moeten zijn dat je hebt om mee te tellen hebben we besloten om als bs te gaan kappen met dit spel , eerst een toren die zo moeilijk is dat je de helft van je troepen kwijt bent en nu Events waarbij het alweer moeilijker wordt gemaakt om er doorheen te komen , wij hielden ruimte vrij om de events te spelen , was super om te doen , wat bezielt Inno om dit nu weer te gaan doen de lol is weg in ieder geval , we zoeken wel een ander spel .
Bye bye

Ik snap van deze negatieve houding en van andere helemaal niets van. Met alle spellen is het toch zo dat je een bepaald niveau moet hebben om goed mee te kunnen spelen..of je nu Mario Cart speelt of Warcraft etc..verzin maar wat. Je begint altijd klein en werkt je naar boven. Innogames verzint tenminste allemaal events om je bezig te houden..kan je van patience of solitaire spel niet zeggen....dat geazijnpieserij altijd :-(...ik zal op mijn leveltje 1 ook niet zover komen ....geeft nix het volgende event gaat weer beter. :)
 

DeletedUser286

Guest
Ik snap van deze negatieve houding en van andere helemaal niets van. Met alle spellen is het toch zo dat je een bepaald niveau moet hebben om goed mee te kunnen spelen..of je nu Mario Cart speelt of Warcraft etc..verzin maar wat. Je begint altijd klein en werkt je naar boven. Innogames verzint tenminste allemaal events om je bezig te houden..kan je van patience of solitaire spel niet zeggen....dat geazijnpieserij altijd :-(...ik zal op mijn leveltje 1 ook niet zover komen ....geeft nix het volgende event gaat weer beter. :)
Klopt, maar de overgang van events met opdrachten die met lvl 1 fabs (al dan niet tijdelijk geplaatst) naar een volgend event waar opdrachten met fabs ineens op level moeten worden gedaan is wel een forse aanpassing. Tuurlijk mag je verzwaring verwachten naarmate je groter wordt, dat is inherent aan veel online spellen, maar ik merk in mijn BS (Arendyll) dat grote spelers hier niet vrolijk van worden. Maar om daar je BS voor op te heffen gaat mij iig veel te ver, daarvoor waardeer ik het spel nog zeker teveel ;)
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik heb zoiets van, probeer het eerst, oordeel daarna of deze verandering werkt.

Ik denk dat ze geschrokken zijn dat het Zeemeerminnen event zo makkelijk bleek te zijn dat er een groot aantal spelers enorm veel prijzen binnengehaald hebben.

Ik schrok ook van deze verandering, maar goed, eerst zien, dan oordelen.

Maar goed @Angels Keep succes met wat jullie nu gaan doen, ook al is het erg radicaal en naar mijn mening ook prematuur om voor het event begint het bijltje er al bij neer te gooien.

Het ga jullie goed.
 
Ik denk dat ze geschrokken zijn dat het Zeemeerminnen event zo makkelijk bleek te zijn dat er een groot aantal spelers enorm veel prijzen binnengehaald hebben.
Ja hallo, in plaats van 80 quests die sommige spelers in een dag of wat doen gewoon oneindig veel quests, en dan verbaasd staan dat er spelers zijn veel binnenslepen? goh wat een verrassing.

Als je die niet ziet aankomen weet ik het ook niet meer.
 
Ja hallo, in plaats van 80 quests die sommige spelers in een dag of wat doen gewoon oneindig veel quests, en dan verbaasd staan dat er spelers zijn veel binnenslepen? goh wat een verrassing.

Als je die niet ziet aankomen weet ik het ook niet meer.

Er zullen altijd extremen bestaan, maar het zal waarschijnlijk wel gaan over dat er gemiddeld teveel is "weggegeven" en dat daardoor de inkomsten tegenvielen.
Ook het vorige event is er geklaagd dat het onmogelijk was om zoveel opdrachten te doen, al toonden andere aan dat het tegenovergestelde waar was.
Dit event zal niet veel anders zijn, er zullen een aantal spelers gaan klagen over hoe onmogelijk het wel niet is en een aantal spelers zullen aantonen dat het lang niet zo moeilijk is.

Vergeet niet dat we in het verleden op 6000-8000 event currency zaten, als je nu straks 1.5-2 of wie weet wel 3 beren binnenhaalt dan was het dus makkelijker. Ondanks dat je 5x vastzat op een vervelende opdracht.

Teruggaan naar de oude variant betekent ook dat je weer teruggaat naar de oude hoeveelheid, en dat je dus ook teruggaat naar het moeten kopen van premium om een hoofdprijs binnen te halen.
Nu kan je dat deels compenseren met inzet, al zal het wel tijd kosten om je stad aan te passen aan de gewijzigde omstandigheden, spelers die vanaf 0 moeten beginnen kwa werkplaatsen of fabrieken zullen niet op tijd klaar zijn voor dit event.

Maar aanpassen aan nieuwe omstandigheden is ook een van de charmes en uitdagingen van het spel.
Als alles statisch blijft is er ook niets aan.
 

DeletedUser286

Guest
Maar aanpassen aan nieuwe omstandigheden is ook een van de charmes en uitdagingen van het spel.
Als alles statisch blijft is er ook niets aan.
Dat is ook weer waar. Vind het zeker ook niet erg dat we geregeld voor verrassingen komen te staan, maar deze viel niet meteen lekker. We gaan het zien. Ik plaats iig geen fabs per direct. Dan maar geen eindbeloningen ;) Maar mogelijk zie ik teveel 'beren' op de weg verschijnen ;)
 

Deleted User - 124539

Guest
Het lijkt me dat er teveel spelers zijn die nogal negatief kijken naar de aankondiging dat je fabrieken en werkplaatsen op level moeten zijn. Dat "op level" is toch aangepast aan je hoofdstuk? En als ik mag afgaan op FoE, waarvan er de laatste tijd toch wel erg veel concepten in Elvenar worden geplaatst, dan is ook het aantal dat je moet produceren verlaagd t.o.v. vorige events.
 
Ik moet zeggen dat ik van die eis dat je WP en fabrieken op hoog level zijn niet echt vrolijk wordt. Ik had namelijk helemaal geen t1 fabrieken meer en nog maar 5 werkplaatsen die nu al te veel produceren. Als goede vechter kan ik makkelijk 2000+ punten halen voor 10 kistjes toernooi zonder onderhandelen. Ik zit op bijna 40 miljoenen goederen (redelijk gelijkmatig verdeeld) en heb ik weinig behoefte aan nog meer. Dus ben ik maar fabrieken gaan afbreken om ruimte te maken en vervolgens kunnen dan werkplaatsen en huizen er uit. Krijg je lekker flexibele stad van zonder gebrek aan ruimte, volk en cultuur. Pijnlijk is wel dat ik daarvoor vreselijk op de ranglijst gestraft ben: zeker 700 posities naar beneden. Goede vechters worden dus al enorm gestraft voor het feit dat ze daar goed in zijn en nu moeten ze blijkbaar nog meer gestraft worden door een event niet meer fatsoenlijk te kunnen doen. Komt er eindelijk een interessant gebouw voor vechters, de bruine beer, en nu moet ik daarvoor weer opnieuw t1 fabrieken en werkplaatsen neerzetten en upgraden. En dan nog producties draaien ook voor goederen die ik totaal niet nodig heb. Beetje raar voelt dit allemaal. Nou had ik nog 22k volk vrij dus wat dat betreft kan het wel (en anders kan de een na laatste zijdevlinder er nog wel af), maar het probleem is tijd. Op zijn minst had deze wijziging een maand geleden aangekondigd mogen worden zodat we de tijd hadden gehad ons aan te passen aan de nieuwe situatie. T1 fabrieken gaat nog wel redelijk snel, maar werkplaatsen upgraden naar hogere levels kosten echt een eeuwigheid. Ik las trouwens op het beta forum dat voor werkplaatsen huidig hoofdstuk min 3 op voldoende niveau is voor de opdrachten. Kan een moderator dat bevestigen ajb?
Ik snap wel dat het niet de bedoeling was om 2 zeemeerminnenparadijzen op lvl 10 te hebben, maar simpeler was dan geweest om er maar 1 beschikbaar te stellen. Dan kan niemand er meer dan 1 neerzetten.
En die opdrachten verkennen zonder alternatief zijn ook niet echt grappig bij 70 uur of meer. Moet je net de mazzel hebben dat die valt als een scout enigzins bijna klaar is.
Ik ga wel rustig zien hoe ver ik kom. Zonder die beer redt ik het ook wel. Echt jammer dat events zo een stuk minder leuk zijn geworden.
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik moet zeggen dat ik van die eis dat je WP en fabrieken op hoog level zijn niet echt vrolijk wordt. Ik had namelijk helemaal geen t1 fabrieken meer en nog maar 5 werkplaatsen die nu al te veel produceren. Als goede vechter kan ik makkelijk 2000+ punten halen voor 10 kistjes toernooi zonder onderhandelen. Ik zit op bijna 40 miljoenen goederen (redelijk gelijkmatig verdeeld) en heb ik weinig behoefte aan nog meer. Dus ben ik maar fabrieken gaan afbreken om ruimte te maken en vervolgens kunnen dan werkplaatsen en huizen er uit. Krijg je lekker flexibele stad van zonder gebrek aan ruimte, volk en cultuur. Pijnlijk is wel dat ik daarvoor vreselijk op de ranglijst gestraft ben: zeker 700 posities naar beneden. Goede vechters worden dus al enorm gestraft voor het feit dat ze daar goed in zijn en nu moeten ze blijkbaar nog meer gestraft worden door een event niet meer fatsoenlijk te kunnen doen. Komt er eindelijk een interessant gebouw voor vechters, de bruine beer, en nu moet ik daarvoor weer opnieuw t1 fabrieken en werkplaatsen neerzetten en upgraden. En dan nog producties draaien ook voor goederen die ik totaal niet nodig heb. Beetje raar voelt dit allemaal. Nou had ik nog 22k volk vrij dus wat dat betreft kan het wel (en anders kan de een na laatste zijdevlinder er nog wel af), maar het probleem is tijd. Op zijn minst had deze wijziging een maand geleden aangekondigd mogen worden zodat we de tijd hadden gehad ons aan te passen aan de nieuwe situatie. T1 fabrieken gaat nog wel redelijk snel, maar werkplaatsen upgraden naar hogere levels kosten echt een eeuwigheid. Ik las trouwens op het beta forum dat voor werkplaatsen huidig hoofdstuk min 3 op voldoende niveau is voor de opdrachten. Kan een moderator dat bevestigen ajb?
Ik snap wel dat het niet de bedoeling was om 2 zeemeerminnenparadijzen op lvl 10 te hebben, maar simpeler was dan geweest om er maar 1 beschikbaar te stellen. Dan kan niemand er meer dan 1 neerzetten.
En die opdrachten verkennen zonder alternatief zijn ook niet echt grappig bij 70 uur of meer. Moet je net de mazzel hebben dat die valt als een scout enigzins bijna klaar is.
Ik ga wel rustig zien hoe ver ik kom. Zonder die beer redt ik het ook wel. Echt jammer dat events zo een stuk minder leuk zijn geworden.
Misschien dat jij hiervan niet vrolijk wordt en dat je vindt dat er vroeger moest worden gewaarschuwd, maar ik denk dat er maar weinig spelers zijn die al hun goederengebouwen wegdoen en heel weinig werkplaatsen laten staan. Het is een zo kleine minderheid die goed genoeg kan vechten om amper een goederengebouw nodig te hebben, dat het voor inno beter is om eerder rekening te houden met de gemiddelde speler.
Dat is trouwens ook het eerlijkste. Als ze een event zouden maken waar de nadruk op het vechten/ de goederen zou liggen, zouden ze veel te veel klachten krijgen.
 
Ik moet zeggen dat ik van die eis dat je WP en fabrieken op hoog level zijn niet echt vrolijk wordt. Ik had namelijk helemaal geen t1 fabrieken meer en nog maar 5 werkplaatsen die nu al te veel produceren. Als goede vechter kan ik makkelijk 2000+ punten halen voor 10 kistjes toernooi zonder onderhandelen. Ik zit op bijna 40 miljoenen goederen (redelijk gelijkmatig verdeeld) en heb ik weinig behoefte aan nog meer. Dus ben ik maar fabrieken gaan afbreken om ruimte te maken en vervolgens kunnen dan werkplaatsen en huizen er uit. Krijg je lekker flexibele stad van zonder gebrek aan ruimte, volk en cultuur. Pijnlijk is wel dat ik daarvoor vreselijk op de ranglijst gestraft ben: zeker 700 posities naar beneden. Goede vechters worden dus al enorm gestraft voor het feit dat ze daar goed in zijn en nu moeten ze blijkbaar nog meer gestraft worden door een event niet meer fatsoenlijk te kunnen doen. Komt er eindelijk een interessant gebouw voor vechters, de bruine beer, en nu moet ik daarvoor weer opnieuw t1 fabrieken en werkplaatsen neerzetten en upgraden. En dan nog producties draaien ook voor goederen die ik totaal niet nodig heb. Beetje raar voelt dit allemaal. Nou had ik nog 22k volk vrij dus wat dat betreft kan het wel (en anders kan de een na laatste zijdevlinder er nog wel af), maar het probleem is tijd. Op zijn minst had deze wijziging een maand geleden aangekondigd mogen worden zodat we de tijd hadden gehad ons aan te passen aan de nieuwe situatie. T1 fabrieken gaat nog wel redelijk snel, maar werkplaatsen upgraden naar hogere levels kosten echt een eeuwigheid. Ik las trouwens op het beta forum dat voor werkplaatsen huidig hoofdstuk min 3 op voldoende niveau is voor de opdrachten. Kan een moderator dat bevestigen ajb?
Ik snap wel dat het niet de bedoeling was om 2 zeemeerminnenparadijzen op lvl 10 te hebben, maar simpeler was dan geweest om er maar 1 beschikbaar te stellen. Dan kan niemand er meer dan 1 neerzetten.
En die opdrachten verkennen zonder alternatief zijn ook niet echt grappig bij 70 uur of meer. Moet je net de mazzel hebben dat die valt als een scout enigzins bijna klaar is.
Ik ga wel rustig zien hoe ver ik kom. Zonder die beer redt ik het ook wel. Echt jammer dat events zo een stuk minder leuk zijn geworden.

Het is inderdaad -3
Arayla heeft hier een prachtig overzicht gemaakt om te zien wat je precies nodig hebt.
https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/important-event-preparation.13690/

De scout heeft momenteel 2 alternatieven gekregen is nu als volgt:
Verken een provincie of voltooi een onderzoek of verkrijg 15 visoendamp (het handwerken groene dingetje)

Alternatief genoeg hoop ik, er is maar 1 verkenner die je blijkbaar niet kan skippen maar mischien is die ook wel aangepast, we gaan het zien.

Bedenk me net dat je zonder beta account geen plaatjes kan zien dus bij deze:
index.php


index.php


index.php


index.php


index.php


index.php


index.php


index.php
 

DeletedUser4350

Guest
Wat is het toch weer gezellig hier,
Zal ik dan maar de eerste zijn en elvenar complimenteren met het mooie start screen.
Suc6 weer verder met alle negativiteit.
Groet Rupsje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd naar dit evenement ook, of ik ze alle drie ga plaatsen of gewoon 1 (omdat het leuk is) zal ik nog wel even moeten bekijken :) en uiteraard alleen in elvenar komen beren uit wat het lijkt op eieren :p fijn om te zien dat beren dan niet in kooitjes zitten (zoals een draak vastgebonden bij 1 van de oudere wonderen) hopelijk verlies ik geen bevolking hieraan xD veel plezier allen met dit event.
 

DeletedUser234

Guest
Ik ben ook een speler die een deel van zijn stad leeg laat, om tijdens event en bsa veel level 1 neer te kunnen zetten. Dat is een keuze, je mist door die 'lege' ruimte natuurlijk ook een hoop andere dingen. Helaas heb ik die keuze nu niet meer en ik persoonlijk vind dat jammer, maar ik go with the flow en zie wel.

Voordeel is wel met fabrieken op level, dat ze niet kunnen vragen om 1 of 2 dagsproducties in de opdrachten, want die kunnen die hoge level fabrieken niet maken. :)

De laatste tijd zijn er nogal wat dingen veranderd en ik denk na ruim 4 jaar spelen, voor het eerst weleens na over of ik het nog wel leuk vind, maar ben blijkbaar toch te verslaafd om niet te spelen, want elke ochtend log ik toch weer in om te zien hoe het gaat met mijn broeders en om mijn stadje te innen en weer aan te zetten. Al draaide ik voorheen 3 uur producties, nu 9 uur dus ik ben blijkbaar toch wel al een beetje aan het afkicken.

Eerst maar eens zien hoe het gaat, misschien valt het allemaal wel mee. :)
 
ik vind alles leuk :) en wil/kan ik iets niet doen dan doe ik het niet. Maar elk avontuur of evenement is mooi meegenomen.
Veel plezier allemaal weer vandaag ;)
 

DeletedUser3012

Guest
Haha! Wat een humor. Alleen wist ik niet dat het 1 april was, sorry dat ik niet op de kalender heb gekeken hoor! Minimale Fabrieksvereisten! Natuurlijk had ik kunnen weten dat dit niet echt was, anders was Innogames natuurlijk totaal doorgedraaid, en dat zijn ze natuurlijk niet...

Oke, dit is magicalbean, met: Event reviews!

Laat ik eens even bij het begin beginnen. Dat heb ik wel nodig, want dit gaat nog eens een lang verhaal worden. Natuurlijk ga ik me tijdens deze review niet enkel focussen op de negatieve punten van het aankomende evenement (wat natuurlijk een stuk makkelijker zou zijn geweest) maar ook op de positieve.

1: De gebouwen zijn, zoals altijd, prachtig ontworpen, en ik zou ze graag in mijn stad willen hebben, wat helaas niet gaat lukken.

2: Ik vind de effecten van de beergebouwen goed, en zeker waard om in mijn stad te hebben als bonus, al krijg je er waarschijnlijk maar 1 binnen. Dit is niet erg, want dan moet je gewoon gaan voor een van de drie gebouwen, net als toendertijd met de feniksen. Dit is dus eigenlijk geen probleem voor mij. Dat er nieuwe gebouwen zijn waar je dierenvoeding op kunt gebruiken was een zeer aangename verrassing voor mij, en ik ben er nog steeds erg blij mee. Vanaf nu ga ik stoppen met 1,2,3 nummeringen in deze review, want dat vind ik bij nader inzien toch niet zo handig.

Wat ik me afvraag is of ze nog steeds een eeuwigdurende opdrachtenreeks gebruiken, want als ze dat doen vind ik dat zeker een minpuntje, aangezien ik het juist erg leuk vond om de opdrachten in te plannen. Met deze nieuwe methode kan dit niet meer en dat is niet leuk. Het plannen was juist een favoriet onderdeel van evenementen voor mij. Erg jammer dat ze dit moesten aanpassen in iets dat bijna niet te plannen valt, vooral niet nu de meest afschuwelijke toevoeging ooit langs is gekomen.

W-T-F!? Waarom is dit überhaubt toegevoegd als ik vragen mag? Dit is een serieuze vraag, en ik wil er ook graag antwoord op. Ik zie namelijk geen enkele reden waarom je dit zou kunnen bedenken. Wat denken jullie dat het resultaat is, INNOGAMES? Waarom denken jullie dat dit handig is, INNOGAMES? Dit is naar mijn mening het meest achterlijke wat jullie in de afgelopen paar maanden hebben gedaan, en geloof me, dat is een hoop. Ik denk dat iedereen wel snapt waar ik het hier over heb, en ik hoop dat ik niet alleen ben met deze mening maar voor wie het nog niet duidelijk is, vertel ik hier even in het kort waar ik het over heb.
Het gaat over de minimale niveaudinges van fabrieken en werkplaatsen. Mooi, nu dat duidelijk is kan ik beginnen aan het onderdeel van mijn review waar ik zo dolgraag aan wilde beginnen, hoewel dat waarschijnlijk niet zo veel meer gaat zijn dan: waarom dit, waarom dat, omdat ik hier nog steeds met open mond zit na te denken over wat ik net heb gelezen, en het nog een beetje probeer door te laten dringen.

Het zit namelijk zo. Evenementen kon je vroeger altijd spelen door kleine fabriekjes neer te zetten en daar de opdrachten mee te voltooien. Niet alleen was dit handig om sneller door de opdrachten heen te komen, maar ook hoefde je hierdoor geen 1 en 2 dags producties aan te zetten met je grote fabrieken, wat eigenlijk best wel heel erg fijn was! Nu heeft iemand blijkbaar gedacht: Hee! Laten wij eens lekker een event gaan maken dat niemand gaat spelen, omdat ze het niet kunnen spelen. En inderdaad. Wat jullie niet doorhadden was dat er ook een hoop spelers hebben wiens echte productiefabrieken op een vrij laag niveau staan, omdat ze... Nuja, omdat ze nu eenmaal niet zo heel erg veel hoger nodig hebben! Nu vraag ik je: Als je in tovenaren en draken zit, met marmerfabrieken op niveau 15, kom je dan door dit event heen? En als je, doordat je een andere speelstijl hebt, niet genoeg huizen hebt om te uppen, niet genoeg bevolking hebt om je fabrieken verder te uppen, is er dan een oplossing om dit event wel te spelen? 'Oh wacht! maar daar hebben we niet aan gedacht,' zei de Innoprofessor nadenkend. Ik stond met gebogen hoofd tegenover de professor, die nu druk bezig was ingewikkelde berekeningen op te schrijven op zijn whiteboard. 'Juist!' riep de professor uit. 'Ik heb het! Spelers kunnen toch gewoon diamantjes kopen om ruimte en bevolking te krijgen voor die fabrieken!' De professor leek tevreden met zijn uitkomst, en keek vrolijk naar zijn stapel munten. 'Nu kan ik prettig slapen,' zei hij met een grijns.
Maar even serieus. Ik weet niet precies wat het doel is van deze wijziging. Ik zal dus ook niet mee doen aan dit event. Mijn marmerfabrieken staan volgensmij op het goede level om mee te spelen, maar dan nog: Ik ga geen 2 dags producties aanzetten met mijn grote productiefabrieken. Dat is zoveel minder voordelig dan 3 uur! En hoe zit het dan met die nieuwe regel? Dat je met fabrieken van niveau 24 of hoger niet meer 3 of 9 uursproducties aan kunt zetten voor 1 of 2 dagsquests? Moet je dan een nieuwe fabriek neerzetten en die uppen tot niveau 23? Want dat lijkt er nu wel op. Of komen de 1 en 2dagsquests niet meer voor, want dat zou dan het beste zijn. Anders geeft het een veel te groot rommeltje. Maar er zijn dus spelers die anders spelen en dit event gewoon echt niet kunnen doen, en spelers die het gewoon niet meer willen doen, door jullie walgelijke aanpassingen.

De conclusie van deze review is dat Innogames gewoon echt niet meer weet waar ze mee bezig zijn en er helemaal geen bal meer van snapt. Blijkbaar willen ze spelers ervan weerhouden mee te doen aan events, en ze doen er met ieder event meer moeite voor dit waar te maken. Nu hoop ik niet dat ze het laadscherm tijdens dit event ook weer een advertentie voor de evoluerende gebouwen maken, maar dat weet ik nog niet. Al met al krijgt dit evenement van te voren, met de voorkennis die ik heb gekregen, een 2 van de 10. Ik zal als het event geweest is nog een review schrijven, en dan zal ik ook gelijk het cijver updaten, maar voor nu was dit de review. Ik word er niet bepaald vrolijk van.

Groet Boon
 
Bovenaan